Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mam c-355 i c-360 i zastanawiam sie nad założeniem tura i  napedu do c-360. Czy może lepiej sprzedać c-360 dołożyć to co miało iść na napęd i kupić 902, 912? 55tki raczej nie sprzedam, 60 też trochę szkoda bo jest w super stanie. 912 chodziłaby głównie w pługu i prasie. Co radzicie?

Opublikowano

Sprzedaj i szukaj 912 .Ja mialem po 3512 zetora 8111 i calkiem inna robota w polu .Fakt ze nie nadaje sie ciezka seria do krecenia sie z poznaniakiem czy opryski ale masz mniejszego .Nie jest to szczyt techniki ciezkie mulowate smoczysko ale w orce na dobrych gumach idzie jak czolg .W.prasie nie wiem jak sie nim robi bo nie mam rzadnych ogonow....Do orki ciezkiego transportu jakiegos agregatu jako alternatywa za 60 to bedziesz zadowolony .

Opublikowano

Też nie marzenie:) Ale wracając do tematu nie jest najważniejsze teraz "co" tylko "czy"?

Ziemi tyle co kiedyś tylko maszyn przybyło. Większy ciągnik ewentualnie do orki, uprawy i prasy.

Opublikowano

Jak kupować  i z tej ciężkiej serii to 4x4  wtedy mniejsze spalanie w orce  i z czasem agregat kupisz a 60-tkę zostawisz  do oprysku   ale do prasy właśnie problem bo taka np 914 nie jest zwrotna jak 912 i tu właśnie te gdybanie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez MatiTM
      Witam!
      Podpowie ktoś jak wymienić osłonę gumową zwrotnicy resorowanej?
    • Przez ramzeus
      Witam.
      Zabrałem się wreszcie za przednią oś w moim traktorze C385 bez napędu, oś resorowana stary typ. Po rozebraniu okazało się, że tulejki przednią i tylna były jeszcze jako takie ale tuleja stalowa w osi była mocno wyklepana. Normalnie ścianka tej tulei ma mieć 10 mm a u mnie miejscami było ok 5mm. Nie było już czego ratować. Zastanawiałem się nad kupnem nowej jednak podjąłem decyzję o regeneracji poprzez wycięcie starej i wymianę tulei na nową. Jako materiał użyłem cylindra do siłownika hydraulicznego w środku fi 50 po zewnątrz 70 więc prawie gotowiec. Dałem do tokarza bo trzeba było obrobić czoła, wywiercić otwór pod sworzeń i w środku wyluzować zostawiając na końcach po 70mm wymiaru nominalnego pod sworzeń. Trzeba jeszcze z zewnątrz zebrać na długości 100 mm do średnicy 69mm to część, która wchodzi w oś. W zasadzie tyle, reszta to moja działka. Szlifierką kątową wyciąłem starą tuleję, wstawiłem nową i pozostało tylko zaspawać. Trzeba trochę podszlifować tarczą trzpieniową bo spawanie zawsze trochę zniekształci materiał. Tuleja jest w tolerancji H8 więc tak suwliwie pasuje do sworznia przed spawaniem. Gdyby komuś trzeba było kupić taką tuleję to najtaniej pewnie będzie w Bielsku Białej. Mają praktycznie wszystkie średnice dostępne z magazynu. Poniżej kilka fotek 


    • Przez superhiro2
      Witam, to już kolejna zwrotnica nieresorowana która pekła u mnie przy łożysku oporowym w ciągniku który pracuje z ładowaczem, w większości sklepów już tych zwrotnic nie ma bo wszystkie przez 10 lat wykupiłem, są tylko te resorowane. 
      Wie ktoś może czy zwrotnice resorowane mają tą samą średnicę co te nieresorowane, bo nie ukrywam że te resorowane można kupić już za 200 a nieresorowana tylko na zamówienie co najmniej 600.
    • Przez krycha2000
      Czy ktoś może polecić jakieś dobre gumy na przednią oś resorowaną do C 385, bo już nie mam siły wymieniać gum, które pękają co pół roku. Poradźcie coś, moż pasują od przegubów jakiegoś samochodu ?
    • Przez ursusikc330m
      Czy wie ktoś gdzie można dokupić samą cewkę do załączania napędu w dużym ursusie??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v