Skocz do zawartości

Jak się sprawują kombajny John Deere


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Co do małego JD to nie mam nic do powiedzenia ale te większe modele są niestety mniej wydajne od Lexiona. Kuzyn pracuje w firmie usługowo koszacej to mówi że Lexion zrobi dziennie około 10 ha wiecej od podobnego JD. Sprawcą jest jakiś bęben ale nie wiem dokładnie który. A o tym z serii 14 i 15 to nie chciał w ogóle mówić bo mieli jednego nówkę sztukę od Jelonka z Suchego Lasu to pół żniw stał na serwisie bo coś się ciągle sypało.

Opublikowano

Widze, że chcesz zmienić na nówkę JD. Ja nie miałem tyle kasy i kupoiłem starego JD 970. Wydajność podobna jak w Bizonie Z 056 (większy sprzęt mi nie potrzebny). Ogólnie sprawuje się dobrze, nie moge złego słowa o nim powiedzieć.

Opublikowano

Znam ludzi którzy mieli kombajn Jhon deera i New Hollanda. W tym roku kupili trzeci ale ani ten ani ten tylko Lexiona. Ciągniki Jhon Deer podobno są dobre ale kombajny mówili że przeciętne zachwalali New Holland.

Opublikowano

A ja znam trzy firmy gdzie mieli Classy (mega, lexion), posprzedawali je i kupują JD i mówią że o wiele lepsze (tańsze, bezproblemowe). I co wy na to ? Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia :huh:

Opublikowano

Więc wygląda to tak orginalne JD są produkowane tylko i wyłącznie w USA w miejscowości Moline w stanie Illinois. I tylko maszyny z tymi oznaczeniami posiadajace w tytule tabliczek Deere & Company to solidny sprzęt. Na prawie wszystkich głównych podzespołach znajdziecie takowe tabliczki nawet z numerami seryjnymi. Więc nic dziwnego że z serii 14 i 15 kombajny są do bani jak stykają je w Brazylii. Jak już wcześniej pisałem JD i Claas są porównywalne w większości parametrów ba nawet niektóre podzespoły robi ta sama firma dla obu koncernów.

Opublikowano

a ja mam JD 330 i powiem wam że jestem bardziej niż bardzo zadowolony ;) posiadam go już hmmm chyba 5 sezon będzie. Rok rocznie koszę nim ok 35-40 ha a w tym roku to będzie więcej. Sprzęt nie pierwsze młodości ale jestem bardzo zadowolony no i bezawaryjny jest - zero problemów. Plan jest aby w tym roku wymienić go na 975 - oby się udało.

Opublikowano

Tez sie zgadzam od dawna znaną prawidłowościa, Ciagniki JD tak, ale kombajny to juz nie taka rewelacja. Co do wydajnosci to seria WTS nie odbiega bardzo ani od Lexiona ani od CX. Z tym ze rozwiazania konstrukcyjne bardziej utrudniaja życie. Tak jak w Lexionie bezsensowne jest rozwiozanie mały wstępny beben pierwszy a potem główny beben wymłacajacy (tez malutki), powoduje to ze jak sie zapcha duzy beben to jest problem, ze nie wspomne o przykrecaniu przysłon jak sie przezbraja kombajn pod kukurydze do duzego bębna. Tak w Jd zamiast podsiewacza, sa ślimaki których nie idzie wyczyscic jak sie zakleją.

Np Mega . Silnik za kabiną jest to chyba najwiekszy bład jaki komus udało sie wymyślić. Wystarczy ze w zbiornik jest mało ziarna i kombajn jest nie stabliny. Że nie wspomne o tym ze w kabinie udało im sie przekroczyc poziom hałasu, taki jak w ursusach ;) i ułatwic wglad poprzez komore silnika do komory z ziarnem hehe Dodać do tego trzeba ze silnik Mercedesa o pojemnosci 5,7 litrów z którego wyciskano ponad 200KM powodowało to ze, lekki spadek z obrotów i moc kombajnu leciała diametralnie. Poprostu z podziwem patrze na chetnych do kupna tego niewypału.

Co do małych JD, to juz pakowanie sie w taką lipe traktuje z podziwem jak w przypadku Mega ;) ;)

Opublikowano

Ja mam 1450 i chodzi bez problemów. Typowe bóle które dręczyły inne kombajny usunięto na początku sezonu, zanim kombajn wyjechał w pole. Zresztą na silnik mam gwarancje jeszcze na ten rok to zobaczymy. Jak narazie to jest ok. Na pewno nie żałuje że sprzedałem Rekorda a kupiłem John Deera ;) Była okazja wykorzystać na SPO, a po 5 latach raczej sprzedam bo jak zwiększe produkcję to tylko 10 ha zboża będę siał i kombajn nie będzie potrzebny ;)

Opublikowano

Jak bym miał barć kombajn jakiś mniejszy to na pewno nie był by to claas ponieważ mój znajomy kupił dominatora 68 i w ciągu roku 2 silniki mu musieli wymienić (silniki perkinsa). I dlatego kupiłbym John deera . Claasa to bym kupił tylko z silnikiem Mercedesa.

Opublikowano

z tego co wiem z doświadczenia to Jh seria 22 jest bardzo udana i sie dobrze sprawuje nie maja tyle elektroniki co następca WTS. A CWS to niby też nastepca serii 22 ale juz mniej wydajny.

Opublikowano
Wystarczy ze w zbiornik jest mało ziarna i kombajn jest nie stabliny. Że nie wspomne o tym ze w kabinie udało im sie przekroczyc poziom hałasu

tutaj musze przyznac racje koledze mav, ze kombajn zaczyna drgac zaraz po oproznieniu to najwiekszy minus claasa, ale poziom halasu taki sam jd 14/1550

Opublikowano

Pierwszy przeglad John Deere 1450 CWS - 2400zł

Opublikowano
Mam małe pytanko:

 

1. Czy jest taki John Deere o hederze ok. 4 m?

2. Ile taki kosztuje( bez komputera) i jego wydajność

Określ klasę kombajnu 9xx lub 10xx ja mam 970 heder 3,65 prosty bez żadnej elektroniki .

Opublikowano

Miał chyba na myśli 1450 CWS...

 

Pytałem serwisanta jaki jest najmniejszy heder, odpowiedział, że około 4m. Ile może kosztować i czy jest możliwość kupna kombajnu bez elektroniki - nie wiem. Dzwoń.

Opublikowano

Według mnie najlepsze sa kombajny serii 20xx i 22xx.Uważam,że w momencie zakonczenia ich produkcji epoka dobrych kombajnów firmy John Deere skonczyła się.Posiadam kombajn 2266 Extra z Hilmasterem,dwunasty sezon i kupiony był w Niemczech.Podoba mi się jeszcze WTS z dwoma rotorami wzłużnymi-imponująca wydajność,ale jakość słomy po nim żałosna.Mój znajomy koło Warszawy widział STSa-największy kolos John Deera z jednym rotorem i potężnej mocy silnikem.W tak renomowanych firmach takie sytuacje nie powinny mieć miejsca-9 metrowy heder po założeniu stołu do rzepaku wygiął się w pałąk-porażka.O WTS,CWS dobrego zdania nie słyszałem. :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v