Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
krystiano35    0

będziesz sie zastanawiał jaki olej rób tak jak my superol, moim zdaniem to nie ma co kupować jakichś tam olei niewiadomo jak drogich ja polecam superol cc sae 40 i co 250mtg wymieniać je,Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Superol to można sobie do ciapka wlewać, szkoda Fergusona na taki olej. Najpierw sprawdź czy silnik bierze olej, jak bierze to lej coś tańszego(np. coś z Lotosu). Jak silnik jest w dobrym stanie to nie ma co żałować i lać olej z górnej półki ( ELF, Mobil, Fuchs). Wg mnie na żywotność silnika największy wpływ ma właśnie olej i jeśli można opóźnić remont o 3 tyś mth to chyba warto dołożyć te 100 zł .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krystiano35    0
Superol to można sobie do ciapka wlewać, szkoda Fergusona na taki olej. Najpierw sprawdź czy silnik bierze olej, jak bierze to lej coś tańszego(np. coś z Lotosu). Jak silnik jest w dobrym stanie to nie ma co żałować i lać olej z górnej półki ( ELF, Mobil, Fuchs). Wg mnie na żywotność silnika największy wpływ ma właśnie olej i jeśli można opóźnić remont o 3 tyś mth to chyba warto dołożyć te 100 zł .

 

OJ ja niewiem czy olej ma taki duży wpływ na silnik jak już to nieduży mam ursusa 3512 z 97 r. ma już ponad 6200 mtg i od nowości jeżdzi na superolu cc sae 40 i silnik nieruszany ,oryginalny jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57

jak olej ma nieduży wpływ na silnik to proponuje na przepalonym jeździć :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0
jak olej ma nieduży wpływ na silnik to proponuje na przepalonym jeździć :)

 

nie chodzi mi oto żeby jeździć na przepalonym oleju tylko chodzi mi oto że po co płacić za jakieś lotose nie lotose które są drogie jak można jeździć na superolu i też się nic niedzieje przecież niektórzy robią silnik przy 4000tys.a my jeździmy na superolu ponad 6200mtg i silnik cyka bardzo dobrze,nawet w instrukcji obsługi jest proponowany superol cc sae 40 lub milvus ,ale to jest moje zdanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    94

ja do ciapka to leje superol bo nie ma sensu lać drogiego bo i tak zaraz na zewnątrz będzie a do mf to leję alandę bardzo dobry olej od początku na nim śmiga i nie ma z nim problemu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57
nie chodzi mi oto żeby jeździć na przepalonym oleju tylko chodzi mi oto że po co płacić za jakieś lotose nie lotose które są drogie jak można jeździć na superolu i też się nic niedzieje przecież niektórzy robią silnik przy 4000tys.a my jeździmy na superolu ponad 6200mtg i silnik cyka bardzo dobrze,nawet w instrukcji obsługi jest proponowany superol cc sae 40 lub milvus ,ale to jest moje zdanie

zrozumiałeś mnie zbyt dosłownie

to że masz ponad 6000 mth to jeszcze o niczym nie świadczy, sami jeździliśmy 3p na milwusie ale ten olej przestał spełniac naszych wymagań po prostu za szybko się zużywał w ciężkich pracach i tracił lepkość, teraz jeździmy na turdusie i jest niewiele droższy od milwusa a jest sporo lepszy i do tego MF też powinien wystarczyć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    7
po co płacić za jakieś lotose nie lotose które są drogie

To chyba jeszcze nie widziałeś drogiego oleju :)

 

Superol CC 40 to olej jednosezonowy, dlatego niezależnie od okresu eksploatacji powinien być zimą wymieniony na olej zimowy lub wielosezonowy. Do silnika z dużym przebiegiem proponuje wielosezonowy olej mineralny klasy CD lub lepszej, z możliwie niską TBN aby nie doszło do zbytniego wypłukania nagarów, co w konsekwencji może spowodować rozszczelnienia silnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krystiano35    0
wpływ taniego oleju na silnik :)http://www.agrofoto.pl/forum/Ursus-C-330-image3331.html

 

naprawdę warto dołożyć kilka zł, bo czasami bywa różnie :)

 

moim zdaniem ktoś do tego oleju dolał cos,ja tez znam takiego gościa który dolał mojemu wójkowi cos do oleju i przyjechał mojemu tacie sie pochwalic ale tata zaraz zadzwonił do wójka i nic naszczęście się nie stało.

 

Widze że tu każdy orócz mnie używa lepszych olejów ja po prostu byłem tego zdania że tani olej to szybsz wymiana np. co 250 mth, a droższy olej to wymiana np.co 400 mth tego poleciłem superol, może i my powinniśmy lepszy olej stosować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Mirek17
      Mam propozycję kupna oleju do skrzyni GL4. Co o tym oleju sądzicie???
    • Przez JaKu76
      WItam kupiłem massey fergusona 590 i mam problem ponieważ nie załącza się przedni napęd.Jak go załączyć?
      Proszę o szybką odpowiedź!
    • Przez DF1
      Witam wszystkich.
      Właśnie stoję przed wyborem zakupu ciągnika. Po ostatecznej selekcji zostały mi: Massey ferguson 7715EF oraz Valtra T144V z podłokietnikiem Smart Toutch. Oba w podobnej mocy, cenowo zbliżone ( w okolicach 335 tyś netto )
      Co byście wybrali ? Dodam, że Valtra ma nowy podłokietnik smart toutch z dotykowym ekranem ( coś w rodzaju dużego smarfona ) i tego troszkę się obawiam. Tak jak ze smartonem - działa jak jest w miarę nowy ale po dwóch, trzech latach to już nie jest to samo co na początku. 
      A tu ciągnik ma służyć 20lat a nie 2 czy 3 
      Będę wdzięczny za każdą opinię
    • Przez Fujitsu
      Witam poszukuje elektromechanika z województwa swietokrzyskiego. Mam do poprawy ehr w MF 2685
    • Przez Riko
      Witam Mam problem z hamulcem ręcznym.
      Napiszę na wstępie, że się zaciąga linka działa dobrze, nie wiesza się.
      Po ściągnięciu dekla za lewym kołem znalazłem część, którą wysyłam w załączniku.
       
      Przypuszczam że jest to element z mechanizmu hamowania ręcznym i dlatego nie działa.
      Czy to jest od hamulca czy od czegoś innego?
      Znalazłem również 2 trybki, a stuka mi II bieg. Czy możliwe że ,mogły się one tam pod dekiel dostać z tych zębatek od 2 biegu?

×