Zaloguj się, aby obserwować  
kraker

Problem z wałkiem (8145 i 10145)

Polecane posty

kraker    1

Witam

Mam problem z wałkiem odbioru mocy (WOM). Po włącczeniu usłyszałem hałas ze skrzyni który po chwili ucichł i wałek przestał działać. Co może być przyczyną i czy da się to naprawić bez rozpoławiamia ciągnika.

Pozdrawiam Kraker


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Turbina    10

Musisz wykręcić won (z tyłu tam gdzie wychodzi końcówka) i wyjąć całe sprzęgł,bo prawdopodobnie coś jest z tarczami albo zerwał się frez na wałku w kadłubie.Jak wymontujesz sprzęgło to będziesz widział co ta się narobiło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek111    0

witam miałem problem w zetorze 8011 taki sam i było to sprzęgło wałka a powiedzcie mi gdzie idą przewody od nagrzewnicy z kabiny jeden do pompy wody a drugi gdzie nie mam pojęcia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

kraker    1

U nas raczej pompa poszła :huh: , zobaczymy jak rozbierzemy


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody87    2

pompa to raczej nie, predzej sprzeglo wlasnie albo walek jakis. zacznij od tylu sciasgnij plyte zaczepu i wyjmij sprzeglo cale :huh:


URSUS- dumny, silny, nieokiełzany……..

URSUS- kiedy w tradycji drzemie siła i ktoś rozbudzi jej moc…….

URSUS- partnerem na całe życie…….

KAŻDY NOWY DZIEŃ LEPSZY Z URSUS- em…………

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

Już rozebraliśmy go na pół i jednak pompa siedzi


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3
Już rozebraliśmy go na pół i jednak pompa siedzi

Rozjechać osiemdziesiątke w pół godziny i jeszcze do pompy zajrzeć. Pełen szacunek kraker.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

tak szybko to raczej nikt nie rozbierze :huh: a tak w nawiasie to był w trakcie rozbierania i na upartego w 1,5 godz rozbierze się, a jak są chęci i jest kilka osób bo nas troje było


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mlody87    2

no to teraz tylko pompke i skladac szybko :huh:


URSUS- dumny, silny, nieokiełzany……..

URSUS- kiedy w tradycji drzemie siła i ktoś rozbudzi jej moc…….

URSUS- partnerem na całe życie…….

KAŻDY NOWY DZIEŃ LEPSZY Z URSUS- em…………

 

 

 

 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

Pompa po kilku próbach okazała się dobra ale i tak trzeba parę łożysk wymienić i będzie git


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

Tak właściwie to która pompa odpowiada za WOM?

Jedną z nich wyjmowałem i robiłem jak podnośnik nie działał, a ta z drugiej strony jest chyba od wspomagania i ma osobny zbiorniczek na olej.

Czy tam są jeszce inne pompy?(nie licząc tych w silniku oczywiście :huh: )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

@lisek są trzy pompy:pompa podnośnika, womu i wspomagania, za wom jest odpowiedzialna pompa w skrzyni pośredniej(z prawej strony ciągnika), jest ona połączona z pompą od wspomagania. Przy wyciąganiu pompy womu bez rozpoławiania ciągnika się nie obejdzie a pompe od wspomagania można wyciągnąć z boku bez rozpoławiania

Pozdrawiam Kraker


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3
Pompa po kilku próbach okazała się dobra ale i tak trzeba parę łożysk wymienić i będzie git

To jaka przyczyna tego, że WOM nie chodził?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

ścieło zigera, posypaly się dwa łożyska igiełkowe na wałku tym co w skrzynie wchodzi i zębatkę przesuneło :huh: , oraz lekko wygieło widełki.


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lisek    3

To teraz będziesz wiedział, że tą wajchę trzeba bardzo ostrożnie włączać, a najlepiej przy zgaszonym ciągniku. Ja tam wogóle jej nie ruszam. Włączasz tylko wajchą przy kierownicy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

Całą jesien chodził przy rozrzutniku, a zimą potrzebny był wałek to się spsuł. A włączamy najpierw wajchą przy nodze a potem tą przy kierownicy. Wajchę spokojnie :huh: włączalismy i jednak się spsuło.

