Skocz do zawartości

Regulacja gazu nożnego Renault Ares 616rz


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, kris148a napisał:

A nie chciałeś zostawić tych przegubów kulowych? Nie kantuje się to przy odchyleniu jak gazem pracujesz? Dzięki za zdjęcie ja też będę działa żeby to założyć

Tak jest dobrze, nie kantuje, bo ta śruba co trzyma kątownik do pedału gazu nie jest skręcona do końca i przy naciskaniu nie ma naprężeń żadnych.

Edytowane przez Mati2812820
Opublikowano

A ja zrobimem coś innego. Miałem zalozony silownik tak jak wyzej na zdjeciach ale potrzeba było sily do trzymania gazu. Wiec załozylem stupke regulowana do pedału gazu. Teraz zeby utrzyma rowne obroty wkrecam lub wykrecam zaleznie jakich obrotów potrzebuje i z jaka maszyna pracuje

Opublikowano

Ten sposób to przerost formy nad treścią wg mnie. Ja z siłownikiem zrobiłem już ponad 100 h. Na początku trochę to opornie chodziło, ale przesmarowałem miejsce w którym kątownik pracuje po pedale, a i pewnie z samego siłownika uciekło trochę gazu i jest teraz idealnie. 👌 Pedał chodzi leciutko (dużo lżej niż jak były sprężyny), można cały dzień jeździć i noga się nie męczy, a zarazem na największych wybojach nie ma problemu z utrzymaniem danych obrotów. I jeszcze dodam, że jak były sprężyny to czym więcej gazu się dało tym bardziej pedał cisnął w nogę, a przy siłowniku nie ma czegoś takiego. 😉

  • Like 1
Opublikowano (edytowane)

Witam, 

Założyłem też ten siłownik i gaz fest ciężko teraz chodzi. Ale chyba powinienem zdjąć tą oryginalną sprężynę która cofa pedał gazu? 

Edytowane przez waldus_x77

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v