Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

w mojej miejscowosci przedsiebiorca budowlany ma dwa tdd 80 jeden ma okolo 2 lat a drugi pol roku oba pracuja cale dnie siostrzeniec wlasciciela mowi ze to bardzo dobre maszynki jeden pracuje z turem i przez 2 lata nic sie nie zepsulo a operatorow mial juz z 20 jakie jest ich spalanie to wam nie powiem podobno w kabinie jest dosc glosno

Opublikowano

ja jestem Użytkownikiem NH TDD i oceniam go pozytywnie : Hydraulika wystarczajaco mocna jak na moje potrzeby , kabina funkcjonalna choć wszystkie podzespoły załaczane sa mechanicznie, silnik wmiare oszczędny i nie miałem takze z nim problemów ładnie mruczy i siły mu nie brakuje, jedyna wada to sałaba amortyzacja kabiny fatalnie sie jedzie bo naszych drogach trzęsie jak fra.....a ! dodam tylko ze idzie sie przyzwyczajić.

Opublikowano
ja jestem Użytkownikiem NH TDD i oceniam go pozytywnie : Hydraulika wystarczajaco mocna jak na moje potrzeby , kabina funkcjonalna choć wszystkie podzespoły załaczane sa mechanicznie, silnik wmiare oszczędny i nie miałem takze z nim problemów ładnie mruczy i siły mu nie brakuje, jedyna wada to sałaba amortyzacja kabiny fatalnie sie jedzie bo naszych drogach trzęsie jak fra.....a ! dodam tylko ze idzie sie przyzwyczajić.

 

Co powiesz o odpowiedniku twego modelu ale w wersji TL.Nie wiesz jak się ceni odpowiednik twego, no i czym sie rozni.... :rolleyes:

Opublikowano

TL jak najbardziej wspaniałe ciagniki. Na dzień dzsiejszy mój tata lekko załuje że nie wzioł TL no ale cóż nie ma co tragizowac. TDD też jest dobrym sprzetem , co do TL to mi sie bardzo podoba i polecam jak Bozia da zdrówko, chęci to w przyszłosci juz ja postaram sie o T5540 albo T6020. ale to daleka przyszłosc. różni sie tym ze ma mozna miec elektrohydrauliczny rewers,półbiegi, załaczane podzespoły za pomoców guziczków a nie na wajche. TL nie ma zwolnic. to chyba tylko ważniejsze róznice.

Opublikowano

U mnie w szkole kupili ostatnio taka maszynkę z turem. Ciągnik nawet fajny, mało jest w nim elektroniki, a wszystko jest praktycznie załączane mechanicznie. Dardzo dobrze spisuje się jojstik sterujący turem, fajne ma też radio.

Jak narazie nie miałem zbyd wielu okazji nim pojeździć, ale denerwuje mnie umieszczenie po lewej stronie lewarka do zmiany kierunku jazdy. Chociaż pewnie da się do tego przyzwyczaić.

 

 

Nie jestem pewien, ale mój kolega twierdzi że ten NH nie ma dociążania na podnośniku. Ja się za bardzo na tym jeszcze nie znam, ale możliwe jest to??

Jak ciągnik jest zgaszony, to lagi można bez problemu ręcami podnieśc do góry tak jak np. w C-330. Nie wiem czy to normalne, czy nie, ale z tego co wiem to zazwyczaj nie idzie tego ruszyć.

Opublikowano
Nie jestem pewien, ale mój kolega twierdzi że ten NH nie ma dociążania na podnośniku. Ja się za bardzo na tym jeszcze nie znam, ale możliwe jest to??

Jak ciągnik jest zgaszony, to lagi można bez problemu ręcami podnieśc do góry tak jak np. w C-330. Nie wiem czy to normalne, czy nie, ale z tego co wiem to zazwyczaj nie idzie tego ruszyć.

 

To nie jest normalne, powinieneś tego nie ruszyć w ogóle, widać, że jest to bardzo uboga wersja New Holland TDD jeżeli można rękami bez problemu podnieść cięgła. <_<

Opublikowano
To nie jest normalne, powinieneś tego nie ruszyć w ogóle, widać, że jest to bardzo uboga wersja New Holland TDD jeżeli można rękami bez problemu podnieść cięgła. <_<

Moze tak jest tylko gdy podnosnik jest ustawiony w pozycji plywajacej???

Opublikowano

Mam pytanie do Użytkowników NH TDD lub do specjalistów w dziedzinie elektryki wczoraj zauwazyłem ze podczas hamowania nie mam stopu. a wrecz to chyba stop sie swieci zamiast światła drogowe (sam nie wiemdokładnie) czym moze to być spowodowane i w czym szukac winy ???

Opublikowano
Moze tak jest tylko gdy podnosnik jest ustawiony w pozycji plywajacej???

To jest jak najbardziej normalne.

