Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

z jednej strony jest zaslepione na tym rozdzielaczu pod siedzeniem i do tych zaslepek prawdopodobnie podłanczcza sie rozdzielacz i powinno byc tak wyczytałem z ksiazki do siewnika ze znacznikami jest mi to potrzebne

Opublikowano
z jednej strony jest zaslepione na tym rozdzielaczu pod siedzeniem i do tych zaslepek

rok temu rozsiewacz wapna podłączyłem do tych zaślepek bo myślałem że uzyskam ciągły przepływ oleju i nie dało rady:/ po kilku próbach nie doszedłem po co są te dwie zaślepki..

Opublikowano

pod te zaślepki podłącza sie rozdzielacz od tura (jeśli tur ma własny rozdzielacz). wtedy podnośnik da sie unieść do oporu ale nie da sie opuścić (chodzi o przeciw wagę do tura). zaraz wstawię fotkę z mojm pomysłem na łatwiejsze przerzucanie dźwigni pod siedzeniem.

 

edit: http://www.agrofoto.pl/forum/rozdzielacz-w...image84836.html

 

dodatkowe 2 wyjścia muszą być podpięte pod to samo co i dwa standardowe gdyż w razie użycia 4 trzeba by wajchować pod siedzeniem.

Opublikowano

nie wiem, może w 4512 lżej przełącza się ten zawór po siedzeniem, ale przy wybieraku szczękowym na jeden "cykl"muszę go przełożyć na hydraulikę zew. 2 razy, razy 5 szt. dziennie, razy 365dni w roku i razy 10lat...jestem pewien, że robie to poniżej 1s ;) wole to rozwiązanie, niż w C-360 pompa połączona z WOM.

Opublikowano
Jest taka możliwość ale tylko przez zamontowanie dodatkowej pompy koszt części ok 1200 PLN

Służę pomocą w przeróbce. Więcej informacji udzielam telefonicznie +48 513982414

 

tzn jak gdzie ta pompa ma byc napisz tak ogólnie chociaz bo podczas siania to jest nierealne zebym ja to przekładał ;)

Opublikowano

W MF'ie jak nie ma wspomagania to pompa może być zamontowana pod sprężarką bo tam jest na to miejsce [pompy tamdem- wspomaganie i hydraulika nie da się zamotnować z powodu rozrusznika]. ;) - bo później w 3512 motonowano tam pompe do wspomagania.

W 4 cyl. silnikach [45**-57** i podobne] gdy występuje wspomaganie miejsce na pompe jest zajęte, ale można zamienić tą pompe na tą typu tandem i popodłączać węże i cieszyć się wydajnością hydrauliki zewnętrznej 36l/min ;)

Opublikowano

Jeśli ktoś byłby zainteresowany taką przeróbką posiadam wszystkie materiały ,koszt robocizny z częściami 2000 PLN jestem z okolic Siemiatycz

Ciągnik wymaga rozpołowienia, czas realizacji 2dni robocze. Zdjęcie pompy wysyłam jedynie na e-mail.

Opublikowano

Podłączę sie do tego tematu, bo mój problem też dotyczy hydrauliki zewnętrznej, a więc tak:

 

 

Potrzebuję w swoim MF-255 dodatkowe wyjścia (gniazda), do hydrauliki zewnętrznej (teraz mam tak jak w standardzie 2), wymyśliłem aby zamiast tego rozdzielacza zakupić rozdzielacz dwu sekcyjny i wtedy uzyskam jeszcze jedną parę wyjść hydraulicznych.

 

 

Może ktoś ma jakieś doświadczenia w tym temacie??? Czy jak bym kupił rozdzielacz od 3514 lub 4512-14 to będzie mi pasował w miejsce tego co mam teraz, nie chciał bym przerabiać zbyt wiele, bo bardzo mi sie podoba i jest praktyczny taki układ tych rur co idą spod siedzenia aż do rozdzielacza.

