Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich :lol: .

Jestem posiadaczem (jak w temacie) Jd 3040 od pół roku. Od niedawna mam problem z podnośnikiem. Nie chce opuszczać podniesionych sprzętów. Wcześniej jeszcze opadał z gruberem ponad 1t a teraz pług ok. 0.7 t wisi z 20 sekund zanim dotknie gleby a i nawet podnośnik ziemi nie ustępuje żeby się łatwo pług zanurzył. Nie da się orać. Prosiłbym o poradę co jest tego przyczyną. Dodam, że olej (albo raczej płyn hydrauliczny) w tylnym moście jest na minimum, może od tego też zależy? Proszę o odp.

Opublikowano

Witaj.Sprawdz czy masz czyste filtry od oleju w skrzyni,uzupełnij olej hydrauliczno-przekładniowy w skrzyni(nie płyn hydrauliczny).Tylko nie lej jakiegos hipolu czasami bo wykonczysz skrzynie.

Opublikowano

Witam. Podnośnik w 3040 w trakcie pracy przestał podnosić, wcześniej czasami po nagrzaniu oleju były problemy ze skręcaniem, może to ma jakiś wpływ, czekam na opowiedz, bo talerzówka została na polu :P Pozdrawiam

Opublikowano

witam użytkowników... myśle, ze ten temat bedzie dobry do podzielenia sie moim problemem... a mianowicie jestem użytkownikiem JD 3040... przy dolnych belkach,wieszakch czy tam cęgłach każdy inaczej nazywa cieknie olej... belki te sa zawieszone na oście przechodzącej na wylot przez tylni most, do obudowy przykręcone są takie jak by blaszki na dwie sruby i własnie z tamtą cieknie olej jak diabli;/ i potrzebuje waszej pomocy, z tego co mi wiadomo przechodzą tam uczelniacze (oringi) czy ktoś z was wie jaki jest ich rozmiar?? ewentyalnie jakieś inne propozycje przyczyny cieknięcia oleju? zaznaczam, że z jednej strony jest to wyciek minimalny natomiast z drógiej... szkoda słów;/ licze na szybka odp. i z góry za nią dziękuje....

Opublikowano

mam to samo tyle ze w 2030 u mnie rozmiar uszczelniaczy 35x25x5 raczej trudno dostępne ja dałem tam 35x25x7 i narazie ok tak wogóle to po co tam jest ośka przez tylny most :/ kto i po co to wymyślił to nie wiem chyba po to zeby ciakł olej , no chyba ze ma to jakies zastosowanie

Opublikowano
Witaj.Sprawdz czy masz czyste filtry od oleju w skrzyni,uzupełnij olej hydrauliczno-przekładniowy w skrzyni(nie płyn hydrauliczny).Tylko nie lej jakiegos hipolu czasami bo wykonczysz skrzynie.

 

Witam. Mam ten sam problem w JD 2030. Podnośnik wcale opuszczać nie chce. Jak podniesie to potem wygląda to tak jakby lewe ramię trzymało, bo jak stanę na lewym ramieniu to trochę się opuści i prawe wtedy samowolnie się z lewym wyrówna i podnośnik dalej stoi. Olej jest czysty, bo przed moim kupnem był wymieniany. Co może być tego przyczyną? Mogły się jakieś zawory zaciąć? Gdzie one się znajdują? Prosze o pomoc.

Opublikowano

Najpierw sprawdz czy zawór do ustawiania prędkości opuszczania nie jest zakręcony bo wtedy nie opuści. Jak to nie pomoże to poruszaj dziwignią od regulacji pozycyjno siłowej podnośnika .

Opublikowano

A w którym miejscu ten zawór się znajduje? Można jakieś zdjęcie do tego? :lol: Zawór raczej odpada, bo zakręcany nie był, ale zawsze lepiej sprawdzić... Jak poruszam dźwignią to trochke podnośnik reaguje, ale dalej trzyma w powietrzu i opuścić nie chce...

Opublikowano (edytowane)

zawór masz między nogami :lol: :lol: hehe tak takie małe pokrętło pod siedzeniem na środku

Edytowane przez andrzej2110
cytowanie posta wyżej
Opublikowano
witam użytkowników... myśle, ze ten temat bedzie dobry do podzielenia sie moim problemem... a mianowicie jestem użytkownikiem JD 3040... przy dolnych belkach,wieszakch czy tam cęgłach każdy inaczej nazywa cieknie olej... belki te sa zawieszone na oście przechodzącej na wylot przez tylni most, do obudowy przykręcone są takie jak by blaszki na dwie sruby i własnie z tamtą cieknie olej jak diabli;/ i potrzebuje waszej pomocy, z tego co mi wiadomo przechodzą tam uczelniacze (oringi) czy ktoś z was wie jaki jest ich rozmiar?? ewentyalnie jakieś inne propozycje przyczyny cieknięcia oleju? zaznaczam, że z jednej strony jest to wyciek minimalny natomiast z drógiej... szkoda słów;/ licze na szybka odp. i z góry za nią dziękuje....

