Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano (edytowane)

witam, mam problem z moim 6210 SE. stan licznika ~5400 mth, problem polega na tym że raz na jakiś czas jak ciągnik postoi 2 dni podchodząc do niego obróci rozrusznik 2-3 razy ciągnik załapie prawie odpalajac po czym gaśnie i dalsza próba odpalenia kończy się niepowodzeniem, ciągnik kręci ale nie odpala. Do tej pory zdarzyło mi się to kilka razy podczas mrozów ale dziś było + 10 stopni. proszę o pomoc. Pompa paliwiowa lucas, pompka w baku podaje paliwo

Edytowane przez atomik
Opublikowano

niewiem jak to jes z tymi waszymi JD 6210 SE ja mam od 2000r kupiony nowy u dilera w Przelewicach stan licznika to ok 4500 mth i odpukać przez te 11 lat 0 ale to doslownie 0 awarii wszystko wymieniane na czas i orginalne oleje i filtry . moim zdanie te Ciagniki sa jedne z najlepszych w swojej kategorii a wszystko zależy od tego jak kto szanuje i dba o sprzęt

Opublikowano

człowieku wymieniam wszytsko na czas nie sikam do baku tylko leje zawsze dobre paliwo, nie jestem szałaputem i możesz zobaczyć w jakim stanie mam ciągnik jak Cię to interesuje, to że Ci się nic nie zpsuło i nie masz problemu to nie moja wina i się powinienes cieszyć, ja zapytałem konkretnie o pomoc w rozwiązaniu mojego problemu a nie polemike ach i och najlepsze pod słońcem

Opublikowano

za darmo serwis nie przyjeżdża nawet bez części jest to kilkaset zlotych na dzień dobry, tu na forum też są serwisanci z jd i potrafią pomóc lub osoby które miały taki lub podobny problem i sobie poradzili za to sie nie płaci, za każdą pracę płaci się wynagrodzenie ja tego nie kwestionuje

Opublikowano (edytowane)

witam mam taka prosbe do wszytskich uzytkownikow zielonych ciagnikow 6210 se ,zeby sie wypowiedzieli o tych maszynach,bo mam na oku taki z ladowaczem 2001 r 5500 rpm od 1 wlasciciela, czy warto ryzykowac on podobno nie mial z nim problemow..?:>? bedzie uzywany do opryskiwacza, siewnikow rozsiewacza i transportu...

Edytowane przez agronomek
Opublikowano

ja powiem tak też kupiłem od pierwszego własciciela rok temu niecały 5350 mth zdjęcia w galerii zaplaciłem 77,5 tysiąca dokładnie rocznik 2001, ciągnik jest wart tych pieniedzy. do tura jest idealny, ma ramę, super skręt rewers przy kierownicy. masz zdjęcia tego ciagnika ? jaką cene chce ?

Opublikowano

witam posiadam 6210 SE i mam problem z zapowietrzaniem, mianowicie w momencie kiedy zostanie mi w baku mniej niż 1/4 paliwa po dłuższym postoju schodzi mi paliwo z układu paliwowego i ciagnik nie zapala. W momencie gdy mam mniej paliwa przed uruchomieniem poluzowuję korek odpowietrzający filtr paliwa i tam jest duzo powietrza jednak to nie wystarcza ponieważ powietrze jest też w przewodach i zwykła praca pompki paliwowej nie wystarczy do odpowietrzenia, trzeba poluzować nawjyższy przewód paliwiowy na pompie paliowej i dopiero odpala. Jak ajest przyczyna takiego stanu rzeczy czy ktoś moze mi pomóc ?

Opublikowano (edytowane)

Posiadam dwa JD pierwsza to właśnie 6520 SE bardzo prosty, bardzo mało elektroniki, nie mal wszystko na linkach, to źle ? jeśli w obecnych ciągnikach jak i samochodach najczesciej psuje się elektronika kupiłem nowy w 2005r ma obecnie 5500 mth, silnik na pompie rotacyjnie na pewno lepszej niż CR. Drugi to 6230 premium, kupiony roczny z angli , tu już ma się co psuć tyle elektroniki. Jak na razie żadem nie sprawiał problemów, powazniejszych awarii od bezpieczników nie było. Niestety 6520 miał słabą pompę podnośnikową którą musiałem wymienić. Spalanie mają wzgledne jeśli ktoś umie dopasowywać maszyny i jeżdzić!

