Skocz do zawartości
yacenty

Najmnijeszy heder do Lexiona

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Heder



Wiadomość z agroFakt.pl




pati    10

A tak trochę w drugą stronę to największy heder do Lexiona600 to ma 9,15m czy 10,2m. ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


yacenty    565

dobra dane na stronie producenta to jedno a co innego takie spotykane maszyny, slyszalem ostatnio ze nasze zrzeszenie negocjuje z korbankiem kombajn na zniwa i ponoc ma przyjsc jakis lexion, problem tylko taki ze kiedys agrohandel przyslał nam tx66 i kombajnista uciekl po 3 dniu roboty jak zobaczył na jakie działki kazali mu jechac tym smokiem:P

zdarzało sie 1ha a czasem nawet 40ar a gosc mial heder cos okolo 7m.

 

Te lexiony ktore ja widywalem to byly tak 6-7.5m heder i jak taki by przyszedl to znow byloby "fajnie"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

brzozak2    236

sadze ze ten heder 3,7 to dedykowany jest do tych wersji gorskich, ale do normalnej tez pewnie mozna zamontowac.

 

5 klawiszowe z hederem 4,3 albo 4,9 na pewno mozna kupic.

 

6 klawiszowych nie spotyka sie ponizej 6 metrow, bo nie ma sensu kupowac taki kombajn i go niewykorzystywac w pelni, ale jakby sie ktos uparl to mysle zeby sprzedali tylko wzieli by konkretna zaliczke i termin oczekiwania moglby sie wydluzyc.

gadalem kiedys ze sprzedawca i mowil, ze claas wlasnie nie moze nadarzyc robic hedery ;) ale czy to prawda to nie mam pojecia, sprzedawca mowil ze bedzie mial pare dymow w tym roku, bo kombajny z terminem dostawy na lipiec nie przyjda w ogole na zniwa 2008

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

yacenty    565

akurat nie clsas a inna firma dostarczyła w zeszłym roku sasiadowi kombajn kiedy już omłócił jakies 100ha pszenicy, nie mowiac o rzepaku.

Miał facet nosa ze do konca nie zaufal dilerowi i nie sprzedal starego kombajnu przed zniwami, inaczej to moznaby sie bylo pochlastac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


brzozak2    236

uwazam ze to dobrze dopasowany heder, jesli sa dobre warunki to moglby smigac z 5,10 ale wiekszy nie potrzeba do tego malego kombajna ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez siwy07
      Witam, potrzebuje instrukcji do lexiona 460 kupiłem bez a by się przydała. Nigdzie nie mogę takiej znałeś wiec liczę na waszą pomoc. Chciałem się zapytać też ile mogło by kosztować wgranie polskiego oprogramowania, wydaje się mi że nie jest to konieczne, ale chciałbym wiedzieć, jeśli niedroga sprawa czemu by nie.
    • Przez miszczo321
      Witam
      Mam problem z włączeniem przyżądu żniwnego w lexionie 540. Problem wyglada tak że pokazuje mi błąd zaworu magnetycznego. Usterkę mechaniczną wykluczam po zamianie zaworów dalej to samo. Gdy zamienię kabel od opróżniania zbiornika na załączanie przyżądu żniwnego guzikiem od wysypu za każdym razem włącza mi gardziel i heder . Bezpieczniki sprawdzone i przekaźniki też. Przełącznik podmieniony z innego kombajnu i dalej to samo.
    • Przez artus91
      Witam Forumowiczów. Mam propozycję, aby zakupić Lexiona 660 + heder 6.6 m. Kombajny miałby pracować na areale ok 660 ha (ok. 200 ha rzepaku, ok. 200 ha jęczmienia i 260 ha pszenicy) oczywiście może i tak wyjść że rzepaku będzie mniej zasiane i np. pszenicy wyjdzie jednego roku nawet i ponad 300ha. wiem, że ten kombajn bez problemu by to wszystko zrobił, ale to z hederem raczej ok.9m. Pytanie do użytkowników Lexionów z serii 600. Czy z taką szerokością hederu udałoby mi się skosić np. pszenicę w 4 dni, jeżeliby pogoda dopisała? Chciałbym,aby ktoś kto użytkuję Lexiona napisał ile robi ha dziennie takim kombajnem i jak ocenia jego wydajność. Z góry dzięki za info
    • Przez Skibal
      Witam. Znajomy przymierza się do kupna tego Lexiona. Znam się trochę na Dominatorach, ale z Lexionem nie miałem bliższej styczności. Czy ktoś coś by doradził? A może lepiej szukać 440/460? Jak spawują się te maszyny, najczęstrze awarie, punkty szczególne oglądając kombajn. 
    • Przez Elozefiro
      Potrzebuję jak najwięcej informacji na temat lexiona 480.Mile widziany użytkownik tego kombajnu.
×