 

Widzę, że nie tylko ja mam taki problem z wyciekiem w tym miejscu. Niżej podaje link do katalogu

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.dee...PageServlet_Alt

Opublikowano

No i ja myślałem, że tylko mojemu cieknie, ale jednak nie... :blink: Problem z opuszczeniem podnośnika naprawiony, ślizg czy coś innego blokował ramię i podnośnik nie mógł się opuścić jak bł uczepiony rozsiewacz nawozu... Po odkręceniu tego ślizgu dobrze podnosi i opuszcza... :D

Opublikowano
witam użytkowników... myśle, ze ten temat bedzie dobry do podzielenia sie moim problemem... a mianowicie jestem użytkownikiem JD 3040... przy dolnych belkach,wieszakch czy tam cęgłach każdy inaczej nazywa cieknie olej... belki te sa zawieszone na oście przechodzącej na wylot przez tylni most, do obudowy przykręcone są takie jak by blaszki na dwie sruby i własnie z tamtą cieknie olej jak diabli;/ i potrzebuje waszej pomocy, z tego co mi wiadomo przechodzą tam uczelniacze (oringi) czy ktoś z was wie jaki jest ich rozmiar?? ewentyalnie jakieś inne propozycje przyczyny cieknięcia oleju? zaznaczam, że z jednej strony jest to wyciek minimalny natomiast z drógiej... szkoda słów;/ licze na szybka odp. i z góry za nią dziękuje....

Witam. Miałem to samo w 2140. Uszczelniacze dostałem od ręki w JD chyba 12 zł sztuka. A z tym wałkiem na przestrzał to w JD też nie wiedzą dlaczego tak jest.

pozdrawiam

Opublikowano

Witam

Widzę koledzy wałkują temat uszczelniaczy że aż się nudzi. Wałek przechodzi przez skrzynię nie przez przypadek. Jest on tak wykonany że pracuje { ugina się pod wpływem szarpnięć , regulacja pozycyjno siłowa } . Tulejki prze które on przechodzi fabrycznie mają już taki luz. W tulejkach znajdują się uzczelniacze tzw. kwadringi. Może ktoś już zauważył że przeważnie olej cieknie przy niskich temperaturach { zima } , a jest to sowodowane tym że materiał z którego są wykonane kurczy się . Olej wcale nie cieknie między wałkiem a uszczelniaczem a dookoła uszczelniacza. Często wmiana uszczelniacza nie pomaga.

Serwis to od razu chciałby wcisnąć nowy wałek tulejki i uszczelniacze , a to pare stówek. Widziałem już jak gość wzioł spawarkę i obspawał wałek na amen { cymbał }

Ja w swoich ciągikach robię tak. Wybijam wałek , wyjmuję uszczelniacze i leciutko na szlifierce szlifuję rant uszczelniacza tak na 45 stopni. Następnie wkładam dodatkowo oring obok tego uszczelniacza, potem wciskam uszczelniacz { rantem szlifowanym do oringa }. Spokój raz na zawsze . Koszt dwa oringi i trochę pracy , polecam.

{ oring musi mieć średnicę zewnętrzną jak podtoczenie w tulejce pod uszczelniacz }

Opublikowano

Witam !

 

Mam problem w JD 3140. Podnośnik nie podnosi jak pokrętło do regulacji opuszczania jest ustawiony w pozycję zając, a jak przekręcam na pozycję zółw podnosi normalnie tylko że opuszcza strasznie powoli. Olej mam wymieniony na nowy (AGROL) poziom oleju jest OK. Miał ktos podobny przypadek ??? Co z tym zrobić czy ktoś wie gdzie postukać :D ??? Czy zrobi się to bez fachowaca ??? Proszę o pomoć i zgóry dziekuje !!! :)

Opublikowano

Witam wszystkich laugh.gif .

Jestem posiadaczem (jak w temacie) Jd 3040 od pół roku. Od niedawna mam problem z podnośnikiem. Nie chce opuszczać podniesionych sprzętów. Wcześniej jeszcze opadał z gruberem ponad 1t a teraz pług ok. 0.7 t wisi z 20 sekund zanim dotknie gleby a i nawet podnośnik ziemi nie ustępuje żeby się łatwo pług zanurzył. Nie da się orać. Prosiłbym o poradę co jest tego przyczyną. Dodam, że olej (albo raczej płyn hydrauliczny) w tylnym moście jest na minimum, może od tego też zależy? Proszę o odp.

