Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
lukano

Jaki to typ silnika???

Polecane posty

lukano    0

Witam mam takie pytanie bo w zeszłym roku w C-360 miałem remont i został zmieniony cały silnik który wcześniej pracował w koparce posiada odprężnik ale nie ma i nie miał żadnej tabliczki z typem silnika a ja chciałem się z ciekawości dowiedzieć od czego ten silnik jest czy od U4011 czy od czegoś innego porobiłem kilka fotek, a z różnic miedzy silnikiem z C-360 to jeszcze to ze cały wspornik przedniej osi w C-360 jest mocowany na skrubach 16 mm a tam na 4 były na 14 mm no i ten bak tylko i odprężnik i szpilki pod głowice są 16 mm a nie 14 mm bo trzeba było głowice rozwiercać.

 

p6161603su2.th.jpg

p6161599hk5.th.jpg

p6161583zs5.th.jpg

napis zetor nad filtrami paliwa

p6161587cj8.th.jpg

p6161586po8.th.jpg

p6161589nt9.th.jpg

jakies numery koło butli powietrza


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kazikow    8

W Zetorach tych starszych nie było wymienianego filtra oleju a był tzw. bąk. Ktoś dokonał tej przerubki. Nie ma tabliczki zobacz może na bloku jest wybity typ silnika .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

lukano    0

no gdy były to bym napisał ale sa tylko co zrobiłem zdjęcia a żadnej tabliczki niema i nawet nie ma po niej miejsca


Trzeba działać, śmiało chwytać życie za grzywę.
Wierz mi, żałuje się tylko i wyłącznie bezczynności, niezdecydowania, wahania.
Czynów i decyzji, choć niekiedy przynoszą smutek i żal, nie żałuje się...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
adikpl1    192
W Zetorach tych starszych nie było wymienianego filtra oleju a był tzw. bąk. Ktoś dokonał tej przerubki. Nie ma tabliczki zobacz może na bloku jest wybity typ silnika .

 

Bąk czyli odśrodkowy filtr oleju. Na 3 zdjęciu jest napis ZKL. Była i nawet jest to firma z Brna produkująca łożyska.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Sadoś
      najpopularniejszy ciagnik w polsce to bez watpienia ursus c-360,wypoowiedzcie się i napiszcie co onim sądzicie!
    • Przez KAMILK10
      Witam ostatnio w internecie znalazłem ten traktor http://www.audiovis.nac.gov.pl/obraz/149937:1/7e45a044c710cb774bc26d287a450461/ nigdy wcześniej nie spodkałem sie z tym modelem. Wie ktoś coś na temat tego ciągnika?
    • Przez Tadeusz1212
      Mój C-360 w obciążeniu maksymalnym pali około 6 litrów a w minimalnym około 5 litrów. A ile wam palą wasze C-360 ???
    • Przez pawlus224
      Mamy z tato okazje kupic orginał c-360 3p z 1987roku z przebiegiem 2,5tys mth w którym silnik jest raczej do remontu bo podobno coś stuka.Ciągnik ten wstępnie kosztuje 10 tys zl,ale stoi kilka lat niejeżdżony a przedtem pracowali na nim różni najemnicy więc dodatkowo jest pogięty , ma orginalne opony . Ogólnie wygląda brzydko , ale poza silnikiem nikt niczego nie rozkręcal. Czy warto kupić ten ciągnik? chodzi mi o to czy sie to opłaci,bo co do mocy itp. to mam juz jednego 3p więc wiem co i jak.
    • Przez Tomasz3p
      Witam otóż nie dawno może około  1 miesiąca założyłem wspomaganie. I kilka dni temu podczas koszenia trawy około 0,5 ha  wystąpił taki problem że na wolnych obrotach nie idzie skręcić kołami przedtem można było na wolnych obrotach w miejscu jednym palcem z ciężarem na turze kręcić a teraz tylko tak delikatnie w lewo i w prawo i to z oporem, po uniesieniu przodu jest troszkę lepiej ale i to nie tak jak przedtem. Trzeba gazować aby skręcić. Pompę mam w rozrządzie, orbitrol to 100 firmy MZ i siłownik od mtz. Dodam że gdy wszystko było ok to na zgaszonym silniku nie dało się skręcić kół, kierownicą można było swobodnie obracać. A teraz gdy to się stało to na zgaszonym silniku orbitrol jest taki ,,twardy'' że da się skręcić koła i kierownica ma spory opór, tak jak by wytwarzało się ciśnienie, ale już na odpalonym gdy koła dojdą opory np. w lewo to nie słychać syczenia w orbitrolu i można pomału nadal obracać kierownicę. Przedtem było słychać syczenie i aż silnik od czuwał. Układ jest zalany agrolem. A i jeszcze teraz na wolnych obrotach jest słaby albo wcale nie ma przelewu przedtem było widać jak miesza oliwę a teraz to tylko na wyższych obrotach.
      Co może być przyczyną pompa czy orbitrol? Może pompa się skończyła czy  w orbitrolu się coś zacięło? Dodam że gdy się trochę ciągnikiem po pracuje to układ łapie wysoką temperaturę. W zbiorniku jest około 1 litr oleju.
      Może wie ktoś coś ma ten temat bo praca z takim ,,wspomaganiem'' jest uciążliwa.
      Dzięki za pomoc.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.