razmus22

polbiegi w renault ares 556Rx

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
razmus22    1

Jaka moze byc przyczyna jesli dwa dzialaja a dwa nie, kazdy jest na oddzielnym elektrozaworze i gdzie one sie znajduja? mam do kupienia taka we francji za 55tys ale wlasnie nie wiedzialem ile polowek powinna mniec reszta sprawna, czy warto cos takiego brac i bawic sie w remon tego>?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

ptaszyna    143

Były dwa rodzaje skrzyń 16x16 i 32x32, te pierwsze mają 2 półbiegi a nazywa się to "twin schift" a 4 połówki to "Quadri schift". Czasami występował ten napis na drzwiach, ale nie zawsze.

 

Ile ma na liczniku?

Edytowano przez ptaszyna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razmus22    1

ma duzo bo chodzila z kosiarka bijakowa na rowach, 11tys, ale jest dobrze wyposazona  a takie chodza po 70tys z kawalkiem do 80tys, i jest  dobrze wyposazona

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ignacy01    7

sa 2 elektrozawory od pólbiegow znajduja sie one na wyspie zaworowej z prawej strony pod kabina
od rewersu sa okragle cewki a od polowek kwadratowe
koszt nowej od polbiegow 150zł
sprobuj zamienic te kwadratowe miejscami i zobacz czy dzialaja inne polowki czy dalej to samo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razmus22    1

Wlasnie czy warto kupic z taka wada jesli ma tylko 2 polbiegi i jaki koszt reszty, a przy okazji nie ma on hamolcow, jaki koszt zrobienia ,patrzylem to na pompkach sucho bylo ale nie wiem czy byl plyn wogole bo tak brudny byl ten ciagnik ale chociaz widac bylo czy sa wycieki i wole takiego niz odmalowanego od handlarza bo moja praca farba wymniana blotnikow i hamolce to nie wielki koszt

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
razmus22    1

dzieki  za porade ale on nie ma orginalnych drzwi to wiem napewno jedynie na 100% sprawdze  jaka to skrzynia po numerze identyfikacyjnym  ciagnika jak go kupie, bo dzwonilem do znajomego ktory pracuje w serwisie Classa w szwajcarii i jak go poprosilem o sprawdzenie skrzyni jaka moze mniec to wyskoczylu mu az cztery numery seryjne tego ciagnika i bez numeru nie mozna sprawdzic jaka to skrzynia a pod kolem nie zwracalem uwagi jak go ogladalem ile ma elektrozaworow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do rozmowy

Możesz pisać i zarejestrować się później. Jeśli masz konto,Zaloguj się teraz, aby publikować na swoim koncie.
Uwaga: Twój wpis będzie wymagał zatwierdzenia moderatora, zanim będzie widoczny.

Gość
Odpowiedz...

×   Wklejony jako tekst z formatowaniem.   Wklej jako zwykły tekst

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Twój link będzie automatycznie osadzony.   Wyświetlać jako link

×   Twoja poprzednia zawartość została przywrócona.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz wkleić zdjęć bezpośrednio. Prześlij lub wstaw obrazy z adresu URL.


  • Podobna zawartość

    • Przez spirit01
      Witam mam problem z Renault podczas zmiany biegu na 4 ciągnik  zaczął się dławic i zgasł próbowałem odpowiedszyc nic to nie dało ponieważ na wtryskach nie ma paliwa na pompce jest na wtryskach już nie  czy jest to oznaka końca pompy paliwowej ? 
    • Przez matimariusz
      Witam. Rozebrałem sprzęgło w renault 113.14 i nie zwróciłem uwagi jaki jest kierunek tarczy sprzęgła. Tą dłuższą częścią flanszy do koła zamachowego czy do skrzyni biegów?
    • Przez Partyzant85
      Witam. Pytanie do użytkowników Renault z lat 80 - czy przy dwupinowym czujniku temperatury macie podpięty jakiś brzęczyk pod ten drugi pin ?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
    • Przez mario17_1989
      Witam!! mam maly problem z ogrzewaniem,mianowicie  nie dziala  mi wentylator.
      Do tej pory sprawdzone bezpieczniki i nic.Kumpel cos mowil o jakis przekaznikach,ze to one sa uszkodzone.Przed demontazem wszystkiego chcialem sie zapytac gdzie one sie znajduja.I czy faktycznie za brak nawiewu one sa odpowiedzialne. Nawiewu nie mialem mozliwosci przetestowac bo zawsze obywalo sie bez i bylo ok,ale teraz przy niskich temp w dwie osoby to szyby zaraz sa zaszronione.Z gory dzieki za pomoc.
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.