Skocz do zawartości

wlodek74

Members
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wlodek74

  • Urodziny 02/06/1974

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnie wizyty

1547 wyświetleń profilu

Osiągnięcia wlodek74

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Zastanawiające jest to co się dzieje z tymi kubotami, znam osobiście właścicieli tych ciągników którzy mają przebiegi po 5,7,11 tys mtg bez istotnych usterek a innym sypią się przy dużo mniejszych przebiegach.
  2. Wczoraj odpaliłem traktor ,pracował przy obsłudze bydła z ładowaczem, praca na małych obrotach chwilowo na jałowych,trwało to ok 20min.Przed uruchomieniem wskaźnik zapełnienia DPF pokazywał 8% po pracy było już 12% czy to jest normalne ? Pytam użytkowników m5111.
  3. Mam pytanie do właścicieli kuboty m5111, co ile mtg występuje zapełnienie i wypalanie dpf.
  4. Z tym przerzucaniem biegów to jest tak że, najgorzej to wygląda jak traktor jest nowy i nierozgrzany.Po kilkuset mtg i na rozgrzanym ciągniku jest całkiem przyzwoicie, a przy redukcji pomaga dodanie gazu.
  5. posiadam m5111 od niedawna, 250h na liczniku puki co bez awarii.moje dotychczasowe spostrzeżenia,zacznę od silnika moc 114,8km brutto,106,9 netto jak podaje producent to można włożyć między bajki , przy 1600-1800 obr/min co gwarantuje spalanie na rozsądnym poziomie to ja czuję 85 max 90 km, a wiem co mówię bo pracowałem różnymi ciągnikami.spalanie w orce unia 3x40 zx 3/4 klasa ,w zależności od zwięzłości gleby 6 -8,5 km/h 14-24 l/hektar.talerzówka 2,5m 10-12km/h 6-7 l/hektar.dpf wypala się co 15-20 mtg trwa to ok 17 min.dpf trzeba zdemontować przy regulacji zaworów zalecanej co 1000 mtg.rozdzielacz chydrauliki zewnętrznej nie trzyma ,serwis twierdzi że ten typ tak ma.skrzynia biegów na niektórych biegach strasznie chałasuję,i przy dodawaniu i ujmowaniu gazu bez obciążenia stuka jak był by tam jakiś luz,to samo przy włączaniu połówek.przycisk sprzęgła ok że jest ale za nim olej porządnie się rozgrzeje, to trzeba poczekać 2-3 sekundy od puszczenia przycisku za nim będzie ciąg. rewers ok. jakość materiałów na bocznych stabilizatorach ''odciągach'' od dolnych ramion podnośnika, to całkowita porażka ,to samo dotyczy dolnego zaczepu.oświetlenie robocze to następna porażka, zamiast oświetlać jak największy obszar to świecą punktowo.kabina całkiem przyzwoita, choć cięcie kosztów widać w wielu miejscach , na plus dobra ergonomia obsługi.wspomaganie kierownicy trochę dziwnie działa, bo po puszczeniu kierownicy kierownica porusza się jak bez wspomagania.zewnętrzna obsługa podnośnika odbywa się poprzez obrót pokrętłem na błotniku ok, tylko obsługa z wewnątrz porusza za pośrednictwem linki tym pokrętłem co powoduje dużo większy opór w poruszaniu dźwignią.może ktoś powie że się za bardzo czepiam ale jak wcześniej wspominałem pracowałem innymi ciągnikami i wiem żę można pewne żeczy dopracować niewielkim kosztem i poprawić ogólny wizerunek.że by nie było że tylko narzekam to wspomnę o zaletach ,bardzo dobra zwrotność, pamięci obrotów silnika, okno dachowe,ciche i lekkie zamykanie drzwi, silnik jak nie jest mocno obciążony bardzo dobrze reaguje na gaz i dobrze się wkręca na obroty i jest cichy.
  6. Olej fuchs agrifarm mot 15w40, ciągnik posiadam od nowości.
  7. Miałem takie zgrzyty w jx 60 i wymiana oleju pomogła.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v