Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tylko skąd sie ta niższa cena wzięła, czy gdzieś obcieli koszty produkcji?

 

4 cylindrowe tdd to możesz porównywać z r3 bo są podobnych wymiarów, pozatym sdf group na 2008 rok wypuszcza ubogą wersje r3 i explorer3 target z przekładnią 15/15 i 2 prędkościami wom 540/1000 ta wersja będzie tańsza od wersji gs, ale cen jeszcze nie znam, na stronie http://www.samedeutz-fahr.com/pl/same/ jest dostępny plik pdf z wszystkimi modelami na rok 2008.

Opublikowano

dobrze może i coś tam wytanili na wyposarzeniu a może firma dobrze stoi finansowo i może pozwolić sobie na niższe ceny, ale czym tak naprawde różni się ten r2 od lampo, pytam o większe modele ten 87 km czy ten ciągnik ma jakiś mocniejszy przedni most inną skrzynie czy chydraulike jak ten 67km?

Opublikowano

ta wersja target to się chyba tylko tym różni od lampo że ma dwa dodatkowe 4 cylindrowe modele 76 i 86 i nic pozatym bo na tym pliku jest ten sam udżwig podnośnika i przekładnia i mają większe ogumienie, przód 24 " i jeszcze jedną prędkość wałka więcej, w sumie 3 prędkości

Opublikowano

No i tańszy od starego lapmpo, no to co jak co ale chyba warto :P

 

wyjaśni mi ktoś może dlaczego tak marne parametry ma silnik w tym r2 77 4 cyl bez turbo marny moment obr i 15% tylko przyrostu moemntu a co takiego jest w tym 87km co to jest ten powerbost i czy ten silnik 87km ma dużo elektroniki?

 

czy w tym r2 77 jest ten sami silnik co w r3 80?

Opublikowano

silnik na pewno nie ten sam bo r3 ma b 100 z biodieslem nowszej generacj o lepszych parametrach

powrboost to dodatkowa moc przy maxymalnych obciążeniach czy jakoś tak, pozatym te 4 cylindrowe mają elektroniczną regulację silnika, a tak to przedni napęd, wom i blokada eletrohydrauliczna

Opublikowano

Ceny zarówno Deutza jak i Lamborghini są niższe bo euro jest tanie, diler przelicza teraz po 3,5 zł tak więc z ofert jakie brałem w listopadzie 2007 cena Deutz Fahr Agroplus S 75 jest niższa o 10000. Poza tym diler nichętnie podaje cenę w euro (z wiadomych względów) Co do dodatkowego wyposażenia system STOP&GO owszem jest ale za dodatkową dopłatą w tzw wersji INV.

Opublikowano

Mam nadzieję, że zł się jeszcze umocni i "Młodego Rolnika" dostanę, a na jesieni będę pomykał Lamborghini!

Teraz z pewnością nie dałbym 101 000 za gołego Proxime 6441!

Opublikowano

fajnie, tylko czy te lambo r2 to juznie z chin jakieś?

podobno jak przeniesiono montownie z lublina do włoch troche te ciągniki awaryjne się zrobiły i pierdułki strasznie się sypią

Opublikowano

Panowie jest tak:

silnik R2 87 ma wg lekkiej normy 87KM troche rygorystyczniejszej 83KM powerboost to dodatkowa moc np. podczas pracy z wom jak są przeciążenia to ma się dodatkowe kilka KM lub ciągnąc przyczepe pod góre i spadają obroty to elektronicznie zmieniają się ustawiena dawek dla silnika jest to silnik SDF 1000.4 o momęcie obrotowym ok.350Nm

 

R3 ma silnik DF 2012C z regulacją wpełni mechaniczną nawet gaz jest na tkzw. drucie a nie na potencjometr, według lekkiej normy czyli 2000/25EC ma tylko 82KM i moment obrotowy dużo słabszy bo 297Nm wzrost momentu obr. też słabszy bo 29%

 

@ Olik, mnie też się tak wydawało ale w Rolsad biorę 87 agroplusa i tak mi to wytłumaczyli, i chyba większość zachodnich nowoczesnych silników ma zmienną gemoetrie łopatek uzyskują przez to na małych obrotach wyższą moc przez co stają się elastyczniejsze ale niekoniecznie jest tam ta dodatkowa moc, tak myśle ale jak się dowiem na 100% to dam znać

Opublikowano

Popatrz @krzysiu a mi się zawsze zdawało, że power boost daje nam dodatkową moc ale nie za sprawą innych dawek a za sprawą zmiany kontu natarcia łopatek w turbinie.

Opublikowano

Panowie to wytłumaczcie mi czym się różni wersja r2 target od r2, co znaczy stara kabina to taka jak w lampo była? a jak a ta nowa jest w r2 inna jakaś czy tylko wyposarzenie inne? czy napędy w tych 4cylindrówkach (interesuje mnie 76target) to chyba nie są te same co i w 3 cylindrówkach i czy te nowe r2 target to to samo co df agroplus czy tylko odpudrowany lampo a dopiero r2 to jest agroplus?

słyszałem ze ten r2 target 86 z turbo to już jest to samo co agroplus, a czy 76target to stare lampo z 4tym garem?