NH TD ma 4 tryby ustawienia podnośnika: siłową, pozycyjną, mieszaną i pływającą.

I właśnie w pływającej dolne cięgła możesz podnieść ręką spokojnie. A pozycję pływającą załączasz jak obie dźwignie (siłowa i pozycyjna) są opuszczone na sam dół.

 

Olejniczek za bezpiecznikami są jeszcze takie kostki prostopadłościenne, regulatory czy coś (nie pamiętam nazwy) może to któryś z nich padł?

Opublikowano

kazdy chwali swoje ja tez mam nh td95d ciagniczek jak narazie chodzi luxxx w porownaniu do zetora forterry 9641 to maly ciagniczek a koni ma tyle samo i tako samo robote wykona i moim zdaniem jest mniej awaryjny a cena jest podobna a no i oczywiscie duzo mniej spali w nh tdd wszystko jest mechaniczne?? moj braciak ma 2 TD95D i niemial zadnych awari tak samo jak i ja. a drugi braciak ma dosc duze gospodarstwo ponad 120h i ma ciagniki wszystkie new hollandy prawie kazdy model TND, TDD, TL, i teraz przyprowadzil TM zamiast JD 130km bo mowil ze to czolg ile wlales to spalil wiec i ja wybralem nh i jestem z niego bardzo zadowolony moge kazdemu go polecic

Opublikowano

No ja już mam ten TA, i fakt jest test 5 ciągników, w tym TD80D i Proximy 8441, no i potwierdziło się to, że obaj producenci mierzą w innych normach moc, więc Zetor jest mocniejszy. Ogólnie ciekawy test, tylko ciągniki dosyć różne w wyposażeniu.

Opublikowano

Straszycie w innych tematach że części drogie że jakośc wykonania kiepska i tandetny, ale moze i kiepska jakosc ale jak an new hollanda ale nie pronara czy ursusa. Wkońcu niby nic nei ma prawa się psuc, ale jak znalazłem w galerii że za naprawę sprzęgła za same części kosztowało 3 tys pln to jest jednak bardzo dużo,

 

 

Nie wstydzcie się i pochwalcie ile kosztują inne naprawy w td? :D

Opublikowano
tak tylko popatrz na pojemnośc zetora i na pojemnośc NH TDD i zauważ że NH nie ma turbiny ale to tylko taki mały szczegół

A co przez to chciałeś powiedzec? Rozumiem porównywac kubote która ma chyba 3 l pojemności tylko, ale w td jest 4l a w zetorze 4,15 to chyba nie wielka różnica

Opublikowano

Według mie seria td jets dobra do pracy z turem. I przystosowany do prac w 120ha gospodarstwach jakbym miał powiekszać areał to bym wzią albo Mtz 95,2 albo NH td95d. Szwagier ma takiego i miał w nim drobne awarie a tak to sie dobrze spisuje. A przy jego rozmiarach to i tak dobrą prace wykonuje.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez jurek195
      Witam jestem ciekawy czy można do NH TD5050 dołożyć siłowniki do tylnego podnośnika
    • Przez antrak
      Witam wszystkich,
      w moim nowym nabytku NH TD5 105 z 2016 roku zaświecił się bład 3141
      jeżeli ktoś się z tym wcześniej spotkał to proszę o pomoc zanim zacznę wzywać serwisy
    • Przez MAVERICK232
      Witam. Mam problem z moim N H TD90 z kierowcą. Mimo wymienienia siłownika gazowego na nowy, kierownica idzie ruszyć do góry i do dołu. Czy ktoś miał może taki problem?
      Pozdrawiam 
      MAVERICK 
    • Przez Lukas85
      Od jakiegoś czasu zauważyłem ze w moim td90 jest jakiś dziwny dźwięk przy hamowaniu. Słychać jakby metal tarl o metal. Słychać to głównie przy gwaltowniejszym hamowaniu lub jak jest dość ciężko np jak cofa z opryskiwaczem do garażu i mocniej przy hamuje. Nie wiem dokładnie jak są zrobione te hamulce czy są tam tarcze czy jakieś bębny? Może ktoś przerabia ten temat i mógłby mi coś podpowiedzieć? Musze jeszcze tylko zrobić jrden test rozpisać pedały hamulca i sprawdzić czy przy naciśnięciu obu pedałów jest taki sam dźwięk cz tylko po którejś stronie bo podejrzewam ze na oba koła są oddzielne hamulce
    • Przez arek05
      Witam, mam problem że w ciągniku przy prasowaniu słomy wałek w ciągniku się kręci i napędza prasę, lecz gdy belka jest już bardziej zbita i pojawia się obciążenie WOM w ciągniku przestaje się kręcić pomimo załączonego wałka. Zaczyna się kręcić gdy da mu się bardzo wysokie obroty. Gdzie szukać problemu, czy tam jest jakieś sprzęgło i gdzie? Bardzo proszę o pomoc.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v