Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

r2 bez 4x4 nie mozna u delera kupic bo i po co komus taki ciagnik chyba ze chodzi o skret.lamborghini the best malo pali nie awaryjny nie to co paliwozerny zetor.

Opublikowano

Po przepracowaniu kilkunastu mth R2.76 wrażenia są jak najbardziej pozytywne, tylko jak wiadomo na początku niektóre biegi wchodzą trochę opornie ale myślę że się wyrobią. W transporcie ciągnik jest szybki wiadomo skrzynia 40 ale co ważne ciągnik nie skacze podwarunkiem że nie ma ładowacza, bo z ładowaczem to trzeba już trochę wolniej.

Opublikowano
Po przepracowaniu kilkunastu mth R2.76 wrażenia są jak najbardziej pozytywne, tylko jak wiadomo na początku niektóre biegi wchodzą trochę opornie ale myślę że się wyrobią. W transporcie ciągnik jest szybki wiadomo skrzynia 40 ale co ważne ciągnik nie skacze podwarunkiem że nie ma ładowacza, bo z ładowaczem to trzeba już trochę wolniej.

A jakie wyposażenie ma to twoje lambo i czy jest coś, co na mom miejscu dokupiłbyś do niego, a czego nie masz?

Opublikowano

@look9023 moja wersja to podstawa + szersze opony + siedzenie pasażera. Wziąlbym do mojego dach wysokiej widoczności (z szyberdaczem), no i myślę, że wtedy napewno wziął bym klimatyzację zabudowaną w dachu. Nie mam tego wyposażenia bo diler jak pisał mi ofertę to napisał mi wersje Target i poszło to do ARiMR miały być jeszcze błotniki skrętne ale niestety nie mam ich u siebie :) . A klimatyzacji nadbudowanej na dachu nie chciałem bo by mi przeszkadzała (ciągnik był by za wysoki).

A zapomniał bym lusterka w wersi target nie są na regulacji więc lewy wspornik wymienię, a prawy zostawię jak jest.

 

Tak więc podsumowując ciągnik idealny do ładowacza, do transportu, pracował jeszcze z szambiarką 4000l to wcale jej nie czuł.

Polecam wersję z szyberdachem i klimaryzacją w dachu oraz błotniki skrętne :) (można pomyśleć jeszcze nad biegami zmienianymi pod obciążeniem) :) .

 

 

@LampoR3 napisz ile ma mth twój Lampo i bardzo jestem ciekawy jkie jest spalanie w tym ciągniku?

Opublikowano

po pracy w polu moim df 87 czyli to co lambo 86 no może troche bogatrze wyposażenie to jako pomocnik jest wypasik mój df bez mrugnięia idzie z rozsiewaczem mx1200 waga 350kg+1300kg nawozu i nic nie robi przodkiem ani ciągnik sobie nie robi z tego nic super jestem zadowolony że tak fajnie z tym idzie a z 5 bronami z Pom Augustów po 20cm kolec najcięższe jakie są hydr składane super idzie na 2 biegu pełnym 13km/h nie powiem silnik czuje obciążenie ale super też z tym idzie jednym słowem jest good choć dopiero 250mth mam w 5 mies niecałe zobaczymy co dalej i co uciągnie jeszcze...

Opublikowano

według mnie R2

 

w terenie i na drogach jest świetny ale czy wiecie albo nie odbiło wam sie o uszy

 

ile może ;) kosztować R2 na około 40-60 ha

????????????????????????????? ;)

????????

????????? ??? :D ???????????? ???????????????????? :)

Opublikowano

Najtańsze R2 trzycylindrowe zaczyna się od 110 tys. netto (cena katalogowa, więc na pewno można jeszcze utargować).

 

Na 40 - 60 ha to raczej trzeba myśleć o tym najsilniejszym a to będzie już od 130 tys. netto (około)

Opublikowano

jkaiego r3 i jakiego r2? Z tego co piszą użytkownicy r2 to jest praktycznie takie same, pytanie tylko czy r2 86 porównywać do r2 85 czy do 100ki, bo porównując r2 86 do r3 85 to r2 może nawet więcej pali (minimalnie) przez powerbust ale z tym powerbustem ma pewnie lepszego kopa, ale to są wartości max 0,5-1l/mtg dlatego moge z całą pewnością napisać że te ciągniki palą tyle samo, chciaż dieler coś ściemniał że te silniki deutz są minimalnie oszczedniejsze od same-owskich

Opublikowano

no może oszczędniejsze a może nie bo spalanie R2 minimalne podają w okolicy 204g/kwh delrzy a r3 z tego co wiem troszku więcej w każdym razie przybliżone wartości tak jak wcześniej pisałem powerboost ma tylko najdroższy R2 86 z reversem elektrohydr. i półbiegami reszta tych 10% mocy dodatkowej nie posiada a faktycznie to R2 86 ma poprostu więcej KM bo ma 87KM +10% przy przeciążeniach przy prędkości powyżej 20km/h i przy szybkim przyciścnięciu na gaz "przyśpieszaniu do dechy" a R 3 85 ma wg tej samej normy 82KM czyli na dzieńdobry 5KM więcej w R2 i 13,5KM więcej pod góre przy przeciążeniu to może i faktycznie na mth spalić więcej R2 niż R3.

 

A na podstawie mojego bliźniaka DF agroplus 87 mogę powiedzieć że na pełnym 90 litrów baku idzie zrobić 20h zegarowych np. w wozie paszowym 8m3 i rozrzutniku 8t nie gazując do sachary w baku, a w 5 bronach ciężkich 20cm kolce i 55kg wagi pole szer robocza 5m na świerzej orce na 2 pełnym biegu prędkość 12km/h do 14km/h pali 10litrów na h zegarową może coś mniej ale niewiele i miał ciężko bo orane świerzo głęboko

Opublikowano

Czyli jest tak Krzysiu jak swego czasu mówiłem-bałeś się JD z wiadomych powodów-a tu sie okazuje że Agroplus zużywa tyle samo...-niestety koniki potrzebują obroku :)-Wesołych Świąt !

Opublikowano

Po pierwsze Ferdek 4,5l l/mth,po drugie taki JD mniej czuje taki rozrzutnik zapewne-choćby z racji cokolwiek większej masy-ostatnio Starszy zrobił dokładnie 20 mth na 100 l ropki z tym iż rozrzutnik był co prawda 6 tonale za to cokolwiek przeładowany- ale za to pług był cokolwiek cięższy niż brona 5 :)-a technika jazdy mego Starszego to niestety dosyć ciekawa jest :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v