Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Fenol

Broń w gospodarstwie

Polecane posty

Fenol    4

Czy macie gnata w domu? dostałem właśnie gospodarstwo i jest ono położone na uboczu a broń - pistolet- czeka na mnie po dziadku, jakie warunki trzeba spełnić aby mieć pozwolenie na broń? gospodarstwo na uboczu bez ogrodzenia złomiarze sie kręcą a tak 2 razy w powietrze i złomiarz daje nogę... z drugiej strony gnat w domu to cholerna odpowiedzialność...


kupując polski produkt dajesz zarobić producentowi, który odprowadzi podatki do budżetu, pośrednikom którzy też odprowadzą podatki, pracownikowi, który wyżywi rodzinę, wyśle dziecko do szkoły do której właśnie zakupiono nowe komputery za pieniądze z podatków. Nie bądź konsumentem, bądź obywatelem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
helus89    9

wiatrowa ;p i zaden wrobel kombajny nie osra :) a po co ktos ma wiedziec ze masz gnata w domciu :) i jakiest tam wrunki spelniac ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Kamyk514    1

My mamy wiatrówkę :) i taki stary pistolet z II Wojny światowej(po dziadku) ale nie działa :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

My mamy wiatrówkę i straszacz taki mały pistolecik ;]

 

I kupiliśmy procę za 5zł xD na sroki żeby z ciągle z gniazda wylatywała i tak to oziębi jaja i może sie nie wyklują sroki małe


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
igorass    32

Przepraszam, ale wydaje mi się że to czy ktoś posiada broń jest zbyt poufną rzeczą i nie powinno się informować o tym na forum internetowym. Nie podejrzewałbym żadnego agrofotowicza o złe zamiary, ale przecież nasze forum mogą oglądać także ludzie niezalogowani a za nich trudno jest już ręczyć w jakikolwiek sposób. Tak samo możnaby założyć temat w stylu "gdzie trzymacie kluczyki od samochodów i ciągników"

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

igoras a samo to że pokazuje ktoś swoich nowych maszyn to chyba większa odpowiedzialność niż samo chwalenie się bronią?>

ps. to nie "nasza klasa" że każdy dokładne dane podaje imie nazwisko itd, przecież każdy może sie zalogować podać że jest z województwa z drugiego końca polski itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tobiasz912    0

To czy będziesz miał broń czy nie to tylko twoja sprawa, a u mnie w okolicy to dużo ludzi ma broń bez zezwolenia


Praca rolnika godna jest szacunku !!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
igoras a samo to że pokazuje ktoś swoich nowych maszyn to chyba większa odpowiedzialność niż samo chwalenie się bronią?>

ps. to nie "nasza klasa" że każdy dokładne dane podaje imie nazwisko itd, przecież każdy może sie zalogować podać że jest z województwa z drugiego końca polski itd

tak.. masz racje, AF to nie nasza klasa ze ludzie podają swoje dokładne dane.. ale jest jedno "ale".. mianowicie większość userów podała linki na AF do swoich kont na naszej klasie, fotce itp..itd... a tu już droga lekka.

 

No i żeby nie robić całkowitego OT to powiem ze mój dziadek ma jakąś tam wiatrówke, nawet dobrze daje, dostał ją jak pracował jako stróż nocny w jednej z firm budowlanych znajdujących się na uboczu miasta,[super okazja do skoku :)] no a później jak skończył robote to szefu mu odstąpił sprzęt bo kupował coś nowszego.

Fajna zabawka, tak sobie postrzelać do puszek a i jak jaki kto niemile widziany wejdzie na teren gospodary to pare strzałów w powietrze i ucieka taki ktoś... hehe

A znam pare osób co mają prawdziwe gnaty i bez zadnego zezwolenia, jeden jak mi kiedyś pokazywał to juz nie taki kozak byłem jak z wiatrówką, hehe łapy mi drżały bo jakby wypaliło coś nie tak to ho ho...ale ogólnie pozytywne wrażenia. :) hehe


"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

Ale na wiatrówkę nie trzeba zezwolenia to w czym problem ?


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
Ale na wiatrówkę nie trzeba zezwolenia to w czym problem ?

Nie wiem... oni coś tam narzekają ze to nie powinno sie na forum pisać itd.. dziadek ma bez zezwolenia i jest git... :)


"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

E.. tam nie powinno u mnie we wsi każdy ma wiatrówkę nawet na te wróble

 

Mieliśmy przez tydzień wiatrówkę która miała 30lat i chyba z 20lat temu trzeba było nawet rejestrować ją i opłacać ale skubana jak na tyle lat to nieźle sie trzymała ;]


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radar    0

U mnie w chacie są 2 wiatrówki- długa i krótka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldus    0

ja tam nie mam broni. czasem wystarczy poprostu gruby kij albo widły i sprawa rozwiązana :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Adik_ziel    3

My na psy używamy straszaka i żaden pies nie wybiegnie na drogę :)


«Adik_ziel will do anything for you.»