Pozdrawiam Kraker


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koris    0

to temat rzeka .a tak wogule t w skrzyni sa nawet 4 pompy niezaponinajmy o tłoczkowej wspomagajacej .a mikro pompka sie nie psuje czesto a zato sprzegło womu to z tyłu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Którą wajchę? Tą w podłodze czy przy kierownicy?


sprzedam

Opryskiwacz Pilmet 

www.olx.pl/oferta/opryskiwacz-pilmet-2018-18-m-2000l-nie-hardi-rau-evrard-CID757-IDxqwma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

w podłodze do przodu trzeba przesunąć, a przy kierownicy do siebie


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koses    13

stalpin8145 tylko pamientaj że tą dźwignię w podłodze to włączamy tylko przy zgaszonym silniku bo w przeciwnym wypadku może ściąć pierścień zabezpieczający w skrzyni na wałku ,a pierścień kosztuje 2,5zł i dwa dni roboty ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Hubert8245    23

ja mam zetora 80 koni też ZTS i wałek włączam w podłodze ale to już praktycznie na obrotach praktycznie takich że ciągnik gaśnie a potem używam sprzęgła ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez BARTOLA
      Witam niedawno nabyłem zetora 8145 i mam pytanie odnośnie hałasów z tyłu kabiny czy to jest normalne że na najwyższym biegu tylny most zaczyna wydawać jakieś hasłasy ? , hałas jest wręcz identyczny jak tylnego mostu w c360 ,      Czy w tym modelu zawsze słychać tylny most czy powinno być cicho?  , zlokalizowałem ze najwiecej hałasu przedostaje się przez dźwignie sterowania podnośnikiem , 
      dodam jeszcze ze dźwięk jest najbardziej słyszalny na prostej gdy zjeżdżam z górki to cichnie 
    • Przez adamuss666
      Kupię konsole nowy typ do zetora 8045
    • Przez tymtus
      Witam. Mam problem, z zetorkiem, wom 6 tarczkowy, tarczki i przekładki nowe. Dzisiaj podczas prasowania wom się uślizgnął, prasa się zatrzymała, dodałem gazu, prasa ruszyła, ale wom nie chce się rozłączyć, rodzielacz podaje olej prawidłowo, raz płynie jednym przewodem, raz drugim. Co się mogło stać? 
    • Przez backspace
      Witam.
      Czy przy wyjęciu wałka ataku tylnego mostu w zetorze 12145 konieczny będzie demontaż zwolnic?
      Z góry dziękuję, pozdrawiam.
    • Przez vailus
      Witam. Miałem problem z nie działającym womem w zetorze 8045. Po części go rozwiązałem. Zaczynając od samego początku to cisnienie sprawdzone i dobre, tylne sprzęgło wom zostało zregenerowane. Po założeniu mimo wszystko nie obracał pod obciążeniem, ale hamulec wom trzymał. Z głupoty postanowiłem zamienić miejscami rurki odpowiedzialne za podawanie oleju z tyłu przy womie. Sprawa wygląda teraz następująco. Wom pod obciążeniem działa już, ale stracił się hamulec wom. Przyczyną pewnie może być nawet pierdoła typu zagięta rurka która nie podaje ciśnienia teraz odpowiedniego. Aczkolwiek zapewne może się to zmienić gdy olej w układzie osiągnie temperaturę optymalna. Moje pytanie brzmi następująco. Co może być przyczyną takiego obrotu sprawy poza wspomniana wcześniej rurka od strony mechanicznej? I najważniejsze, czy mogę teraz tak jeździć i używać walka do pracy z wożeniem obornika? Będę jechał i żeby włączyć go to będę gasił ciągnik, włączał dźwignią pod siedzeniem na pozycję pracy i będę odpalał ciągnik na włączonym wałku.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj