Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam 

 

Wszystkich forumowiczów agrofoto.pl.

Kupiłem niedawno mojego pierwszego Wladka i dosyć szybko pojawiły się pierwsze problemy z którymi nie wiem jak sobie poradzić i proszę o radę.

Pomijając jakieś drobne usterki ostatnio podczas orki wynikła grubsza sprawa mianowicie wyciekł z silnika praktycznie cały olej pomiędzy dwoma dolnymi śrubami mocującymi pompę paliwa. Miejsce to zaznaczyłem strzałką na załączonej fotografii. 

Pompa niedawno była wymieniana na nową uszczelka również, śruby są mocno dociągnięte. 

Zanim zacznę rozkręcanie chciałbym się doradzić jaka może być przyczyna tego wycieku i co należy naprawić.

 

Z góry dziękuję post-206712-0-41169100-1480260857_thumb.jpg 

  

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi 

 

Wczoraj odkręciłem pompę i uszczelka wydaje się dobra posiada  wycięcie między dwoma dolnymi śrubami na ten kanalik.

Ale co zastanawiające w pompie paliwa ten kanalik jest ślepy niema tam dalej żadnego przepływu.

Więc w nawiązaniu do odpowiedzi Slawek 99 czyżbym miał złą pompę paliwa ?

Co począć jeśli tak ? czy można zaślepić ten kanalik (bo to z niego wyciekł olej) czy wymienić pompę ? 

Opublikowano

Dziękuję za odpowiedzi 

 

Wczoraj odkręciłem pompę i uszczelka wydaje się dobra posiada  wycięcie między dwoma dolnymi śrubami na ten kanalik.

Ale co zastanawiające w pompie paliwa ten kanalik jest ślepy niema tam dalej żadnego przepływu.

Więc w nawiązaniu do odpowiedzi Slawek 99 czyżbym miał złą pompę paliwa ?

Co począć jeśli tak ? czy można zaślepić ten kanalik (bo to z niego wyciekł olej) czy wymienić pompę ? 

 

 Jaki typ  masz pompy stary czy nowy? Chodzi dokładnie czy ma stalową tuleje razem z obudową po której pracuje tryb napędzający czy ta tuleja jast razem z zabierakiem na osi pompy

 

 

Pompy e t25 nie mają centralnego smarowania. Olej w pompie jeśli dobrze pamiętam wymienia się co 10mth.

Romano jesteś tego pewien ? czy tylko przypuszczasz. Nie chodzi o olej w pompie tylko w napędzie.

Opublikowano

Do pompy nie ma centralnego sterowania. W tych z lat 70' 80' i do momentu kiedy pojawiły się t25 leda - pompę trzeba smarować oddzielnie. Korek wlewu na górze, kontrolny stanu w połowie wysokości napędu przy ramieniu dawki i spustowy na dole. Kontrolny i spustowy na klucz 14mm a wlewu z odpowietrznikiem na 17 lub 19. Co w nowszych było to juz nie wiem. Co do tego kanału to raz swojego rozbierałem z tamtej strony, ale nie pamiętam jak to wygląda. Po złożeniu nie było rewelacji. Przypuszczam, że tym kanałem idzie olej do smarowania albo rozrządu albo wałka wyrównoważającego. Ps. Skąd jest w bloku zasilanie do klawiatury z panewki czy z tego kanału?

Opublikowano

Jak się nie mylę jest smarowanie ale napędu pompy, sama pompa jest smarowana od góry ręcznie co 10 motogodzin.Jeśli masz całą uszczelkę  nie powinno przepuszczać , sprawdź czy nie ma gdzieś przecięcia

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Wielkinikt
      Witam odkrecily mi się śruby z blokady mechanizu roznnicowego a mianowicie 2 kolki 4 podkladki i 6 srub , i nie mam pojecia jak maja byc zalozone podkladki czy maja zaslaniac kolki i nachodzic na siebie czy tylko 2 na zaslonienie kolkow , czy nie ma to znaczenia i jeden chu jak to jest załozone 
      ps przepraszam za bledy 

    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A  . Może ktoś ma na zbyciu .
    • Przez druidzlasu
      Witam. Zakupię oryginalny klucz do wykręcania wtryskiwaczy we władziu T-25A 
    • Przez zubi1990
      Witam wszystkich będę robił teraz remont silnika w moim t25a i tu mam pytanie: jakim momentem dokręcić śruby mocujące głowicę do bloku , jaką siłą dokręcić stopy korbowodów, jaka ma być grubość panewek głównych i korbowodowych, jaka siła dokręcenia koła zamachowego, szerokość cylindra i luz w zamku pierścieni. Ciągnik z roku 1978 z dwoma drążkami do zmiany biegów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v