Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

nie będe się spierał Jarku z tobą ja napisałem 20h zegarowych bo posiadam zegar godzin zegarowych obok tego od mth i kasuje co natankowanie baku do pełna 5 bron które ciągłem dają większe opory niż pług na świerzej orce i przy takiej prędkości na 2 szosowej to jest tak że ma się automatyczne dążenie do obrotów 1800 na minute ustawione i idzie w tych okolicach a pełny gaz to 2250 ale jak da się na max to wyciągnie 1900 do 2000obr/min większość czasu chodził na podwójnej blokadzie kół bo długi kawałek był ponad 2km i 30ha w kawałku i na tych 30ha wypalił cały bak że kontrolka się świeciła od 30 minut na stałe dużo poprawiałem na pacynowych przetliskach i zrobił to za ciut ponad 8h zegarowyh + dojazd do domu i przyjazd 30 minut, większa masa z moim rozrzutnikiem nie potrzebna dociąża go rorzutnik i to ładnie a koła 480 i 405 spisują się świetnie z moich obliczeń już kilkunastu baków litrarzowanych na Orlen to jak by tak nie gazować do dechy tylko ekonomicznie to z paszowozem 8m3 i dużo z tym rozrzutnikiem 8t to 4,2-5 litrów na h zegarową styka w normalnych warunkach, ale faktycznie jak ma ciężko i ma się gaz na ponad 2000tys obr a idzie na 1800 to 7litrów nawet 10 weźmie

 

pisze że 90 litrów bak ale jak świeci kontrolka to tak tankuje 76 do 80 max nigdy więcej nie weszło

 

ważne żeby każdy z zakupu był zadowolony ja Jarku w moim df widzę niedociągnięcia ale się przyzwyczaiłem i jest ok. mogę o nich pisać ale w top agrar był teraz dodatek z testem r2 86 prawie taki jak mój tylko ubogi wg mojego w wyposażenie i to co tam piszą na -- to df za wyższą cene bliźniak to ma poprawione hih bo mam prawy i lewy EHR na błotnikach z wom a lambo nie ma i pare pierdół łącznie z mocniejszym podnośnikiem, ogólnie z tego co jerzdżę to mój df jest stworzony do prac na użytkach zielonych szerokie opony dobry stosunek masy do mocy i po mokrych łąkach super z rozsiewaczem idzie a jak trza to cięższe żeczy też zrobi jako pomocniczy to cacuszko niski 2,45m mega zwinny, mega wypasiony na hamulec staje puszczam hamulec płynnie rusza funkcja gazu utrzymywania super brakuje fajnego podłokietnika i wszystko w jednym joisticku by mogło być a ciągnik ogólnie z 1,3t nawozu na mx 1200 nic sobie nie robi więc na taką pchełke to też fajnie. fotki wstawie z mx dziś..

Opublikowano
Po pierwsze Ferdek 4,5l l/mth,po drugie taki JD mniej czuje taki rozrzutnik zapewne-choćby z racji cokolwiek większej masy-ostatnio Starszy zrobił dokładnie 20 mth na 100 l ropki z tym iż rozrzutnik był co prawda 6 tonale za to cokolwiek przeładowany- ale za to pług był cokolwiek cięższy niż brona 5 :)-a technika jazdy mego Starszego to niestety dosyć ciekawa jest :)

raczej 80l i to pewnie nei całe bo do sucha nie wyjeździł :) , a ile rozrzutników wywiozłeś przez te 20 mtg?

Opublikowano

na pirwszy rzut oka zwykła r3-ka. ja to bym dopiero po oznaczeniach sie skapnął.kiedy bedzie dostepna?? dopiero co wyszło r2 a to już takie cuda wymyślają. starsze r2 wydaje mi lepsze, bo mniejsze i chyba mniej będzie palił. no i zwrotniesze bedzie niz ten nowy. gabaryty te same co r3??