Edytowane przez Stajek95
Opublikowano

miałem podobny probłem ale tylko w mrozy w 6310 se

niewiem na 100% ale odkreciłem ten zaworek odcinający przy pompie wtryskowej oczywiscie działa tylko tłoczek wypada ale go wciąga wiec oczysciłem gniazdo bo troche było drobin rozciągnełem spreżynke by na zgaszonym bardziej dociskała po dwóch dniach przy -5 podeszłem podgrzałem 40 sek. i po dwóch obrotach zapalił odziwo równo na wszystkie gary wiec chyba to była cała przyczyna bo ta gumka na tłoczku troche twardawa a na mrozie moze traci elastycznosc i puszcza nieraz daleko sie szuka a tu za płotem

Opublikowano

a jednak pomyliłem sie i za to przepraszam wina była we wtryskach zawiozłem je do sprawdzenia i okazało sie ze wszystkie leją przy małych obrotach i mają złe cisnienie otwarcia 230 a powinno byc 280 po wymianie jes juz ok. ładnie odpala przy-3 bez grzania wiecej ostatnio nie było ipo odpaleniu chodzi równiutko koszt naprawy 500 zł za komplet

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Walczaklu
      Może ma ktoś instrukcję procedury kalibracji podnośnika tylnego w traktorze z tematu...?
      Będę zobowiązany...
    • Przez maniek6414
      Witam.
      To mój pierwszy post bo nie mogę nic znaleźć w necie konkretnego. Mam poważny problem z JD 6910 2000 r. skrzynia  AutoQuad II, gdyż nagle przestał jeździć. Po wybraniu biegu i ustawieniu rewersu do jazdy w przód lub do jazdy w tył ciągnik nawet nie drgnie, brzęczek piszczy i miga "N" na rewersie jakby był załączony postój. Bezpieczniki sprawdzone, znajomy elektryk nie wie co to może być. Sytuacja powstała nagle po tygodniowym postoju ciągnika. Pomocy bo czas ruszać w pole a tu nie ma jak.
    • Przez aprochota
      witam mam problem z 6910. a mianowicie. ciągle słychać jak zakańcza się pompa hydrauliczna w czasie jazdy. na postoju tego niema i w trakcie jazdy jak naciśnie się hamulec to też ustaje wydaje mi się że przy dłuższej pracy olej się bardzo nagrzewa bo jak sie podnosi pług to bardzo powoli podnosi a jak się kręci kierownicą to już w ogóle nie podnosi. dodam jeszcze jak go kupiłem 3 lata temu to już ta pompa się załączała ale sporadycznie. teraz praktycznie non stop się zakańcza. ktoś coś podpowie?
    • Przez thebestacc
      Cześć. Problem zaczął się podczas wożenia siana z 1 pokosu. Po postoju gdy odpaliłem ciągnik zapaliła się kontrolka stop i ciśnienia oleju. Zgasiłem ciągnik, następnie odpaliłem i było wszystko w porządku. Podczas żniw na nowo zapaliła się z 2 razy, a podczas wożenia obornika kontrolka nieustannie zaczęła migać, a pozniej jak się okazało ukręciła się flansza napędu pompy. Po jej wymianie problem na chwile ustąpił, ale pojawił się na nowo. Postanowiłem zmienić olej wraz z wszystkimi filtrami, jak się okazało stare filtry były naprawdę brudne. Wszystko było w porządku przez około 10 godzin pracy. Dodam że wszystko działa jak należy, a gdy wjadę na rowne podłoże kontrolka momentalnie przestaje świecić. Poziom oleju na tej miarce jest tak jak powinien być, a oleje i filtry oryginalne John Deere. Ciśnienie na pompie to ponad 200 bar, więc bardzo dobre. W czym może tkwić problem? Bardzo proszę o pomoc.
    • Przez michal822
      Witam kupiłem 6210 i wziąłem sie za serwis olejowy  i pytanie do posiadaczy czy w tym modelu jest sitko filtrujące  przekładni tak jak w wersji 6910. Czy w modelach 4cyl juz go nie bylo 



×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v