Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Spawałem pokrywę ok 20 lat temu,oczywiście na gorąco i do tej pory jest o.k.

Opublikowano

Pękła mi pochwa tylnego mostu kupiliśmy drugą nową koszt 250 zł i nie pasuje. Po założeniu zwolnicy z nową pochwą (dokładnie prawej) ciągnik jest niższy o 3 cm. Wymieniliśmy w sklepie na drugą oryginalną niby z Ursusa i dalej to samo. Różnica między wysokością prawej strony i lewej wynosi 3 cm. Ciągnik jest wypoziomowany, stoi równo, dodatkowo wogule nie można włożyć błotnika. Po zmierzeniu wysokości osadzenia lewego i prawego znowu jest wielka różnica. Co to może być czy trafiły misię pochwy z "wadliwej serii"? Miał ktoś coś takiego?

Opublikowano

U nas w wiosce był podobny problem 30-stka po wypadku wyrwane całe koło z pochwą ,trafiła do mechanika i wróciła krzywa czyli jedna strona wysza a druga nisza ..

Opublikowano

To ja bym takiego ciągnika nie przyją, jak bierze kasę to ma zrobić dobrze. Jedyne wyjście u mnie to będzie chyba oddać do sklepu, zażadać zwrotu pieniędzy i kupić używaną. Te wszystkie częśći to buble, nawet Skropol.Dolny wałek do skrzyni biegów nie był do końca dotoczony i trzeba była samemu rozwiercać.

Opublikowano (edytowane)

Robią ale złe. I takie części za komuny to najlepsze. Nawet tato mówił dzisiaj ,że za komuny to robili dopiero części a nie to co teraz g^wno!. Jutro jedziemy zobaczyć używaną może będzie lepsza od tej pseudo nowej.

Edytowane przez grzesiu09091987
Opublikowano

Nam szlak trafił kiedyś zwolnice to w stodole jest kilka i jak znalazł:) Nowy wał korbowy i dwa mosty tylne też są i kiedy je założyć hehe . Jedź i pytaj handlarzy to napewno mają części

Opublikowano

Czy jest jakaś różnica w tylnym moście - chodzi mi o sam korpus/obudowę pomiędzy C-4011 a c-360?

Muszę wymienić tylny most, mechanik robiący parę lat temu silnik powiedział, że tylny most jest od czterdziestki. Faktycznie były różnice w bębnach hamulcowych i pokrywie WOM jak wymienialiśmy te części, ale czy sam korpus różni się wymiarami?

Z góry dziękuję za pomoc.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Celownik07
      co macie zamocowane/ albo co powinno byc zamocowane do tego otworu ? Jakaś wersja kabiny na 3otwory? wersja c355






    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Celownik07
      Dzień dobry,
      Dużo roboty jest z wymianą tych uszczelniaczy (14 i 17) w tylnym moście c355 ? mam wyciek od spodu w zaznaczonym miejscu (nie pamietam ktory to otwor dokładnie) i zastanawiam sie czy dużo jest przy tym dłubaniny, bo jakiegoś spektakularnego wycieki nie ma ale wolna chwilą chciałbym tam zajrzeć. Da rade samemu zwalić zwolnice/pochwe czy trzeba jakiegos pomagiera?
      Majac już to rozebrane warto cos sprawdzic/wymienić dodatkowo? 
       





    • Przez agrodara
      Witam.Mam od pewnego czasu problem polega on na tym że podczas ruszania piszczy i zgrzyta  w zwolnicicy dzieje się tak przez kilka metrów póżniej cicho macie jakieś przypuszczenia co może się tam dziać  .Pozdrwaiam
    • Przez jerry4424
      Cześć nadszedł czas na zmianę przewodow chlodnicy w mojej siuntce jakiej marki są teraz najlepsze , żeby wytrzymało trochę ,a nie ciekło po tygodniu ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v