Skocz do zawartości

polbiegi w renault ares 556Rx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jaka moze byc przyczyna jesli dwa dzialaja a dwa nie, kazdy jest na oddzielnym elektrozaworze i gdzie one sie znajduja? mam do kupienia taka we francji za 55tys ale wlasnie nie wiedzialem ile polowek powinna mniec reszta sprawna, czy warto cos takiego brac i bawic sie w remon tego>?

Opublikowano (edytowane)

Były dwa rodzaje skrzyń 16x16 i 32x32, te pierwsze mają 2 półbiegi a nazywa się to "twin schift" a 4 połówki to "Quadri schift". Czasami występował ten napis na drzwiach, ale nie zawsze.

 

Ile ma na liczniku?

Edytowane przez ptaszyna
Opublikowano

sa 2 elektrozawory od pólbiegow znajduja sie one na wyspie zaworowej z prawej strony pod kabina
od rewersu sa okragle cewki a od polowek kwadratowe
koszt nowej od polbiegow 150zł
sprobuj zamienic te kwadratowe miejscami i zobacz czy dzialaja inne polowki czy dalej to samo

Opublikowano

Wlasnie czy warto kupic z taka wada jesli ma tylko 2 polbiegi i jaki koszt reszty, a przy okazji nie ma on hamolcow, jaki koszt zrobienia ,patrzylem to na pompkach sucho bylo ale nie wiem czy byl plyn wogole bo tak brudny byl ten ciagnik ale chociaz widac bylo czy sa wycieki i wole takiego niz odmalowanego od handlarza bo moja praca farba wymniana blotnikow i hamolce to nie wielki koszt

Opublikowano

dzieki  za porade ale on nie ma orginalnych drzwi to wiem napewno jedynie na 100% sprawdze  jaka to skrzynia po numerze identyfikacyjnym  ciagnika jak go kupie, bo dzwonilem do znajomego ktory pracuje w serwisie Classa w szwajcarii i jak go poprosilem o sprawdzenie skrzyni jaka moze mniec to wyskoczylu mu az cztery numery seryjne tego ciagnika i bez numeru nie mozna sprawdzic jaka to skrzynia a pod kolem nie zwracalem uwagi jak go ogladalem ile ma elektrozaworow

Opublikowano

Witam mam prośbę o poradę w sprawie mojego renault ares 556, mam problem z półbiegami po rozgrzaniu ginie polbiegi 2 i 4 a wygląda to tak że po przełączeniu półbiegu z 1 na 2 nie ma reakcji dopiero z 2 na 3 jest gwałtowna zmiana prędkości i później z 3 na 4 też nie ma reakcji

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v