kraker

7211: problem z maglownicą jak złożyć?

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
kraker    1

Witam, mam problem z układem kierowniczym gdyż zetorkek "lata po drodze", zaczeliśmy sprawdzać cały układ i wyszło na to że trzeba wymienić maglownice (ślimak i 36 śrutów). Mam problem przy składaniu gdyż nie mogę wsadzić całej maglownicy bez wyjmowania ślimaka z tych śrutów. Jak poradziliście sobie z tym w waszych zetorkach? Bardzo prosiłbym o radę

 

Pozdrawiam

Kraker


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    8

fakt jest taki ze nie da sie włozyc bez wyjmowania slimaka z maglonicy sposób jest tylko jeden <_< bardzo gęsty technichny smar teraz w zimie to prawie wszystkie sa gęste B) ustawic śruty na smar założyć a pózniej powoli wkręcać u mnie wyszo za pierwszym razem ale nie jest powiedziane ze musi ci wyjść, tylko ta cześc śruta która bedzie sie stykać ze slimakiem niech bedzie czysta wtedy bedzie łatwiej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    3

Jakiś czech powinien za to dostać nobla <_< mój kumpel jak rożjeżdżał 7211 to nie chaciało mu się wysoko kabiny podnośić i wykręcił sobie ślimak i weź to potem złóż , troszke zeszło zanim na taki pomysł wpadliśmy za 2 podejściem wkręciliśmy , przy okazji założyliśmy nowe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kizo    5

Dla mnie udało się złożyć za pierwszym razem nieco inaczej. W miejsce ślimaka włożyłem krótką tulejkę i wkręcałem ślimak a tulejkę wyjmowałem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralf    8

każdy ma swoje patenty :huh: ale jak kabiny nie podniesiesz wyzej to zebys był bogiem to i tak nic z tego :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kraker    1

My z sąsiadem także wpadliśmy na patent @Kiza, jutro spróbujemy to zrobić


MF & Zetor siłą naszej gospodarki

Wszystkie moje materiały chronione prawem autorskim

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Potrzebny jest kawalek przewodu elastycznego o srednicy 21-22mm o dlugosci wysokosci nakretki z kulkami  .wkrecamy ten przewod elastyczny w miejsce sruby slimakowej powoli wykrecajac srube i juz kulki nie powypadaja . Teraz wkrecamy nakretke w ramie likwidujac luz specjalnymi podkladkami .Wkladamy zmontowane te  dwie czesci do traktora  .Odgury wkrecamy walek slimakowy wypychajac przewod elastyczny walkiem .I po klopocie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Marcian1234
      Witam 
       
      Zregenerowałem serwomechanizm wspomagania kierownicy w Zetorze 5211 bo był mocny luz na kierownicy  również wymieniłem uszczelniacze na siłowniku. Po włożeniu do ciągnika okazuje się że nie działa. Co mogłem zrobić nie tak ? Czy sworzeń o nr 8 powinien być mocno dokręcony czy tak z wyczuciem ?  Co może być przyczyna ? Dodam ze na powrocie w przewodzie jest olej z powietrzem. 
       

    • Przez focusst
      Witam wszystkich,
      Jakiś czas temu kupiłem zetora model 7211, rok 1985 z myślą zamontowania na nim ładowacza trzysekcyjnego. Jest to już drugi ciągnik tej marki w naszym gospodarstwie, od nowości mamy też 7211 z 1990 r. Zastanawiam się jak rozwiązać problem wspomagania ponieważ od wszystkich użytkowników słyszę iż fabryczny serwomechanizm nie poradzi sobie ze sprawnym manewrowaniem z ciężkim, obciążonym ładowaczem czołowym. Zacząłem się zastanawiać nad montażem orbitrola ponieważ fabryczna kolumna i tak nadaje się do remontu. Aby nie niszczyć i przeciążać przedniej osi chciałem zamontować siłownik poprzeczny dwustronnego działania zamontowany na belce taki jak montowano w nowszych zetorach 3320, 5320 itp. I tu się pojawia problem z tego co widziałem na aukcjach z tymi ciągnikami to każdy miał sztywną nieresorowaną przednią oś. Modele z przednią osią resorowaną mają klasyczne serwo nawet te wyprodukowane w 1997. Pytanie moje jest takie czy miękki przód stanowi przeszkodę w montażu siłownika poprzecznego dwustronnego działania ?
      Może jest na forum ktoś kto przerabiał podobne dylematy i potrafi mi coś pomóc, podpowiedzieć.
      Mam świadomość tego że podczas pracy z ładowaczem i tak muszę zablokować zwrotnice, ale podczas pracy bez niego chciałbym jeździć na miękkim przodzie.
    • Przez bazar
      Słyszałem, że aby wymienić orbitrol w Zetorze 7711 trzeba ściągać kabinę. Czy to prawda? Dodam, że jest straszny luz w kierownicy w ciągniku
    • Przez Grzesiek84
      Witam mam założone wspomaganie do zetora 6211 z Agricol na orbitrol i od samego początku widać że owy orbitrol przepuszcza olej bo ciągnik lekko trzeba kontrować podczas jazdy i zaczyna mnie to drażnić. Podczas siewu i orki jest podobnie trzeba go kontrolować. Końcówki drążków są nowe, na belce brak luzów. Czytałem że można włożyć dławik by ograniczyć przepływ oleju ale czy nie ograniczy to też wspomagania - jego siły, proszę o poradę czy ktoś miał podobny problem i jak sobie z nim poradzić ?
    • Przez aldanio
      Witam. Mam pytanie odnosnie wspomagania w moim zetorze niedawno go kupilem i nie wiem jak powino byc. Jak jade to wspomaganie dziala elegancko a jak sie zatrzymam to na miejcu nie moge skrecic mi sie wydaje ze tak nie powinno byc. co jest tego przyczna?? z góry dzieki.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.