Ten z Łopiennika od handlarza, przyprowadzili go z północy Polski miesiąc temu. Ten z okolic Żółkiewki od 1.właściciela, bardzo mało używany i zadbany, nawet pamiętam że 2 lata temu rozmawiałem z nim i mówił że skrzynia bez remontu od nowości.
W 87r były zmiany w bizonach spowodowane przepisami. Odłącznik prądu wyłączany i właczany z kabiny, dodatkowe kierunkowskazy na blachach nad naklejką ciśnieniową opon przednich, potrójne światła z tyłu mocowane na osłonie wylotowej wytrząsaczy a nie jak tutaj na załaczonym zdjeciu na bizonie gdzie są podwójne światła z tyłu, brakuje skrzyneczki hebla, obrysówek bocznych na klapach i z tyłu. w 86-87 r filtr powietrza był dłuższy niż w tym bizonie. w 88 r robili bizony miodowe jak ten i jeszcze żółtych troche ale tylko na początku roku bo prawdopodobnie chcieli zużyć żółtą farbe bo mieli nakaz malować od 88r bizony tylko na meksykańską czerwień dlatego rekordów nie było już od początku 88 r żółtych i miodowych a że supry to niższa klasa to jeszcze je paciali w początkowych miesiącach 88 r na miodowo. u mnie w garażu stoi super miodowy ze stycznia 88 r tyle że w komfortowej kabinie i ma numer budowy 60958. Na kabinie na szybach jest końcowka 87r.