Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

JA miałem uszkodzony czujnik z  powietrza, i serwisant mi wciskał że to od oleju pokazuję się błąd. A  o tym co ty piszesz to nawet nie wiedziałem że ma.

A  to nie w  skrzyni biegów.

Będzie zaraz u mnie serwis to spytam się, może będą wiedzieć.

No i dowiedziałem się, to jest ciśnienie oleju w skrzyni biegów, mażesz mieć problem poważny. Nie uciekł ci olej w skrzyni i pojechałeś kawałem bez oleju.

Edytowane przez tomek73
Opublikowano

Może kabelek pekł, miałem to teraz w samochodzie, chcieli mi dwa dni robić w zakładzie  a kolega po 15 minutach znalazł.

jak zaświeci się błąd to ruszaj kablami na skrzyni, wiązką.

Opublikowano

witam panowie posiadam od 3 lat nh t5060 z turem warfama ciagnik ma 1300 mtg rok po zakupie zaczeły sie problemy z siedzeniem,czeste zwarcia np gdy wciskam sprzegło zapalaja sie swiatła obecnie czeka za wymiana uszczelniaczy w przednim moscie ,problemy z biegami przy włączaniu sie połbiegu zaczyna szarpac,klimatyzacja czeste wycieki,nh  został zaprowadzony do serwisu tam usuneli wszystkie usterki ale to drogo kosztowało :/ ale polecam ciagnik to tylko drobne usterki poza tym jest bardzo ekonomiczny i idealnie pisuje sie w turze zaleta jego jest dość dobra cena  :D

Opublikowano (edytowane)

Witam

Wczoraj NH T5060 odpalił normalnie, podpiołem kultywator i więcej nie odpalił, rewers dobry, czujnik w fotelu ok, nie ma prądu na kabelku załączającym rozrusznik (cienki czerwony na wsówke ). Na szybkiego podałem kabelkiem prąd to odpali bez problemu, reszta wszystko działa. Może wiecie gdzie szukać przyczyny braku prądu, jakiś bezpiecznik, przełamany kabel?  

 

Doszedłem gdzie jest problem. Jest nim dźwignia rewersu przy kierownicy.

Edytowane przez kris31
Opublikowano (edytowane)

Ale kolego piszesz głupoty. Accela Hy-tran to to samo co było oryginalnie czyli ambra Multi-G ( tego dolewałem do case i NH 20l około400-450zł ). Chyba drozszego oleju nie ma :) Oba oleje sa petronasa tylko w innych opakowaniach podobnie jak Acros dla koncernu SDF to tez petronas i ten sam olej.

Ja teraz wymieniam na Totala Dynatrans MPV  i jestem ponad 100zł na 20l do przodu ( kupuje po niecałe 300zł brutto 20l)  :) Oryginał z JD tez mogłem miec w tej cenie ale do po totala mam bliżej jakby cos sie stało. Wymieniłem w Case i na wiosne wyminie na NH. Tylko niech cie nie kusi jakis polski olej niby spełnijacy te same normy bo jest duzo gestszy a w tych skrzyniach z CNH to bedzie maskra w zimie. 

Edytowane przez bialy2005
Opublikowano

No właśnie na pewno głupot nie piszę, bo pewnie  nie wiesz że  w ciągnikach Case JXU i MX są inne oleje, a  takie ciągniki posiadam,a właśnie w MX jest Hy-tran a JXU  nie wiem ale na pewno nie Hy-tran a T 5060 to JXU 105, tylko inny kolor, Z  godzinę siedzieliśmy  w  serwisie Case i  rozmawialiśmy o olejach, właśnie o  tych modelach. 

Jak nie wierzysz to zadzwoń do jakiegoś serwisu i spytaj się jaki olej do skrzyni leje się  do Case MX 150 i JXU 105, to wszystkiego się dowiesz.

Opublikowano

Ten sam olej leja do rónych modeli :) Rozmawiałem z kilkoma serwisami mój kuzyn pracuje w Rolmaxie w Swidniku jako serwisant i mówił ze do wszytkich leja ambra multi-G nie ważne czy to T7 czy T6 czy T5 albo T4 ten sam olej do skrzyni i przedniego mostu czyli 10w30 UTTO spełniajacy norme  w NH 410B w case boajrze MAT 3525. Olej ma ten sam kolor  porównywałem przed dolewka ambry do case. Jak widze teraz juz nie ma HY-Tran ultra którym były zalewane skrzynie w case i jest tylko ultraaction nowszy produkt. Mniejsza z tym nie nalezy patrzec na marke tylko specyfikacje zeby spełniała lub przewyzszałą norme i tyle :)

 

http://www.pli-petronas.eu/Browse.aspx?sezione=47

 

ja teraz zalewam tym http://produkty.totalpolska.pl/karty/DYNATRANS%20MPV.pdf

Opublikowano

Witam . niedługo w moim T5060 będzie 1800h, mam pytanie bo na 1200h instrukcja podaje ustawienie zaworów, w serwisie mówili że jeszcze nie ma co grzebać - caekać do 1800. Kiedy Wy w swoich ciągnikach ustawialiscie zawory, wtryskiwacze? 

Opublikowano

Wie ktoś może jak odłączyć  żeby przedni napęd nie nie załączał przy hamowaniu.

Ja przyhamuję to napęd nie chcę mi się od razu rozłączyć, dopiero przy 20 km/h puszcza. Nie wiem gdzie szukać .

Przednie opony mają z 60% tył jak nowy, ale jak założe  cienkie koła do oprysku wszystko jest super, od razu się rozłączy, nawet jak mam tylko przednie cienkie to od razu puszcze, a jak złożę  szerokie  z przodu to trzyma.

Opublikowano

Zle zgrana srednica opon i ma ciezko rozłaczyc na szerokich. U mnie z tym nie mam problemu. Jesli chcesz rozłączyc na stałe załaczanie napedu podczas chamowania to rozepnij dzwigienke miedzy zaworem hamulców a przystawka od napedu. Mi kiedys to sie samo zrobiło jak jezdziłem po gałeziach i dlatego wiem  :) 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v