Skocz do zawartości

Fortschritt E-512 - wszystko o tym kombajnie.., zdjęcia ;)


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

dziekuje

 

ale troche dziwne po samostarcie nawet nic

 

jesli pompa nie daje to samostart nic nie pomoze. Jak kolega wyzej pisze moze sekcje padly. Podobno pompka zasilająca pasuje od DT-75 i niby jest nawet lepsza.

Opublikowano

Witam Panowie. Mam taki oto problem : zapinalismy heder i wszytsko elegancko dzodziło przejechałem 50 metrów pod garaż i nie mogłem opuścić już hedra :( Jaka może być przyczyna ? Pozdrawiam

Opublikowano

witam jak wykonać taki odrzutnik plew przy chłodnicy ? wiele 512 stek ma takie coś jak sie włacza młucarnie to i ten pas zaczyna sie krecić i plewy nie przyklejają sie do sita chłodnicy . można to kupić ? a jak nie to jak to wykonać ?

macie jakieś patęty ?

Opublikowano

do nakrętki (x2) spawasz kawałki blachy wiercisz w nich dziury i jak masz np jakiś stary pas od dmuchawy albo czegoś to ucinasz na kawałki przykręcasz do tych kawałków blach ,i wkręcasz na ośke. Miałem to nawet u siebie w 514 ale tylko tłukło i brzydko wyglądało ,teraz leży na strychu.

Opublikowano

no ja myślałem nad prentem jakimś 20 cm na jednym końcu przyspawać dwa płaskowniki z dziurami i do każdego z nich przykrecić po kawałku paska albo gumy z płutnem tylko nie mam pomysłu ja to do tej ośki stabilnie zamątować przyspawać preta z pasem raczej nie powinien być przykrecony tylko gwint musi być w przeciwną strone co sie kreci ośka żeby sie nie odkręcało.

Opublikowano

Witam

Moze ktos pomoze? mam 512 i poszukuje reduktor obrotów bebna do niej. nigdzie nie moge tego znalesc moze ktos z forumowiczów ma na zbyciu ten reduktor?

Opublikowano

Witam

 

Mam problem z cieknącym olejem z silnika od strony napędu młocarni. Dobrałem się już do koła zamachowego, odkręciłem (ledwo) wszytskie śruby mocujące koło zamachowe, ale może ktoś wie jak zdjąć koło zamachowe. Siedzi sztywno na wale, a nie widać gdzie można by zamocować jakiś ściagacz. Proszę o podpowiedź na ten temat - użyć brutalnej siły czy jest jakiś sposób?

Opublikowano (edytowane)

Sprawa rozwiązana. Należy użyć młotka, a potem dwóch łapek. Wcześniej dobrze jest podwiesić koło, bo trochę waży, a po odkręceniu śrub wisi już tylko na jednym kołku i jest przyklejone siłą starości do wału korbowego.

Edytowane przez Geo
Opublikowano

Sprawa rozwiązana. Należy użyć młotka, a potem dwóch łapek. Wcześniej dobrze jest podwiesić koło, bo trochę waży, a po odkręceniu śrub wisi już tylko na jednym kołku i jest przyklejone siłą starości do wału korbowego.

Jak już miałeś na wierzchu to trzeba było wymienić dla sprzęgło i gwiazdę napędu silnika :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez WOLD
      Witam, czy ktoś może podpowiedzieć od czego są te kontrolki?


    • Przez mariokaw
      Witam wszystkich. Jest na forum właściciel kombajnu MDW 525H z woj. łódzkiego. Miałbym kilka pytań. Pozdrawiam
    • Przez MasseyXXXX
      Witam, mam taki problem ze swoim fortschrittem...
      Cały się trzęsie, czy mam przyspieszacz na maxa, czy na min...
      Co to może być? Wariator? Skrzynia? Pas? Wyważyć koło pasowe?
       
    • Przez agropiotrmosz
      Witam
      Poszukuje opisu skrzynki bezpieczników w E-514. Który od czego odpowiada i jakie natężenie ma mieć.
      Z góry dziękuje :)
    • Przez KrzysztofL
      Witam mam nietypowy problem .Odebrałem silnik po kapitalnym remoncie ,założony do kombajnu pali , ciśnienie na zimnym 5,5  rozgrzany 4 atmosfery ,ale problem polega na tym że zapala mi się kontrolka zabrudzenia filtra ( ciśnienia oleju ) . Wymieniłem filtr na nowy ,nie pomogło , wymieniłem czujnik ciśnienia oleju i można powiedzieć że pomogło tylko na odwrót. Przy zgaszonym silniku kontrolka się nie świeci ale gdy odpalę kombajn to kontrolka się zapala . Nadmieniam że ciśnienie pokazuje 5,5 na zimnym . nie mogę docierać silnika bo nie wiem o co chodzi z tą kontrolką . Brak mi pomysłów . Pomocy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v