Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. W najbliższym czasie planuję zakup takiego ciągnika, tzn, NH T 5060. Bardzo bym prosił o szczere opinie posiadaczy lub osób, które miały jakikolwiek kontakt z tym ciągnikiem. Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam, Grzybek.

Opublikowano

Widziałem taki na pokazach fajny sprzęt ma już dwa siłowniki wspomagające silnik o emisji spalin tier3. Jaką skrzynie bierzesz? Ile chcą od ciebie za taki ciągnik.

Zresztą za mówiłem NH T5040 i będę go miał już za ok dwa tygodnie to prawie to samo tylko silnik jest inny!

Opublikowano

JA mam Nh T5050 i już ma na liczniku prawie 50mtg i bez żadnych zarzutów zero przecieków i to jest w nich dobre że mało palom i jest bardzo zwrotny bardzo go polecam na średnie gospodarstwa

Opublikowano (edytowane)

Siemano ile pali T 5060 i ile ma koni.

Ile ma koni T 6010

Nie cytuj poprzedniego posta! Jak już chcesz coś napisać to pisz to w oknie "białym"!

Edytowane przez krolikNH
Gość artur2442
Opublikowano

A co byscie wybrali New Holland T5060 czy nowego zetora forrterę 11741 4c ? Bo wiecie mam jednak sentyment do zetora ;)

Opublikowano

A czy ten traktor da sobie radę z plugiem 4*40 i czy wytrzyma obrabiając ok 30 ha pola?

Opublikowano

Pali on według danych producenta 216 g/kWh a koni ma 106 ;)

Opublikowano

Raczej przy pelnym, ale spalanie jest pewnie małe bo w zetorach spotykalem sie ze spalaniem 276g/kWh ;)

Opublikowano

My pod koniec lutego napewno będziemy mieli taki ciągnik na podwórku razem z agregatem upr.-siew. i pługiem 4 obracalnym. wieliśmy z wyposażenia co tylko można oprócz przedniego TUZ do czego jeszcze nakłaniam mojego tate. Jak chcesz zajrzyj do mojej galerii. Wiem że na pkazach Firmy Rolmax chodził z 4 obrotwą. Pozdrawiam

Opublikowano

ja na prow będę brał nh T5060, tyle, że na razie czekam, aż mi rozpatrzą wniosek, więc się jeszcze zejdzie... Biorę do niego pług 4 obracalny kuhn master 102 HNS, agregat uprawowo-siewny z famarolu i KOS-a 2,6 m. Zastanawiałem się (jeszcze przed złożeniem wniosku) nad forterrą, ale w mojej okolicy ludzie strasznie narzekali na nowe zetory, zwłaszcza forterry. wybór padł wtedy na poprzednika t 5060, czyli TL100A. u dobrego znajomego kumpla TL100A śmiga m.in. z 4 obrotową. fajny ciągniczek, mam nadzieję, że będę z niego zadowolony. na początku listopada oferowali mi t 5060 full wersja bez przedniego TUZ za 166 tys. brutto

Opublikowano

jeśli chodzi o targowanie się, czyli upust, który dostaniesz to pamiętaj, że dealer wszystko przelicza na procenty, więc upusty można porównać do upustów w cenach maszyn innych marek, no chyba, że akurat są w promocji.

cena katalogowa nh t5060 który mi oferowano w listopadzie to prawie 179 tys brutto . dealer (pol-agra Płońsk) nawet bez próby targowania się z mojej strony dał mi 13 tys. upustu, czyli ponad 7%. (nie targowałem się, bo chciałem się zabezpieczyć przed wzrostem cen (prow)). Myślę, że 9% upustu jest realne.

zachęcam do wpisywania jakie upusty utargowaliście

Opublikowano

Teraz ceny tego ciagnika poszły w gore, z powodu wysokiego kursu euro, ja bede brał nh T5060 z 2008 (wszystko oprocz elektrohydaulicznego podnośnika, ale z tuzem i womem) i bedzie mnie kosztował 187000 a ten z 2009 roku według wyliczeń (to samo wyposazenie oprocz tuza i womu) 189000.. wiec rożnica pewna .jest

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez mirek194
      Witam.  Mój NH to 6050 na pompie mechanicznej Boscha. Problem polega na tym,że na rozgrzanym silniku po zgaszeniu ciagnika nie chce odpalić,  nie dochodzi prąd do cewek,  po ostygnięciu wraca prąd i odpala.  Aczkolwiek zdarzyło mi się dziś,że nie chciał w ogóle odpalić, okazało się że spalil się bezpiecznik.  Po wymianie prąd wrócił i odpala na zimnym. Po czym znowu po rozgrzaniu nie odpalił..
      Czyżby to jakiś przekaźnik? 
      Czy mógłby mi ktoś coś poradzić?
    • Przez Mateusz320
      Witam wszystkich,
      New Holand T5 utility 
      Chciałbym usunąć suchy filtr dpf w swoim T5 85 czy to jest bezpiecznie dla silnika ? Bo słyszałem różne opinie ,Moim zdaniem to tylko na plus bo raz że zostanie odciążony- luźny wydech, nie przejmowanie się dopalaniem mniejsze zużycie paliwa gwizd turbinki
      Z drugiej strony słyszałem że te konstrukcje silników nie są przystosowane do luźnego wydechu,po usunięciu filtra DPF głowice nie będą się dobrze dogrzewać a nawet mogą pęknąć.
      Nie nie ma problemu z filtrem ...
      Chciałbym usłyszeć wasze opinie i doświadczenie użytkowników.
       
    • Przez Newhollandtc5050
      Witam. Czy ktoś z Państwa wyjmował lub wie w jaki sposób wyjąć pompe wtryskową?
       
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Chciałem ustawić luzy zaworowe ale niestety nie znalazłem nigdzie jakie powinny być? Może ktoś wie? Silnik IVECO. 
    • Przez xxxpiotreeekxxx
      Witam . mam problem z fordem . Jechał i nie jedzie. Gdy wciskam sprzęgło pojawia się kontrolka ciśnienia oleju i traktor chce ruszyć ale nie może.Robile już kalibrację i nic to nie dało. Biegi przeżuca , rewers działa olej i filtry wymienione. Pomóżcie bo już nie mam sił do niego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v