Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Widziałem ten model T4050 Jak dla mnie jest on strasznie mały i w kabina jest ciasno tylko jedna osoba tam się mieści a nie myślałeś nad modelem T5050 ja ma i gorąco polecam

Opublikowano

kasier t4050 to to samo co twój pomyliłes go z TD

td5050 kosztuje 125 tys brutto a t5040 taki najtanszy to ok 140 tys tylko smiesznie wygląda na tych oponach co do niego oferują a wiekszych takich jak ma kasier zamówic sie nie da-dziwne co nie.

Opublikowano

Jeśli się mogę wtrącić to do t5040 da się zamówić większe koła bo zamówiłem takie mam mieć

34R18.4 tył i 24R14.9 przód oryginalnie chcieli mi dać tył na 30 cali felga ale oczywiście nie chciałem.

Opublikowano

ale to i tak nic specialnego bo jak sie załozy nakładki na błotnik to i tak ich nie widac ale takie 520 to juz super wyglądają i wtedy ten ciągnik dopiero wygląda-ile dajesz za swojego t5040 i na ilu hek bedzie pracował?

Opublikowano

w podstawowych wersjach td5050 kosztuje 115tys. a t5050 138tys. jeżeli miałbym na tyle pieniędzy to z pewnością wybrał bym t5050 ma dużo lepsze wyposażenie i przede wszystkim elektro-hydrauliczny rewers a td 5050 tylko mechaniczny ;)

Opublikowano
Widziałem ten model T4050 Jak dla mnie jest on strasznie mały i w kabina jest ciasno tylko jedna osoba tam się mieści a nie myślałeś nad modelem T5050 ja ma i gorąco polecam

 

Jaki koszt serwisu jest w tym twoim NH i czy ten olej Ambra w skrzyni czy miesza się z hipolem czy się nie burzy???

Opublikowano

Tu ci podam ceny olejów do skrzyni i do silnika

 

Olej do skrzyni - Ambra Multi G - 17,50 zł netto za litr

Olej silnikowy Ambra Master Gold 15w40 HSP - 16,00 zł netto za litr

 

A ja olej Hipol nie mieszam z Ambrą wszędzie pospuszczałem ten Hipol i zalałem Ambre

Opublikowano

HEj to powiedzcie mi ile kosztuje t5040 w standardzie i w cenie BRUTTO i powiedzcie mi co on ma w std. Jest ehr i bezsprzeglowy rewers? Odp pzdr.

 

Dobra juz wiem oto wiadomosc od dilera adler agro, moze Wam sie przyda:

 

Dziękuję za zainteresowanie marką New Holland.

Nie istnieje takie pojęcie jak wersja standardowa. Są oczywiście wersje

najczęściej sprzedawane, stanowią one jednak ok.30-50% ilości danego modelu.

Ciągniki serii T5040 dostępne są w kilku wariantach różniących się np

skrzynią biegów, wyposażeniem kabiny, typem i udźwigiem podnośnika,

ogumieniem.

Różnice w cenie wynikają również z terminu zamówienia maszyny (spodziewane

podwyżki na przełomie października i listopada) oraz z terminu realizacji

dostawy do klienta- finalizacji transakcji (np. premia za realizację

transakcji przed końcem roku), miejsca w jakie należy ten ciągnik dostarczyć

(koszty transportu i serwisu).

Zakres cenowy tech ciągników zawiera się w przedziale od 97 800,-pln netto

do 120 500,-pln netto.

W tych ciągnikach jest dostępny rewers elektro-hydrauliczny (przy skrzyni

biegów 24/24).

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam niedawno kupiłem forda/new hollanda 8240 i mam pytanie jaka może być przyczyna agresywnego sprzęgła.
      Sprzęgło działa tylko że przy ruszaniu bierze odrazu na maksa niema niema i odrazu napęd załączony z dość mocnym szarpnięciem. Czy jest jakaś metoda wyregulowania tego oprócz linki pod pedałem. Sprzęgło prawdopodobnie sterowane hydraulicznie z pompy hydrauliki ciągnika. Albo gdzie szukać przyczyny szarpnięć. Półbiegi wchodzą stosunkowo gładko, z minimalnym szarpnięciem. Skrzynia 16x16.
    • Przez rabit500
      Witam.
       
      Mam pytanie czy ma ktoś może opis poszczególnych przełączników/włączników w fordzie/new hollandzie 8240. Interesuje mnie szczególnie do czego służy przełącznik przy lewarkach zmiany biegów.
       
      Jeśli zły dział proszę o przeniesienie.
    • Przez Dayhin
      Witam mam problem od pewnego czasu , mój new Holland t7.200 pc na 19 biegu nie jedzie pełną prędkością tylko np. 39,40 .
      Czasem po dłuższej trasie w czasie jazdy sam przyspieszy do 42,5 .
      Tak jakby coś się działo z blokadą górnej granicy obrotów silnika 
      Dodam tylko że czasem wariuje prędkość na wyświetlaczu 
       
    • Przez martinoss
      Witam,
       
      Mam problem od nowości w swoim New Hollandzie. Mianowicie jak w temacie skrzynia szarpie przy zmianie na podane biegi. Zgłaszając na gwarancję kalibrowali ją, ale oczywiście mówili, że ta skrzynia nie jest idealna i tak ma   Mogłem ich mocniej docisnąć z perspektywy czasu, ale to mój pierwszy ciągnik, nie miałem doświadczenia
      Pojechałem do innego serwisu i wymienili cewkę skrzyni odpowiadającą za te biegi, skalibrowali i... Bajka, wchodzą super.
      Dopóki nie wjechałem w pole. Pod obciążeniem przy przerzuceniu na 7 bieg ciągnik staje na 2 sekundy po czym jakby ktoś młotkiem wbijał ten bieg. Czyli objaw jest taki - podczas jazdy biegi wchodzą super, pod obciążeniem dramat. Ktoś ma jakiś pomysł?
    • Przez bartekpelka
      Witam wszystkich.
      jestem posiadaczem nh t4.95 lecz kupiłem go z błędem 3405.
      Wiem że jest to błąd czujnika temperatury turbiny, układ wydechowy był zdemontowany lecz jest już ogarnięty.
      podpowie ktoś który to czujnik oraz czy można jakoś samemu skasować ten błąd?
       
      dodatkowo wyskakuje czasami błąd od niskiego ciśnienia w układzie kierowniczym. Olej wraz z filtrami wymienione. Wspomaganie działa bez zarzutu. Zaczęło się tak dziać po wymianie sprzęgła gdzie ciągnik był rozebrany. Czyżby układ zapowietrzony?
       
      pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v