Skocz do zawartości

DarekD

Members
  • Postów

    1546
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

9160 wyświetleń profilu

Osiągnięcia DarekD

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

70

Reputacja

  1. ile w sumie kosztował ?
  2. westa to ukraińskie akumulatory - nie wiem jak teraz ,ale wcześniej (8 lat temu ) taki miałem w 10540 i nic nadzwyaczajnego . W serii zetorów 75-10540 co byście nie założyli to i tak nie będzie uderzenia bo coś źle dobrano rozrusznik !! mam w nim wzmocniony 3,2 kw Magneton ( normalnie mają2,7 ) z przekładnią i nie ma rewelacji -podobnie kręci jak starego typu też 3,2 kW W tym roku założyłem centrę 190 ah -jakaś niby o wzmocnionym prądzie rozruchowym . Nie wyobrażam sobie odpalania na 140 ah !!!
  3. też to zauważyłem- dobra amortyzacja tura to jak resorowany przód
  4. jak nie jest to podróba albo leżak sklepowy..................
  5. w jaki sposób Płaciłeś za przesyłkę ????
  6. gdzie zamawiałeś te zestawy ? Szukam "KS "do 10540 ,ale obecnie oferowane to jakieś składaki pakowane w pudełka Kolbenschmidta
  7. nie ma różnic w wymiarach ( oprócz wilkości komory spalania ) pomiędzy tłokiem3-ką a 4-ką . Można w silniku montować oba rodaje niezależnie od tego jaki tłoki dała fabryka- w 5011 miałem 4-pierścienie z małą komorę ,a dałem wszystkie trzy ,3 -pierścieniowe z dużą komorą i chodził normalnie . Subiektywna różnica może była tylko taka ,że zimny silnik na starych tłokach, łapał równo na 3 gary. Kolego przejżyj filmiki z odpalania zetorów zimą i zauważysz ,że żaden nie wchodzi równo od strzała na obroty
  8. jest to kondensator przecizakłóceniowy do radia
  9. ja myslę ,że poprostu w fabryce zamontowali to czego mieli za dużo do ciągników ,które nie zawsze musiały mieć taką konfigurację . Moim zdaniem ,filtr nad maską , umieszczano w ciągnikach z przednim tuz-em ze względu na ww. zapylenie
  10. nazwa wiąże się ,głównie, z szybkością reakcji podnośnika podczas pracy siłowej w zakresie M i D - tak to definiuje instrukcja obsługi od 5011-7045. Na pewno nie jest to reakcja "priorytetowa"
  11. zależy od modelu . Jak pod prądniczkę na 3 konektory to żeby sprawdzić licznik dajesz z akumlatora plus , minus i wyjście licznika oznaczone jako "Sz" łączysz z masą a następnie puszczasz . Jak działa to po kilkunastu takich przerwach w dopływie minusa przeskoczy cyferka
  12. sprawdź jeszcze czy na pewno jest spalony -przewód przy prądniczce zwieraj pulsacyjnie z masą
  13. jak masz wersję glowwicy ze świecami żarowymi to odpali bez problemu
  14. jak zdejmiesz pokrywę i wodziki to będziesz miał to na wierzchu . Piąty bieg w tym modelu idzie tylko przez górne wałki skrzyni . Może to wyje przekladnia w tylnym moście z racji większej prędkości na 5-tce ?
  15. raczej tak. Po odłączeniu przewodu wykręcisz króciec z sekcji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v