Opublikowano

Ja mam przy MF 255 założonego tura z siłownikiem do pochyłu oraz popularnym krokodylem. W tym celu zakupiłem rozdzielacz 3 sekcyjny (cały tur pracuje na rozdzielaczu) i jest on podłączony pod wyjście 1 na rozdzielaczu - wg instrukcji obsługi. Dzięki temu mam 2 wyjścia z tyłu ciągnika wolne. Zatem pozycje rozdzielacza wyglądają następująco: położenie 1 - pracuje TUR; położ. 2 pracuje podnośnik, poł. 2 pracuje hydraulika na wyjściach tylnych- czyli przyczepy itp.

Opublikowano

ja mam zrobiono podobnie tak jak pisze kris14 wywalilem sprezarke i tam zamontowalem pompe od wspomagania od jumza (koszt 80zl) dorobilem drugi zbiornik z olejem 15litry (200zl) i zamocowalem go obok pompy i dorobilem rozdzielacz od cyklopa dokupiklem przeqwody (200zl) i do owijarjki mi wystarczy ;P

 

jak bede mial czas to wrzuce fotki;)

Opublikowano

Cześć - mam problem chciałbym podłączyć tura 2 sekcyjnego do Ciągnika Massey fergusona 255 i mam problem z podłączeniem hydrauliki nie wiem gdzie się pod piąć ? bo jak pod wyjscia hydrauliczne z tyłu to znowu nie będę mógł podłączyć np. w tym samym czasie przyczepy na wywrot jak bedzie podłończony tur. A z nowu nie chciałbym za bardzo bo jak się podłącze z tyłu to bedzie trzeba cały czas trzymać ta wajchę na rozdzielaczu z lewej strony co jest. A czy mozna się podłączyć gdzies bezpośrednio żeby działał w tym samym czasie tur i przyczepa ? Bo cos słyszałem ze mozna się podłączyć pod siedzeniem ???? Dzieki z góry za pomoc :)

Pozdrawiam

Opublikowano

cześć - mam pytanie w sprawie tura 2a chce własnie takiego kupić do mf 255 i bym chciał dokupić sobie od razu rozdzielacz 3 sekcyjny żeby pod piąć sobie krokodyla i mam pytanie czy to na turze bedzie trzeba przeprowadzić dodatkowy wąż czy to juz bedzie zamontowany ?

Pozdrawiam

Opublikowano

Trzeba będzie poprowadzić węże pod 3 sekcję hydrauliki.

 

Może też nie kombinować i kupić odrazu TUR 2A w wersji 3 sekcyjnej i wszystko będzie ładnie skompletowane.

Opublikowano

http://roltech.eu/index.php?shop_item&dep=1&id=83&cat=13 myślę że tutaj będzie najtaniej. Ale to jest cena za 2 sekcje pewnie.

3 sekcyjny z krokodylem może nawet 2,5tys więcej. To jest Hydramet 3A [to samo co 2A z Warfamy]

 

Jest jeszcze jakiś Rol-TUR za ok. 6600 w wersji 3 sekcyjnej. http://roltech.eu/index.php?shop_item&dep=1&id=1092&cat=257

 

Zadzwoń do nich po ofertę to Ci wszystko wyliczą tak jak chcesz- ja u nich kupowałem TUR 3B i w porównaniu z innymi firmami w mojej okolicy to ok. 20% taniej mieli.

