News
PawelS

Regulacja gazu nożnego Renault Ares 616rz

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Ares
PawelS    74

Mam pytanie odnośnie gazu nożnego czy jest jakaś jego regulacja gdyż u mnie jest bardzo czuły i bardzo ciężko go wyczuć, byle większa dziura i ciężko opanować ciągnik na stałych obrotach. Na gazie ręcznym wszytko ładnie pięknie chodzi 

Kabina wiadomo jak sama nazwa wskazuje jest na sprężynach i każdy większy wybój/dołek powoduje że ciężko wyczuć gaz nożny .... 

Proszę o jakieś porady i kwestie na ten temat 

 

Edytowano przez PawelS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5003

Nie wiem, w czym jest problem, bo za mało podajesz szczegółów.

Od zawsze tak było, czy stało się nagle? Dokonywałeś regulacji naciągu linki? Sprawdzałeś, czy linka lekko chodzi w pancerzu, czyściłeś ją?

 

Kabina RZ powinna być na amortyzatorach, chyba że to jakaś "uboższa" wersja. Po drugie ta kabina jest na tyle komfortowa, że nierówności są niemalże nieodczuwalne przez kierującego a jej wychylenie w żaden sposób nie wpływa na zmianę położenia pedału gazu. Może masz ciężką nogę?


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PawelS    74

Ten problem był od początku gdy tylko kupiliśmy dany ciągnik. Ciężko to opisać, ubrać w słowa na czym problem polega. Po prostu gdy jadę wjadę w dołek/dziurę kabina amortyzuje drgania ale mimo to noga delikatnie zawsze odskoczy i zbyt czuły gaz powoduje że albo go odejmę albo dodam co powoduje jak by szarpnięcie ciągnika. Po prostu jest zbyt czuły i zbyt delikatnie chodzi. Pod obciążeniem jest zdecydowanie lepiej np podczas orki,siewu nie jest to tak odczuwalne 

 

Użytkownik Miniasz miał ten sam problem w Aresie 656rz poprosiłem by i on swoją opinie tutaj na ten temat napisał. To jest jego odpowiedź na moje pw z danym tematem 

 

sprzedałem go nie dawno ale co pamiętam to własnie " pedał" gazu to masakra za nic się nie dało go wyczuć tak jak mówisz byle dziura i nie do opanowania ja później doszedłem do takiej wprawi i większości operowałem ręcznym jak zachodziła taka potrzeba 

Pozdrawiam

 

Edytowano przez PawelS

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

AlaCapone    5003

Żeby stwierdzić czy wina leży po stronie mechanicznej, czy to tylko kwestia wyczucia musiałbym przekonać się sam. Tak na odległość trudno jednoznacznie orzec. Da się ustawić na pompie wtryskowej, ale trzeba mieć pewność, że to tylko i wyłącznie wina czułości pompy na ruchy pedalu przyśpieszenia. Ta operacja tylko dla znawców.

 

Tak z innej beczki. Czy pedał gazu jest tzw. "wysoki"? Jeśli tak to można to poprawić. Podłóż pod pietę coś nie "śliskiego" o grubości 2-4 cm, co nie bedzie się przemieszczać i stanowić punkt oparcia dla buta.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Miniasz    3

jak tu kolega PawelS pokazał moja wypowiedź na pw w sprawie gazu nożnego miałem taki sam problem jak miałem nogę opartą na podłodze i pracowałem z takimi samymi obrotami np. przy uprawie, to wystarczyła mała dziura aby doga zadrżała i ciężko było zapanować nad obrotami gdyż gza był aż za bardzo czuły na lekkie poruszenie nogi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmervip    78

Panowie zacznijmy od tego ze w tych aresach gaz nie jest na linke! tylko sterowany elektrycznie :) jest to do opanowania i potrzeba na to duuużo czasu, spróbuj naciskac gaz końcówką buta lub przyklej sobię kawałek twardszej gąbki pod pedał i będzie ok


:) :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Battory    0

witam

Czy kto poradził sobie z regulacja pedału gazu zeby nie byl taki czuły?

bo mam identyczny problem w claas ares 826

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

Amortyzatory kabiny do wymiany. Lub jak ktoś się lubi pobawić i zamontować amortyzator gazowy na pedał gazu pod kabinę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lanos1781
      Jest sobie silnik mwm w ciągniku rolniczym.
      Był odkręcany tryb,na którym są fasolki do wyprzedzenia/opóźnienia zapłonu.
      Niby teoretycznie przykręcone było w takim ustawieniu jak wcześniej.
       
      Ale teraz po złożeniu wszystkiego zimny cieżko odpala,tzn dlugo trzeba krecić żeby odpalił.Jak odpali to pracuje w miare równo,jednak dodanie gazu skutkuje dużym dymieniem podczas gazowania,jak sie obroty ustabilizuja to dymienia brak.
      Wczesniej dymu przy gazowaniu bylo praktycznie zero.
      Gdy sie silnik rozgrzeje,to pali powiedzmy normalnie,dymienie sie zmniejsza.
       
      Jest tez swieca plomieniowa,tylko nie wiem czy dziala i czy ona moze miec na to wplyw.
       
      Czy przekrecenie kolnieza pompy,mimo ustawienia trybu z fasolkami tak jak byl moze miec wplyw,ze caly kat sie zmienil?
      Tzn kolo zebate nie ruszone, kolniez pompy przekrecony w prawo badz lewo.
       
      Bardzo bym prosil o pomoc.
       
      [image]http://www.fotoszok....dja-cie0172.jpg[/image]

    • Przez Patryk212
      O co chodzi z tą funkcją? Nie wiedziałem o takim czymś.
       
      W filmiku minuta 3:15
      www.technika-rolnicza/maszyny-rolnicze/renault-120-54-tz-traktor-funkcjonalny-i-niedrogi,77751.html
    • Przez mieszczuchahaha
      Witam, mam problem z hydraulika i podnośnikiem, działa dopiero od 1200-1300 obrotów i ledwie pracuje. Olej w skrzyni potrafi się zagotować nawet podczas lżejszych prac polowych. Olej i filtry oryginalne claasa, pompa sprawdzana przez serwisanta z claasa na małych obrotach brak przepływu przy 2100 ma 190 bar. Twierdzi ze pompa jest dobra.


      Wszystkie odpowiedzi mogą pomóc! Jeśli ktoś ma instrukcje napraw lub katalog części w wersji PDF lub papierowej proszę o info.
    • Przez Bobas233
      Witam . Przynierzam sie do tego modelu renault . Prosze o plusy i minusy i ewentualne awarie w tym modelu ciągnika. Najlepiej posiadacze tego modelu i podobnych. Ciagnik ma rzekomo 8.5tys godzin i w stanie jest dobrym . Czekam na wypowiedzi .
    • Przez MateuszBo
      U mnie wyglada to tak.
      A przyczyna to urwany walek ataku.







×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.