Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam. Mam problem w mojej 30-tce. Otóż jadąc z ładunkiem wyskakuje mi 6. Co mam zrobić? A i prosiłbym o schemat skrzyni biegów jak wygląda skrzynia i czy po zdjęciu dekla nie będzie problemu z założeniem s powrotem go na miejsce ?

Opublikowano

dekiel możesz zdjąć jak chcesz, nie ma z nim żadnego problemu. On tylko kryje skrzynkę. Przy założeniu najlepiej odkręć drążek zmiany biegów i zadbaj o to by rowki na wodzikach się pokrywały (jak zobaczysz to zrozumiesz). Rowki są luzami polowymi i szosowymi i przy złożeniu drążek ma stanąć w którymś z nich. Ps nie mam niestety schematu, może inni koledzy Ci pomogą. W razie potrzeby pisz na gg. <_<

Opublikowano

Prawdopodobnie poszła Ci spręzynka w skrzyni biegów. Ja miałem tak tylko, że przy 4. Trzeba ją wymienić i będzie w porządku

Opublikowano

A kiedyś Ci nie wyskakiwała 6? Jak jak miałem kiedyś C360 to 3 mi wyskakiwała z góry robiłem wszystko wszystkie części zmieniałe żeby tak nie było i nic to nie dało jak wyskakiwała tak było dalej w nich tak jest poprostu że któryś bieg wyskakuje.

Opublikowano

ok. Zobacze. A ta sprężynka to daleko gdzieś trzeba więcej rozkręcać czy tylko dekiel ?

 

A co do wyskakiwania to po kupinie był na remoncie wymiana coś przy kole i hamulcy facet zrobił i było ok ale od nowa jest źle :/

Opublikowano

To może być w niej tak jak u mnie z 3 co byś nie robił i tak nie zrobisz tego i dalej bedzie wyskakiwać to była ich wada największa <_<

Opublikowano

zobacze jeszcze z tą sprężynką. A i jeszcze jak wrzucam tą 6 i puszcze sprzęgło to mi coś wali. Znaczy raz puknie jakby były luzy w wale czy coś. Wiecie może co jest przyczyną ?

Opublikowano

ok dzięki przyda sie ta informacja co dziwne ta 3 wyskakuje w drodze na jedno pole w tym samym zawsze

a czy jak jade i bez sprzengła wyrzuce na luz powinien bieg wyskoczyć bo u mnie wyskakuje a ogólnie skrzynie mam dobra i szanuje ciagniki zauwarzyłem to przypadkiem

Opublikowano

Witam dziś przy pracach na łące zaczął wyskakiwać mi co jakiś czas 1 bieg szosowy w C330M. Wiem że to może być wina sprężynek lecz nie wiem gdzie one są dokładnie umiejscowione i jak się zabrać do ich wymiany. Bardzo proszę o podpowiedzi.

 

 

Pozdrawiam Krystianrolnik :(

Opublikowano

Jak ściągniesz pokrywę, to zobaczysz wałki widełek zwane potocznie wodzikami. W ich prowadnicach na dole są otwory, w których znajdują się owe zatrzaski. Klucz 13 i odkręcasz 9 śrub z pokrywy. Przed tym ustawiasz wajchę od biegów na luz. Ściągasz druty zabezpieczające, śruby ustalające od widełek i tych zaczepów. Potem wyciągasz cały wodzik, a potem sprężyny i kulki za pomocą drobnego haczyka. Nie wiem czy nie trzeba rozpoławiać, bo u mnie było to robione przy wymianie kół zębatych podczas remontu generalnego. Przyczyną "wyskakiwania" biegów może być też wyrobiona końcówka dźwigni zmiany biegów, bądź łożysko z obudową(ta pokrywka mniejsza, gdzie wchodzi dźwignia na cztery śruby M8). :(

Opublikowano

Spytaj tego gargamela, co z tym robił - co wymieniał. :( I nie krzycz na niego o to, bo jakby źle zrobił to od razu by się ujawniło - teraźniejszy materiał na części szybko się poddaje. Możesz się na GG odezwać do mnie. :(

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez szymi198710
      Witam, mam problem z same Explorer 80 pierwszej serii. Dziś kosiłem rotacyjna i otworzyła się z zatrzasku po czym przekaźnik się przyblokował... Wtedy przestała działać hydraulika. Podnośnik wspomaganie wyjście na tura... W ogóle nie słychać by pompa chodziła... Wie ktoś co.moglo się stać? Ciągnik rocznik 1986.
    • Przez ferdek2620
      Cześć 
      Miał ktoś problem z żółwiem zającem w Fergusonie 2620?
    • Przez felmag
      Witam.Jaki olej i ile do sprzęgła VTK-290 TD?




    • Przez lllllkl
      Witam właśnie robię remont sprzęgła i wymieniłem już dwa simeringi od strony pokrywy wału silnika i od strony skrzyni interesuje mnie wymiana uszczelniacza pomiędzy wałka sprzegła a wałka wom jak go się wymienia ? Wymienia się go bez ich zdejmowania czy trzeba zdjąć te wałki żeby wymienić ten simering mały. Noi jeszcze jedna sprawa mam luz na tym wałki i co muszę zrobić żeby go wyjąć wystarczy odkręcić tylko te 3 śrubki czy muszę coś rozpinać w skrzyni bardzo proszę o pomoc

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v