 

http://www.samedeutz-fahr.com/lamborghini/...ma_LAMBO_EN.pdf chyba target we wnętrzu ma tą samą deske rozdzielczą itd co i r2?

 

 

1200kg nacisku na przednią oś w 4cylindrówce!!! to wogóle da sie do tego uczepić jakiś agregat o masie ponad 1 t?

Opublikowano

wersja R2 target wsumie jest taka sama co stare lampo , w środku zmienili tylko deske rozdzielczą na cyrową , kabina jest taka sama i chyba tyle . A R2 to wypaśiona wersja , inna skrzynia 45p+45t powershift , rewers przy kierownicy, kabina jest inna z szyberdzchem , tłumikiem przy słupku . Siedziałem w R2 target 86 i case jx 60 gabarytowo wydają mi się takie same .

Opublikowano

ha ha ale r3 target też nie ma cyfrowych wyświetlaczy i target r2 i r3 nie mają obić błotników także goła blacha i r2 ma zwykłe końcówki tuz, także aż strach pomyśleć co tu jeszcze ujeli

Opublikowano

jak narazie 17 mtg na dotarciu spalił pól zbiornika czyli jakies 45 litrów... Lambo R2 Target 66 dokładnie taki... powiem ze fajna maszynka rzeczywiscie zamówiłem do tego od razu szersze opony za co niestety policzyli mi 500 euro

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez asus921
      Witam.
      Co moze byc przyczyna wycia hydrauliki? Swieci sie kontrolka od hydrauliki i wyje. Podnosnik dziala normalnie. Jak deliktnie nacisne na sekcje to wycie ustepuje, jak cofne dzwignie to wyje. Olej dolalem, bo bylo malo, ale podnosnik i wyjscia hydrauliczne dzialaja normalnie tylko na luzie cos wyje jakby sie jakis zawor zacial?
      Ciagnik nie uzywany 2 lata, potrzebny teraz na kilka godzin do podciagania przyczep. Stal i sie zepsul xD.
    • Przez daizor
      Tak jak w temacie kompletna serwisów-ka w języku angielskim.
       
      Instrukcja do pobrania :
      http://www.wrzucaj.com/518069
       
      Proszę o wciśnięcie "głosuj na post do góry"
      W sprawie hasła do archiwum pisać na PW
    • Przez arty
      Jak prawidłowo używać tzw sprzęgło pięciominutowe WOM w ciągniku Deutz/Same/lamborghini?

      Mam z lewej strony dźwignie z pozycjami - Wałek WOM zależny od prędkości jazdy/luz/wałek zależny od obrotów silnika.
      Aby przełączyć dźwignię z luzu na zależne od prędkości jazdy mogę to zrobić przy pracującym silniku - nic nie zgrzyta - aby przełączyć z luzu na zależne od obrotów murze zgasić silnik bo w przeciwnym razie jest zgrzyt.... (sprzegło pieciominutowe cały czas wyłączone). Aby wałek zaczął się obracać muszę jeszcze przekręcić elektryczny przełącznik....  -nie znam sie na tym ale to chyba to sprzęgło pięciominutowe.... - tym też wyłanczam WOM np na nawrotach...
      Gdzieś słyszałem ze  aby nie zużywało się jakieś tam łożysko powinno sie po skończonej pracy z WOM wyłączyć sprzegło pieciominutowe - właczyć luz na dzwigni i następnie sprzegło pieciominutowe znow przelaczyc na pozycję załączone tak jak w trakcie pracy WOM. Nie wiem czy ta instrukcja dotyczy konkretnej marki czy w ciagnikach SDF też powinno sie tak robić???
    • Przez tomek3105
      witam mam problem z ciagnikiem lamborghini premium 1060 
      mianowicie problem polega na tym że ciezko wrzucic bieg roboczy szybkie wolne każdą serię jak przerzucę na jadę do przodu to jest troszkę ciszej tak samo do tyłu na luzie na rozłączonej skrzyni jest najciszej jest to wersja bez połbiegów
      pompa hydrauliczna nowa
      nie wiem już czego się złapać
      kalibracja zrobiona 
      tarczki sprzęglowe zrobione 
      brak błędów na komputerze
      jest taki objaw e stuka po lewej stronie skrzyni przy silniku na wysokości jak kończy się kosz sprzęgłowy ale w samym koszu nie  było nic uszkodzone poszły nowe uszczelniacze  nie wiem co jest 
      już dużo kasy włożone i nie wiadomo o co chodzi 
      proszę o pomoc 
    • Przez radek8817
      Witam posiadam deutz agrotron mk3 135 swieci mo się kontrolka emc ładnie zapala wszystko niby działa ma moc tempomat dziala od czego ona może byc. Kolejna kontrolka  to zolw cały czas swieci zokw Skrzynia 6biegow 4 polbiegi ciagnik jezdzi normalnie szybko jak ja wyłączyć?. Kolejna sprawa pokazuje mi włączony Przedni wom i obroty przedniego womu ciagnik nie posiada przedniego womu nawet włącznika do niego ktoś cos moze podpowie o co tu chodzi 

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v