 

WITAM W PODŁODZE JEST TAKIE POKRETŁO SPRUBÓJ TYM PO KRĘCIĆ.U MNIE TEŻ NIE DZIAŁA PODNIŚNIK;DZIAŁA GDY SKRĘCE KOŁA NA MAX.CO GO MOŻE BOLEĆ

Opublikowano (edytowane)

Tak jak w temacie. Podnośnik zaczął ostatnio bardzo wolno opadać. Stało się to dość nagle. Problem jest zupełnie odwrotny niż u większości użytkowników tych ciągników. Mianowicie, bez problemu podnosi nawet na małych obrotach, bo nigdy nie miał z tym problemu ale za to nie chce opadać. Pusty podnośnik opada kilka godzin a gdy mam na nim pług obrotowy o wadze 1150kg to opada około 4-5 minut. Jest to usterka uniemożliwiająca normalne użytkowanie. Potrzebuje pilnej pomocy ponieważ chce jeszcze orać na zimę. Ciągnik u mnie od 7 lat. Od początku na oleju Agrol U i nigdy nie było problemów. Filtry wymienione w tym roku. Kiprowanie przyczep działa bez problemu, układ wspomagania kierownicy także. Do tej pory sprawdziłem przewody przy siłownikach i nie znalazłem żadnej możliwości zatykania przepływu. Proszę o pomoc tych, którzy mięli podobny problem oraz tych, którzy mogą cokolwiek pomóc.

Tematy połączone

Edytowane przez danielhaker

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateusz0110
      Witam.mam pytanie aktualnie z tyłu w moim.john Deere 3140 mam założone opony 520/70 r38 a z przodu 16.9 r24 myślałem żeby założyć delikatnie szersze opony z przodu i doradził mi sprzedawca żebym założył 480/70 r28 czy ktoś z wam ma podobne rozwiązanie u siebie . Niestety muszę zmienić felgi bo moje są 12 calowe i nie założone na nie opony 480 bo podobno będzie się felga wcinać i dlatego muszę zmienić też felgi mogą być 14 15 albo 16 cali
    • Przez Mateusz0110
      Witam..ma ktoś opis bezpieczników w John Deere 3140.i drugie pytanie czy miał ktoś z was przypadek żeby w jednym miejscu ta płytka na bezpieczniki mocno się Grzela że widać po niej że jest przegrzana i w tym miejscu kabel co w nią wchodzi też ma kolor przegrzanego .więc coś jest nie tak że tylko w tym jednym miejscu się grzeje i  cały czas pali mi jeden bezpiecznik .
    • Przez rojewskib
      Kupiliśmy JD 2130 i nie działał przy nim przedni napęd (hydrauliczny). Przyczyną były pozrywane kable od elektromagnesu. Są tam dwa kable czarne i jeden brązowy. wszystkie trzy kable reagowały na prąd, bo było słychac otwarcie elektromagnesu. Nie było w ciągniku oryginalnego włącznika więc zamontowałem nowy. Zmostkowałem dwa czarne przewody i podłączyłem i przedni napęd działa. Nie wiem czy jest dobrze bo przedni napęd ciągnie tylko do przodu, gdy mam wyłączony bieg i włącze przedni napęd to koła przednie ciągną ciągnik. Do tyłu nie można jechac bo tylnia oś ciągnie do tyłu a przednia do przodu. Odpiszcie czy w tym modelu przedni napęd jest podłączony pod włącznik czy jakoś inaczej może jeszcze z innym elektromagnesem. Jak by ktoś mógł mi przysłac jakieś zdjęcia jak jest podłączony ten napęd. Z góry dzięki, mój adres rojewskib@poczta.onet.pl
    • Przez pawel2593
      Witam. Nie dawno zakupiłem JD 3130 i od początku pojawiły się problemy ze wspomaganiem i podnośnikiem, zdarzało się że czasami nie działało zarówno wspomaganie i podnośnik, lecz ostatnio jest już gorzej na małych obrotach nie ma szans żeby złapało. Dopiero po chwila jazdy na wyższych obrotach zaczynają działać(podnośnik często szarpie). Nie wiem w czym leży problem, nie znam dokładniej budowy mojej maszyny, ale wydaje mi się że ma za mało oleju, ale dlaczego jak nie działa wpom. to też podno. czyżby olej do tych dwóch urządzeń pochodził z jednego źródła?
    • Przez mucha7
      witam kilka dni temu kupiłem JD 2130 z 1980r. i mam problem z wałkiem bo sie nie wyłancza cały czas sie kręci facet od którego kupiłem ten ciągnik twierdzi ze sie wyłancza tą wajcha po prawej stronie u dołu jak sie siedzi tylko ze ona jest złamana próbowałem tą przy kierownicy to zero reakcji. Proszę o pomoc w tej sprawie moze ktos z was bedzie sie orjętował
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v