Opublikowano

Witam, temat jest może i nie najnowszy ale nie znalazłem nic innego to  odświeżymy trochę. Mianowicie mam problem z hydrauliką a zwłaszcza z rozdzielaczem fabrycznym w mf 255, wczoraj woziłem ziemie przyczepą d47 i po wykiprowaniu siłownik nie chciał opaść niekiedy się zdarzało że się przyciął jak był na maxa wysunięty ale lekkie szarpnięcie i opadało. Wczoraj zajechałem w pole na podniesionej pace po dziurach i nic ani nie drgnął  więc trochę poruszałem koparkom te pakę i zauważyłem że siłownik lekko chodzi czyli pod naciskiem  chowa się z 3 cm.Oczywiście powrót oleju cały czas właczony był bo mam taką blaszke do blokady, Zajechałem do domu i po odpięciu węża od ciągnika wcisnołem kulkę na złączce ii trysneło olejem i siłownik trochę opadł  to zapiąłem znów do ciągnika i nic ani nie drgnie to odpiołem i  tak do bańki spuściłem olej siłownik opadł bez problemu. a co się stało w rozdzielaczu że nie przepuszcza oleju do skrzyni nie wiem, może ktoś z was miał podobny problem to z góry dzięki za odp, dodam że wywiozłem z 60 przyczep i problemu nie było a tu wczoraj z rana 1 przyczepa i fall start,

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez qkohe155
      Tak jak w tytule - od zakupu(4 lata) mam problem z odpaleniem gdy jest zimno. Jak jest ciepło to bez żadnego problemu, dlatego w sezonie się tym nie przejmuję, chyba że jakaś zimowa orka się przeciąga. Jesienią jakoś wspomagam się prostownikiem. Jednak jak już te parę razy w roku trzeba go odpalić zimą to robi się wielki problem.
      Niby akumulatory przychodzą na 1 myśl, ale latem nie ma żadnych problemów, w dodatku czasem poczyszczenie niektórych kabli daje mniejszy, lub większy efekt. Tylko, że napięcie zimą potrafi spaść przy kręceniu do okolić 7V. Czy mierząc multimetrem bezpośrednio na biegunach akumulatorów jestem w stanie tym sposobem wykluczyć kable? I teraz nie wiem czy wymieniać od razu dla pewności i akumulatory i wszystkie kable idące do rozrusznika? A dlatego taki wywód na ten temat, ponieważ tam jest takie spaghetti jak na zdjęciu(2 kable na 1 planie to akurat od prostownika).

      2 akumulatory, w dodatku zwróćcie uwagę, że mają odwrotnie bieguny niż wszystkie co mieli w sklepach, 3 osobne plusy i bezpieczniki po drodze. Masa idzie na hebel i rozdziela się na 2, ale dla pewności hebel zdążyłem ominąć.
      Może ktoś mający tą serię wysłać zdjęcie jak to wygląda u niego?
      Najchętniej to bym wpakował 1 duży akumulator tak jak kiedyś zrobiłem w 6180 i by było po problemie, ale w tą skrzynkę się wystarczający raczej nie zmieści.

    • Przez Rolnik8888
      Witam mam problem z podnośnikiem mianowicie świeca się dwie diody jak na zdjęciu podnośnik nie reaguje ani na podnoszenie ani na opuszczanie od czego zacząć ciągnik MF 5455

    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze światłami awaryjnymi w MF255 i kontrolkami. Wymienione włącznik, przerywacz, cała instalacja. Wszystkie styki i masy wyczyszczone, kontrolki i bezpieczniki nowe. Najbardziej irytuje mnie fakt, że przez chwile już wszystko grało. Przykręciłem osłony i znowu jest problem. Kilka razy już wszystko rozbierałem i czyściłem i nadal nie mam rozwiązania.
    • Przez Clark
      Szukam patentu na przełożenie przewodów w błotnikach w MF255. Układam nowa instalację i mam problem z przełożeniem przewodów w tunelach błotników. Ma ktoś jakiś patent? Przepchnięcie raczej w grę nie w chodzi bo skutecznie uniemożliwi to łuk na błotniku i brud w samym tunelu. Myślałem żeby włożyć przewody w peszel i przymocować do błotnika od wewnętrznej strony. Plus tego rozwiązania byłby taki, że będzie łatwy dostęp i brak brudu ale nie wiem sam czy warto odchodzić od oryginału. 
    • Przez Clark
      Witam. Mam problem ze zdjęciem ramion z wielowypustu przekładni. Ściągacz się rozgina, uderzyć się tego nie da, WD, podgrzewanie itp nie działa. Macie jakieś patenty jak to ściągnąć? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v