Opublikowano

a ja woał bym wziąść starego r2 lub agroplusa jak tego nowego, bo prawda jest taka że sdf nowe modele patroszy ze wszystkiego co się da, żeby były tańsze a nadrobić to chce bajerancką maską <_<

Opublikowano

Dzis jezdzilem nowko R2 z full wyposazenie i musze powiedzec iz ten ciagnik naprawde jest b. dobrej klasy hmm ale czy walt 150tys za ponad 80KM. Czyli resumujac jak ktos ma dosc gotowki to z pewnosci dobrze zrobi kupujac ten ciagniczek majacy 3przyspieszenia na danym biegu a o rewersie juz nie wspomne :rolleyes: a co do silnika chodzi cichudko jak w samochodzie

Opublikowano

A dlaczego miała by być większa, kabina jest w sam raz wszystko pod ręką szybko się przewietrza i jest wygodna, jedynie warto dopłacić za ten szyberdach jeśli ktoś potrzebuje tura :) miejsce dla pasażera też jest wystarczające w końcu w agroplusie 100ce też jest miejsce dla pasażera a jak nie ma w prosty sposób można zrobić, w innych tematach userzy chyba przeceniają wyższość r4 pod względem komfortu nad r2 czy r3, bo akurat po kilku godz. jazdy mam wrażenie że kabina w r4 jest kilka cm. węższa i nawet zamontowany z lewej strony fotelik jest bardzo wąski i jest ciaśniej bo błotniki dużo głębiej wchodzą w kabinę (nawet rozstaw kół jest mniejszy niż w r3 na tych samych kołach), więc kabina w r2 wcale nie jest taka najgorsza :)

Opublikowano

Nie mówię, że kabina w r2 jest zła, tylko wydaje mi się, że w tej nowej wersji (podobnej z resztą do r3) jest większa. dla mnie to plus, bo długo jeździłem i jeżdżę zetorem 7211, a tam jest mnóstwo miejsca i przyzwyczaiłem się do tego.

Opublikowano

Witam

zastanawiam się nad kupnem R2 76 target. Zastanawia mnie tylko jak ten ciągnik się będzie sprawował jako główny ciągnik w gospodarstwie.

Nie ma turbo a 6 cylindrowy 6 litrowy silnik wolnossący. Nie mogę znaleźć ile może taki palić. Ciągnik za dofinansowanie. Sam już nie wiem co wybrać NH CASE czy LAMBO a może coś innego? Lambo by pasowało ale czy ten silnik będzie palił tyle co 4cylindrowy turbo?

Opublikowano

Witam

zastanawiam się nad kupnem R2 76 target. Zastanawia mnie tylko jak ten ciągnik się będzie sprawował jako główny ciągnik w gospodarstwie.

 

 

Mysle ze takie lambo w gospodarstwie tak ok 40-50 ha na lekkich glebach to bedzie dobry wybor. Ciagnik ma swoja moc, ktora wraz z oponami 360 r20 na 480 r28 naprawde jest dobrze przenoszona. Druga sprawa to rozlozenie masy: przod ok 1600 kg tyl ok 1400 co przy np wiekszych i ciezszych maszynach powoduje ze ciagnik jest stateczny. Ja ciagam swoim 4 zagonowe, ale nie powiem wam z jaka szerokoscia (plug z firmy kolaszewski). Od momentu jak mam ladowacz to ciagalem lampkiem aresa xl z walem rurowym (masa ok 1070kg) i bez problemow sobie radzil. Probowalem rowniez podczepiac siewnik ale juz do aresa o wadze 750 kg a siewnik o masie 380 kg i na pusto podniosl a przod nie poszedl w gore. Podkreslam ze nie jezdzilem z rozlozonym wiec nie wiem jak by bylo ze statecznoscia, ale dalbym rade. Poza tym jak ojciec stanal na siewniku to juz lambo nei chcial podniesc za wysoko (lekko podniosl) :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v