Skocz do zawartości

7211: problem z maglownicą jak złożyć?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, mam problem z układem kierowniczym gdyż zetorkek "lata po drodze", zaczeliśmy sprawdzać cały układ i wyszło na to że trzeba wymienić maglownice (ślimak i 36 śrutów). Mam problem przy składaniu gdyż nie mogę wsadzić całej maglownicy bez wyjmowania ślimaka z tych śrutów. Jak poradziliście sobie z tym w waszych zetorkach? Bardzo prosiłbym o radę

 

Pozdrawiam

Kraker

Opublikowano

fakt jest taki ze nie da sie włozyc bez wyjmowania slimaka z maglonicy sposób jest tylko jeden <_< bardzo gęsty technichny smar teraz w zimie to prawie wszystkie sa gęste B) ustawic śruty na smar założyć a pózniej powoli wkręcać u mnie wyszo za pierwszym razem ale nie jest powiedziane ze musi ci wyjść, tylko ta cześc śruta która bedzie sie stykać ze slimakiem niech bedzie czysta wtedy bedzie łatwiej

Opublikowano

Jakiś czech powinien za to dostać nobla <_< mój kumpel jak rożjeżdżał 7211 to nie chaciało mu się wysoko kabiny podnośić i wykręcił sobie ślimak i weź to potem złóż , troszke zeszło zanim na taki pomysł wpadliśmy za 2 podejściem wkręciliśmy , przy okazji założyliśmy nowe

Opublikowano

Potrzebny jest kawalek przewodu elastycznego o srednicy 21-22mm o dlugosci wysokosci nakretki z kulkami  .wkrecamy ten przewod elastyczny w miejsce sruby slimakowej powoli wykrecajac srube i juz kulki nie powypadaja . Teraz wkrecamy nakretke w ramie likwidujac luz specjalnymi podkladkami .Wkladamy zmontowane te  dwie czesci do traktora  .Odgury wkrecamy walek slimakowy wypychajac przewod elastyczny walkiem .I po klopocie 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MUMINEK2000
      Koledzy postanowiłem przerobić wspomaganie przy zetorze z mocowaniem orbitrola nie ma problemu ale nie wiem jaki ma być orbitrol, jaki jest orginalnie bo musi być zgrane z pompą.Najwarzniejsze jak umocować siłownik, wiem że niektóre miały orginalnie ale jak żeby to wszystko wytrzymało. Może ktoś takiego ma to prześle mi zdjęcie będę wdzięczny, niechce odwalić lipy.
    • Przez ziooober88
      Witam, z racji tego, że moje stare wspomaganie strasznie zaczęło cieknąć stwierdziłem, że oddam je do regeneracji. Regeneracja polegała na zdaniu starego siłownika i wzięciu po regeneracji. Przy okazji remontu postanowiłem wymienić wszystkie końcówki drążków. Poskładałem wszystko w całość, mniej więcej ustawiłem zbieżność, podniosłem przód ciągnika. Wymieniłem filtr oleju i zalałem nowy olej. Odpaliłem ciągnik i kręciłem w prawo i w lewo. I jakie wnioski? Jak kręcę w prawo to siłownik dochodzi ładnie do samego końca. Natomiast jak kręcę w lewo to przy samym końcu jest takie przełamanie mocne siłownika. Dlaczego tak się dzieje? Dodatkowo w momencie jak np koła są na wprost i kręcę w prawo i nagle chcę dać w lewo to jest takie przełamanie. Czemu tak się dzieje? Dodam, że kół nie ściąga ani w prawo ani w lewo. Gość od którego to kupiłem kazał kilka razy pokręcić w lewo i w prawo i ma być. Tylko moje stare wspomaganie działało dużo lepiej. Ktoś coś podpowie?
    • Przez szumrak
      Mam pytanie czy opłaca się montować elektryczne wspomaganie do ursusa c 330 bo jest tanie podug hydraulicznego 
    • Przez Zetor-Team-7711
      Witam czy wie ktoś jak sie nazywa ta zaznaczona część tej dźwigni i czy można ją kupić osobno bez wymiany całej dźwigni? Czy może jest jakaś możliwość zamienienia tego elementu na jakieś łożysko?
    • Przez ziooober88
      Witam, posiadam Zetora 7211 i mam problem z luzem na kierownicy, nie jest on jakiś duży ale jest. W innym wątku wyczytałem, że można go skasować. Rozkręciłem kolumnę kierowniczą i jakie mam wnioski. Wszędzie piszą, że luz można wykasować tymi nakrętkami. Rozkręciłem te nakrętki i pod nimi jest taka tulejka, którą można wkręcić lub wykręcić i teraz pytanie jak ona ma być ustawiona? Bo pod tymi nakrętkami jest tam dwie śrubki, je jak odkręciłem to wykręciłem ten pierścień i pod nim jest następny i jak go dokręciłem delikatnie to kierownica ciężko się kręciła. Więc wróciłem do wersji pierwotnej. Interesuje mnie to czy tą tulejką pod nakrętkami można coś wykasować?

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v