Jeżeli, ktoś, komuś, coś ewentualnie nikt nikomu nic... To z punktu widzenia masz ode mnie pzdr...... xD

Kocham to co robię, robię to co kocham, choć czasem muszę robić to, co tylko lubię, ale wtedy za to mi płacą. I znowu mogę robić to co kocham...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lysyrolnik    14

Na wiatrowke o energi pocisku do 17J nie trzeba miec zezwolen, ale juz z wygladu taka sama wiatrowka o energi pocisku powyzej 17J zwana jest Bronia pneumatyczna i trzeba miec na nia zezwolenie.

A żeby otrzymać zezwolenie trzeba przejść przez jakieś badania psychologiczne czy aby jak ci nie odbije to nie wezmiesz gnata i zaczniesz strzelac. I jakies tam jeszcze inne testy i tesciki.


Honda - The Power of Dreams :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
Na wiatrowke o energi pocisku do 17J nie trzeba miec zezwolen, ale juz z wygladu taka sama wiatrowka o energi pocisku powyzej 17J zwana jest Bronia pneumatyczna i trzeba miec na nia zezwolenie.

A żeby otrzymać zezwolenie trzeba przejść przez jakieś badania psychologiczne czy aby jak ci nie odbije to nie wezmiesz gnata i zaczniesz strzelac. I jakies tam jeszcze inne testy i tesciki.

ciekawe jakie są badania na tym teście.. tzn.. co trzeba tam robić hehe. :)


"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
endrju00711    11
Na wiatrowke o energi pocisku do 17J nie trzeba miec zezwolen, ale juz z wygladu taka sama wiatrowka o energi pocisku powyzej 17J zwana jest Bronia pneumatyczna i trzeba miec na nia zezwolenie.

A żeby otrzymać zezwolenie trzeba przejść przez jakieś badania psychologiczne czy aby jak ci nie odbije to nie wezmiesz gnata i zaczniesz strzelac. I jakies tam jeszcze inne testy i tesciki.

 

Chyba zapomniałeś dodać że broni z lufą gwintowaną też bez pozwolenia nie można posiadać . Ja mam startą wiatrówkę z gwintowaną lufą i ma wygar że tacie jak raz źle ułożył ją na ramieniu to mu bark przestawiła , ja miałem podobną sytuację , teką wiatrówkę można podlasować zakładając dorabianą sprężynę i każdy stęka przy jej naciąganiu , a te nowe to jak sąsiad kupił to ją odesłał , bo miała dolny naciąg i wajcha dwa razy krótsza od naszej łamanej i jest taka słaba sprężyna , że dwu letnie dziecko by ją naciągneło , więc nie kupujcie nowych wiatrówek , bo to jest szmelc ,jak to mój tata określił . Tych nowych nie można podlasować bo nie wytrzymuje konstrukcyjnie , lepiej odłożyć trochę kasy i kupić używanego łucznika (firma) i ją podlasować i wiatrówka jak mażenie . Ale się rospisałem ! :):):)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
arbuz89    0

endrju00711,masz fantazje takie bajki ze wiatrówka bark przestawila to możesz opowiadać dzieciom w podstawówce :):):) musze ci powiedzieć ze nawet dubeltówka ani sztucerem nie przestawisz barku wiec nie opowiadaj bzdetów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rafal180    2

Ja jedynie "gnata " mam w spodniach :)


Więc dziewczyno powróć tu... ja tak proszę z całych sił Ooooooooooooooo
-------------------------------------------------------
Pozdrawiam wszystkich zakochanych i znawców tematu!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zetor5340    1
Ja jedynie "gnata " mam w spodniach :)

:)


"I jak mam ufać pięknym przemówieniom posłów, gdy 3/4 z nich to banda dyplomowanych osłów..."

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez danielhaker
      W związku z prośbą użytkowników założyłem ten temat. Tu możemy rozmawiać o wszystkim i o niczym, aby nie zaśmiecać tematu "ceny mleka"
       
    • Przez jacu
      Witam, jak u Was wygląda z opadami deszczu, bo są miejsca że nie padało już od 2 tyg i nie widać deszczu ,zboża na lekkich ziemiach już schną jak tak dalej będzie to nie będzie po co kombajnem wjeżdzać. Piszcie jak u Was wygląda z opadami ?
    • Przez maateeusz135
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć jak najwięcej o kosztach suszenia cebuli w suszarniach.
      Ile wychodzi z 1000kg świeżej cebuli po wysuszeniu? Jak długo się suszy cebulę? W jakich temperaturach? 
      Te same pytania odnośnie jabłek. 
    • Przez MARTINUS
      Ja pierwszy raz jechałem, a potem uczyłem się jeździć CIAPKIEM :huh:
      -U-R-S-U-S- C-328
      Pozdrawiam
    • Przez Lukash3060
      Przekopałem forum ale nic nie znalazłem w podobnym temacie
      A więc, jak myślicie - na co warto teraz postawić z stosunkowo małym kapitałem ( ok. 20tyś zł) ? Co na wsi może być opłacalne ? Mam 30 ha gospodarstwo ale rodzice świetnie sobie radzą bez pomocy i zastanawiam się nad jakąś działalnością. Pracowałem 3 lata w dużym gospodarstwie jako operator a potem jako kierownik, mam wiedzę w temacie upraw i hodowli bydła mlecznego  Rozważyłem już chyba wszystko i nic nie przychodzi mi do głowy  
×