Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
To mozna takze stwierdzic ze ci co jada po zetorze tez nie wiedza co to za marka-jesli masz do wyboru nh i zetora to i z jednego i z drugiego bedziesz zadowolony-a pronar jak to pronar sa egzemplarze dobre i felerne.

 

Ale wrocmy do tematu.

co do zetrora to chla jak głupi i nie chce tego g*wna bo j*bie się tak samo jak pronar a odradza mi go kolega co w tej samej mleczarni siedzi i zetor jego zdaniem to najgorsze g*wno a ma 7341, co na forum to co innego twietrdzicie ale zetor ma najgorsze z najgorszych zdanie u nas i koniec już myśle że nh td będzzie lepsze

 

Przegioles

Opublikowano
co do zetrora to chla jak głupi i nie chce tego gówna bo jebie się tak samo jak pronar a odradza mi go kolega co w tej samej mleczarni siedzi i zetor jego zdaniem to najgorsze gówno a ma 7341, co na forum to co innego twietrdzicie ale zetor ma najgorsze z najgorszych zdanie u nas i koniec już myśle że nh td będzzie lepsze

 

Kolego chyba troszke przesadzasz... :D

Opublikowano

@radson nie pijak i złom, tylko cytuję "pijak" i "gówniarz" :D .

A tak na poważnie to mam pytanko do użytkowników TD: jakie ciśnienie macie w swoich oponach?

Opublikowano

@ Ferdek07

 

A to NH td90d pali mniej niż Proxima 8441? Ciekawe żeczy piszesz.

No a może TL 100 jest mniej awaryjny niż 10441? Może słyszałeś o awaryjności niektórych serii NH???

 

Na zakończenie co z tego że td80d mniej pali paliwa jak Zetor 8441 jak ma miej o 10KM i w przeliczeniu paliwo/moc raczej nie pali nic więcej niż NH i ma w dodatku dużo większe możliwości silniczek łącznie z np. wielkością momentu obrotowego?

 

Nie przesądzam jednoznacznie co lepsze ale nie zawsze tak jadnoznacznie markowe zachodnie produkty wygrywają z mniej rozwniniętą konkurencją np. Zetor-kiem

Opublikowano

@krzysiu co do tych 10KM to się mylisz, bo 8442 ma 82KM, a TD80D ma 76KM oba w ECE R24 więc różnica 6KM. Co do spalania to wszystko jasne jak się poczyta testy OECD lub np. z Top Agrar 02/2008, więc się nie ma co sprzeczać o paliwko. Co do awaryjności to słyszałem, że nawet Fendt potrafi się zepsuć :D . Fakt moment obrotowy w Proximie jest wyższy od TD80. Po artykule w TA zdziwiło mnie że Zetor nie daje dolnego zaczepu rolniczego w standardzie tylko jest to opcja.

Gość Profil usunięty
Opublikowano
@ Ferdek07

 

A to NH td90d pali mniej niż Proxima 8441? Ciekawe żeczy piszesz.

No a może TL 100 jest mniej awaryjny niż 10441? Może słyszałeś o awaryjności niektórych serii NH???

 

Na zakończenie co z tego że td80d mniej pali paliwa jak Zetor 8441 jak ma miej o 10KM i w przeliczeniu paliwo/moc raczej nie pali nic więcej niż NH i ma w dodatku dużo większe możliwości silniczek łącznie z np. wielkością momentu obrotowego?

 

Nie przesądzam jednoznacznie co lepsze ale nie zawsze tak jadnoznacznie markowe zachodnie produkty wygrywają z mniej rozwniniętą konkurencją np. Zetor-kiem

To co napisałeś, że Zetor jest mniej konkurencyjny i rozwinięty to nieprawda. Zetory wprowadzili teraz bardziej komfortowe kabiny i silniki z wymogami spalin UE. W połowie 2009 r. mają wprowadzić nowy model o mocy do 180km. To sporo jak na Zetora, jeszcze trochę to Zetor będzie taki jak zachód....

Gość Profil usunięty
Opublikowano

I żeby było tak dalej.... :D

Opublikowano

to teraz troche fachowego porównania, wg. top agrar

nh td80d proxima8441

moc max na wom 63,2km _________ 74,7km

zużycie paliwa przy

mocy max/h 16,2l _________ 18,9l

V max 33,4km/h (480/70r30) ________ 29,8km/h (420/85r34)

skrzynia biegów 12/12 30km/h ________ 12/12

udźwig podnośnika 3565kg ________ 4150kg

masa ze

wspornikiem ładowacza 3845 kg ________ 4040kg(z tylnymi obciążnikami)

cena wersji testowej 92500zl netto _______ 93000zl netto

 

te pierwsze dane dotyczą nh te drugie zetora

Opublikowano

hehe i po co wy porownujecie zetora do New Holland toc kazdy wie ze new holland jest 100 razy lepszy i new holland produkuje kombajny zbozowe,prasy,belarki,ciagniki,sieczkarnie,ladowarki teleskopowe??? no a zetor tylko ciagniki chyba do 120km to wszystko mowi za siebie

Opublikowano

Ni było punktacji, ani rankingu, więc nie było miejsc an pozycji na podium. Po prostu wszystkie maszynki zostały opisane i pokazane ich plusy i minusy. Zresztą porównywać to trochę można Zetora, NH i Farmtraca a MF i Lamborghini to trochę lepsza kategoria (cenowa też :rolleyes: ). A co do kupna to często TA jest w instytucji Poczta Polska, albo w lepiej wyposażonych salonikach prasowych. Ale chyba też widziałem na AF fotki stron tego testu (albo mi się przyśniło).

Opublikowano
hehe i po co wy porownujecie zetora do New Holland toc kazdy wie ze new holland jest 100 razy lepszy i new holland produkuje kombajny zbozowe,prasy,belarki,ciagniki,sieczkarnie,ladowarki teleskopowe??? no a zetor tylko ciagniki chyba do 120km to wszystko mowi za siebie

no właśnie produkuje to wszystko i teraz co - wprowadzil wersje dla" ubogich" czyli saria tdd. niech sie ciesza że maja "markowy " sprzęt. co z tego że ze słabiutkim wyposażeniem , silnikiem o slabych osiągach, ale zato niebieski i ma znaczek NH. napewno inne serie nh prezentuja gorna pułkę ale tdd napewno nie. nie bądźcie naiwni. myślicie że zrobili super ciagnik,z super materiałów ,w super technologii, a cena na poziomie pronara ,zetora i ursusa? he he dobre.

Opublikowano

@wojtas nikt tak nie myśli i Ameryki to ty nie odkryłeś. Jakość musi swoje kosztować, i wiadomo TD jest prostym mechanicznym ciągnikiem bez bajerów, ale to że jest gorszą serią od TLA lub 7000 to nie oznacza, że to złom który jest gorszy od Ursusa, Pronara, MTZta itd.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A taki JD robi serię SE i nikt nie narzeka i nie porównuje go od razu do Zetora. Takie porównanie nie ma sensu bo Zetor może konkurować tylko z najbiedniejszą wersją TDD, wypuszczoną tylko po to, aby zapełnić lukę w segmencie tanich ciągników. New Holland to najwyższa liga ( za co trzeba oczywiście płacić), stosuje nowoczesne rozwiązania i oferuje ciągniki, kombajny, i inne maszyny, a Zetor czym może się pochwalić? Robi proste mechaniczne ciągniki do 120 KM bazując na jednym niezbyt świeżym silniku, stosuje proste skrzynie a jakość też nie taka jak kiedyś.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v