Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
zetor5321

Claas lexion 405-Typ silnika

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Claas

Wiadomość z agroFakt.pl

zetor    3

on jest porównywalny z megą 203 w cenie bardzo podobne ale lexion wypada troche lepiej, jest ciut większy szybszy,większy bak wydajniejszy i nie ma silnika za kabiną :D


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ralfMTX140    3

No fakt ale Mega będzie mniej paliła pewnie. Jakoś mi się lepiej Megi z tamtych lat podobają niż Lexiony. Kabina w nich jest podobna, wnętrze jest tylko inne.


New Holland TM175 i McCormick MTX140 = dwa główne konie pociągowe w gospodarstwie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

no nie wiem czy bedzie paliła mniej bo silnik prawie ten sam, według konedaty mega 202 ma silnik typ:1006.60T a lexion 405 ma silnik typ:1006.60TW czyli prawie to samo. pojemność i ta sama tyle że lexion jest o 10 km mocniejszy i według mnie to nie bedzie miało zauwazalnego wpływu na spalanie lexiona w porownaniu do megi :D


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    237

@ralf podaj chociaz jeden sensowny powod (oprocz tego ze posiadasz mege) dlaczego ci sie mega bardziej podoba


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor5321    1

mam jeszcze jedno pytanko cz claas lexion opłaca sie na zarobki na małe pola (ok 0.5ha do 5ha)

 

mam na oku jednego claasa lexiona z hederem 3,9m

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jankris    10
mam jeszcze jedno pytanko cz claas lexion opłaca sie na zarobki na małe pola (ok 0.5ha do 5ha)

 

mam na oku jednego claasa lexiona z hederem 3,9m

 

W Zbuczynie????

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

nawet z 4.5 by sie nadawał :D jest dość zwrotny i heder adekwatny do powierzchni pól wiec nie powinno być wiekszych problemów jesli pola mają dość regularne krztałty.


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karol0604    0

Też kiedyś zastanawialismy sie nad zakupem Lexiona 405 lub większego modelu... ale zostal nam on odradzony bo jest problem z częsciami chyba ze posiadasz niedaleko dobrego podkreślam DOBREGO dilera... bo np filtr powietrza w medze rowna sie filtr powietrza w wiekszości dominatorow a w lexionie jest calkiem inny... wiec patrz jeszcze z tej strony... :D a jezeli kupisz tak owego lexiona czekam na komentarze jak sie sprawuje... :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor    3

przy zakupie używanych maszyn na dostępność częsci trzeba patrzeć jako jedno z najwazniejszych kryteriów :D bo jeździć 500 km czy inną trase do korbankowa po jakiś pasek czy filtr to mija sie z celem.


Nie ma piękniejszego dźwięku od ryku SW-400

A-Mount Alpha user

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    261

Sąsiad ma właśnie 405... w tym roku pierwszy raz będzie nią żniwował... zobaczymi jak się sprawdzi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Niewidoczny96
      Witam. Potrzebuje instrukcji obsługi komputera i dane do ustawienia sit, klepiska itp. rozumiem że są już takie tematy ale odpowiedzi są dosyć stare. Oczywiście wszystko dotyczy claas lexion 420
    • Przez nabogato
      Jakie mogą być przyczyny gubienia ziarna na wytrząsaczach?? aby nie gubić muszę jeździć bardzo wolno. Słomy jest sporo 4-5t/ha ale i tak wydaje mi się że powiano iść to szybciej. Rożne ustawienia kombajnu nie przynoszą większego skutku. Jedyne czego nie ustawiałem to fartucha za odrzutnikiem, cały czas jest ustawiony luźno w najniżej pozycji. może podnieść go wyżej? macie może jakieś inne pomysły?
    • Przez Pawel2606
      Poszukuje jakiegoś mechanika który by się znal na lexionach. Mam zamiar kupić taki kombajn i chciał bym żeby go najpierw obejrzał ktoś kto ma do czynienia z takimi maszynami i wie na co zwrócić uwagę przy oględzinach. Jestem z małopolski. 
       
    • Przez claasmercator
      Witam Już od dłuższego czasu poszukuje ładnego Dominatora 108SL MAXI i za coś dobrego trzeba zapłacić 160 tys a za VX 200 tys. Przeglądając ogłoszenia znalazłem lexiona 420/430 i one są w podobnych cenach ok 200tys za 2000r. 
       
      Czy wydajność tych kombajnów jest podobna, Jakie są koszta serwisowe lexiona w porównaniu do dominatora i dlaczego są one takie tanie w porównaniu do dominatora? Z tego co znalazłem to oba kombajny mają ten sam silnik OM366 LA, i Jaka jest różnica w obsłudze (lexion ma silnik za zbiornikiem więc podejrzewam że jest dużo ciszej)
       
      Warto zainteresować się lexionem ? Kombajn będzie przeznaczony tylko i wyłącznie na usługi.
    • Przez artus91
      Witam Forumowiczów. Mam propozycję, aby zakupić Lexiona 660 + heder 6.6 m. Kombajny miałby pracować na areale ok 660 ha (ok. 200 ha rzepaku, ok. 200 ha jęczmienia i 260 ha pszenicy) oczywiście może i tak wyjść że rzepaku będzie mniej zasiane i np. pszenicy wyjdzie jednego roku nawet i ponad 300ha. wiem, że ten kombajn bez problemu by to wszystko zrobił, ale to z hederem raczej ok.9m. Pytanie do użytkowników Lexionów z serii 600. Czy z taką szerokością hederu udałoby mi się skosić np. pszenicę w 4 dni, jeżeliby pogoda dopisała? Chciałbym,aby ktoś kto użytkuję Lexiona napisał ile robi ha dziennie takim kombajnem i jak ocenia jego wydajność. Z góry dzięki za info
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.