sep68

Members
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O sep68

  • Ranga
    Nowicjusz
  • Urodziny 08/25/1968

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1323 wyświetleń profilu
  1. dzięki za radę bo olej STOU jako uniwersalny i stosunkowo tani powinien spełnić warunki ekploatacji bo jego parametry powinny zapewnić dobre smarowanie skrzyni,a i z mokrym sprzęgłem też sobie poradzi...dobrze że podsunąłeś rozsądne rozwiązanie. co do Twojego pytania to do załączenia dżwigni trzeba wyłączyć sprzęgło. jak chodzi o wersję ciągnika to pochodzi ze Skandynawii,a tam najczęściej spotyka się rozbudowane opcje,a ogólnie bardzo porządna maszyna pomimo podeszłego wieku solidna i trwała, jeszcze raz dzięki za rady pozdrawiam!
  2. sprawdzałem to parę razy i nie widać tam żadnych oznaczeń [po tylu latach eksploatacji wcale mnie to nie dziwi...],nie wiem czy to ważne,ale ta dżwignia po prawej ma trzy pozycje i po ustawieniu jej w pozycji środkowej ciągnik nie reaguje na żadne biegi,po ustawieniu w pozycji przedniej wszystko działa zgodnie z zadanym reduktorem,a więc jeżdzi do przodu i do tyłu [po ustawieniu na długiej wajsze pozycji R],na trzecim ustawieniu dżwigni [ściągnięciu jej do tyłu] i włączeniu na reduktorze R ciągnik jeżdzi do przodu i do tyłu. nie sprawdzałem jeszcze możliwości ciągnika w warunkach polowych,bo jeszcze nie zakończyłem renowacji mam za sobą kapitalny remont silnika,wymianę sprzęgła, uszczelnieniu przedniego napędu,wszystkich filtrów i płynów,została mi wymiana błotników,ale to większa zabawa bo są zespolone z kabiną i muszę ją zdjąć... temat z tym rewersem?założyłem, bo spuściłem olej ze skrzyni [była tylko połowa stanu więc nie mam wyboru tylko zalać nowy,ale jaki?na którymś z tematów o 844 jest podana rozpiska olei w tym modelu tylko było tyle różnych wersji,że wolę popytać ludzi mających doświadczenie z tymi ciągnikami,bo to może oszczędzić dużo kłopotów...
  3. jak już wcześniej pisałem jest to international 844 z przednim napędem i rewersem. hydraulika ma oddzielny zbiornik oleju w plecaku. odnośnie dżwigni sterującej rewersem znajduje się ona po prawej stronie kierownicy obok drążka zmiany biegów i jest podobna do tej z lewej strony służącej do rozłączania wałka. jeżeli ktoś miał taki ciągnik to ciekawi mnie też,czy to normalne,że jazdę do przodu i w tył można załączyć tylko na reduktorze biegów wstecznych[długa wajcha po lewej] dzięki za każde info..
  4. sorry,że nie podałem najważniejszego...,a więc moja prośba dotyczy INTERNATIONALA 844 w wersji skandynawskiej wyprodukowanego w Niemczech[tak przynajmniej można się domyślać po napisach],a jaki to rodzaj rewersu po prostu nie wiem
  5. witam! zakładam ten temat ponieważ szukam tej informacji po całym dziale i nie mogę znależć wskazówki. proszę bardziej zorientowanych w temacie użytkowników o pomoc może ktoś miał podobny problem... chodzi mianowicie o olej w moim ciągniku,który ma skrzynię z rewersem,spuściłem olej bo było poniżej stanu i zanieczyszczony,ale nie wiem co zalać w zamian typowo przekładniowy czy przekładniowo-hydrauliczny? będę wdzięczny za info pozdrawiam!
  6. witam! ja też od niedawna jestem posiadaczem 884 i jako,że to sprzęt wiekowy staram się doprowadzić go do stanu używalności...dlatego korzystając z tego tematu chcę zapytać,czy ktoś orientuje się jaki olej należy zalać do skrzyni w tym ciągniku dodam,że mam wersję z rewersem. skorzystałem z porady użytkownika qazi i kupiłem olej o podanej w rozpisce specyfikacji,ale przed zalaniem do skrzyni wolę zapytać praktyków żeby uniknąć problemów. z góry dzięki za info.
  7. dziś agrostar z jedlanki byk hf waga 900 brutto poszedł za 7 zł brutto. czytajac wypowiedzi kolegów widzę że dałem sięorżnąć
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj