Bizon Z056
 

Bizon Z056

  • 3256 wyświetleń

Ile bym mógł za niego wołać rok 1988 pierwsze żniwa 1989 po kapitalnym remoncie ?? Silnik od nowości nie jest wymieniany chodzi jak żyleta



Informacje o zdjęciu Bizon Z056

Zrobione z LG Electronics LG-K420

  • 3.8 mm
  • 1/1217
  • f f/2.2
  • ISO 50

Rekomendowane komentarze

  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2157 19359

 Ja bym nie przekroczył 25 tyś bo bizony tanieją  a ten z tej perspektywy za ładny nie jest

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • F1Bambergold
  • 11 314

wymienione prawie wszystkie łożyska cepy na bębnie młucącym wymienione podajniki sita i heder po remoncie palców i łożysk

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • zetor10145turbo95
  • 1193 9241

Ja tak sie rozgladalem to wcale nie tanieja za ladnego trzeba dac 40/50 tys supra a rekorda niebieskiego ok 100. Jak tak piszesz ze to powymieniane to 30 wart a jakby byl wizualnie ladniejsze 37

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • cyprian1219
  • 368 2118

Ja tak sie rozgladalem to wcale nie tanieja za ladnego trzeba dac 40/50 tys supra a rekorda niebieskiego ok 100. Jak tak piszesz ze to powymieniane to 30 wart a jakby byl wizualnie ladniejsze 37

Może u ciebie tak jest ;) U mnie supry 50 i 56 to już płynnie od 5tys niekompletne na części przez gotowe na sezon za 15-20 po wypucowane do 30tys. Powyżej 30 któryś się trafi ale to za rok czy 2 będą tańsze, bo raczej nikt zdrowy bizona 56 za 40tys czy więcej nie kupi (a nawet u mnie sie raczej nie znajdzie taki drogi). Chyba że by miał kabinę z klimą, nową sieczkarnię na magnes, zestaw czujników, rure hydro itp... ;)

 

 

Z ceną to może być różnie i zależnie od regionu, a tu brak kabiny i nieciekawy wygląd obniżą cenę (potencjalnie), a po zdjęciu sie nie stwierdzi co tam jest w środku.

Tak szczerze to około 25tys +/- któryś tysiąc, ale raczej 30 nie ma co przekraczać bo sobie postoi, chyba że ci nie spieszno ze sprzedażą, to można.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • F1Bambergold
  • 11 314

kolego grzesmaly ponizej 20 to kupisz kombajn a potem wez mechamnika na etat w zniwa bo bedziesz 2 godziny kosil a 10 naprawial... kombajn ma nowe pasy jezdne1 sezon... wariator po tulejowaniu przed tym sezonem... wymienione podajniki klosowy 4 lata temu zbozowy przed tym sezonem... i wszystkie lozyska od elewatorow pas mlocarni przed 4 sezonami wymieniony razem z lozyskami od przekladni obrotow bebna... podajnik pochyly przed 2 sezonami kompletny byl wymieniony... i wal wykorbiony z lozyskami na klawiszach od napedu wszystkie lozyska wymienione... tankowac i jechac... opony 85 % od 2002roku zalozone nowe  szeroki kapec

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • grzesmaly
  • 697 4070

dlatego przed sezonem zezmiesz kase a teraz jak chcesz sprzedac to 20 nie wezmiesz bo nikt nie chce zamrozic kasy na 11miesiecy . popatrz na oxl jak chodza bizony szukam takiej zojdy ale mi sie niepali ogladalem w okolicach lowicza za 27 sieczkarnia kabina z klima 89r od nowosci w pierwszych rekach laleczka koles ma firme transportowa tak wiec kombajn doinwestowany . ale nie dam za bizona tyle kasy jak mam dac okolo 30tys to w ogloszeni we francji jest dominator 86 bez sieczkarni za 7.5euro transport okolo 5tys zl oczywiscie nie widzialem go osobiscie ale z wygladu laleczka na zdjeciach .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • mateuszc355
  • 2157 19359

Ja kupiłem bizona za 15 to i tak uważam że za dużo dałem bo moglim jeszcze utargować i ten sezon bez awarii się skosiło .

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza
  • Zaawansowany
  • przemo076
  • 9 200

W 87r były zmiany w bizonach spowodowane przepisami. Odłącznik prądu wyłączany i właczany z kabiny, dodatkowe kierunkowskazy na blachach nad naklejką ciśnieniową opon przednich, potrójne światła z tyłu mocowane na osłonie wylotowej wytrząsaczy a nie jak tutaj na załaczonym zdjeciu na bizonie gdzie są podwójne światła z tyłu, brakuje skrzyneczki hebla, obrysówek bocznych na klapach i z tyłu. w 86-87 r filtr powietrza był dłuższy niż w tym bizonie. w 88 r robili bizony miodowe jak ten i jeszcze żółtych troche ale tylko na początku roku bo prawdopodobnie chcieli zużyć żółtą farbe bo mieli nakaz malować od 88r bizony tylko na meksykańską czerwień dlatego rekordów nie było już od początku 88 r żółtych i miodowych a że supry to niższa klasa to jeszcze je paciali w początkowych miesiącach 88 r na miodowo. u mnie w garażu stoi super miodowy ze stycznia 88 r tyle że w komfortowej kabinie i ma numer budowy 60958. Na kabinie na szybach jest końcowka 87r.

Udostępnij ten komentarz


Link do komentarza

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj