Skocz do zawartości

Ukasz52

Members
  • Zawartość

    175
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

17 Good

11 obserwujących

O Ukasz52

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 20.08.1983

Contact Methods

  • ICQ
    0

Profile Information

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    podkarpackie
  1. no niewiem różnie z tymi cenami u nas bywa ostatnimi laty..
  2. ziemniaki bardzo wczesne

    czyżby w tym roku tez wyscigi kto pierwszy zejdzie ponizej 1 zł?? najpierw wyciagnac rolnika na gielde potrzymac 1-2 dni az zmieknie nastepnie kupic za bezcen drąc ryja ze ziemniaki tanieja ot taktyka handlarzyn, kto mąrzejszy handluje w domu i kopie pod zamówienie..życze rozwagi w tym sezonie..
  3. Pogoda

    Nom jakby u nas ktos w niedziele w pole wyjechał to pewnie chory psychicznie zniwa tak ale tylko u siebie zadne zarobki i czasem przy sianie jak pogoda niepewna ewentualnie w zimie odśnieżanie lub wyciąganie z rowu. Mówia ze niedzielna praca w g.. sie obraca, takie przysłowia czasem paskudnie sie sprawdzają..
  4. Wapnowanie pola

    popieram milanreal ludzie czytaja i nic nie wiedza polecam posłodzić 2 szklanki herbaty, jedną 2 kostkami i drugą pięciokrotnością wagi kostek cukrem pudrem i zobaczycie która słodsza.. tak jak z kreda granulowana i pylistą .
  5. Ochrona ziemniaka

    Revus jakby w połowie działał jak go reklamuja to stojac na półce zrobilby robote ogólnie słaba skuteczność ridomil ok ale sa sporo tansze zamienniki lub podobnie działajace.. ridomil ma opinie sprawdzonego i pewnego srodka jednak wg mnie za drogi w swojej klasie.
  6. pryskac mozna czasem nawet później zbierac nie trzeba;)
  7. Wapnowanie pola

    Nie znajomy znajomego lecz kolega mieszkajacy 1km dalej kupił krede w granulach przyszła na wiosne zima i część sie rozsypało w bb siewnik przytykało trzeba było rozsiewac kosem , wyraziłem jedynie swoje zdanie a konkretnie to polecam czytac ze zrozumieniem zreszta zawsze czesc grupy wybiera droge na skróty stad mamy na rynku różne użyźniacze kieszeni jak kogos stac niech bierze ja wole wypróbować na małym poletku i z moich doswiadczen 95% to w najlepszym wypadku naciąganie wyników.. jak ktos nie ma czasu zwapnowac porządnie na jesien niech lepiej przesieje poplonem ze 2 razy i jeden sezon poświęci na doprowadzenie pola do przyzwoitego stanu a nie sieje jeczmien na ph 4 i ratunku czym mozna ratowac..ani plonu a roboty mase a próbka bodajże 15 zł co polecam a jak ktos ma za dużo pieniazków to mozna na tace pewnie bardeziej pomoże niz wynalazki na których zarobiło po drodze kilka cwaniaków... pozdrawiam rozsądnych
  8. Wapnowanie pola

    Znajomy kupił granulowana krede niedosc ze 3x drozsza od pylistej to jeszcze część sie rozpadła ale kto bogatemu zabroni...
  9. Rzepak i nawożenie [połączone]

    U mnie sarny plądrują... niewiem czy zgłaszac czy nie bo z kola to z człowieka debila chca zrobic z tekstami ze sarny tez cos musza zjesc i ze co zjedza to w odchodach zostawią... ja wysialem siarczan amonu przed mrozami ,przedstawiciel twierdzi ze to najlepsza opcja bo na dużych gospodarstwach niektórzy rozsiewaja siarczan amonu tuż przed zimą na duzych areałach tak zeby roztwór z ziemią zamarzł i nic specjalnie sie mu podobno nie dzieje... kto wie czas pokaże.. ziemniaki posadze pewnie w maju..pogode zapowiadaja na nastepny tydzien po 22 stopnie tyle ze co tydzien ja przesuwają..
  10. Pogoda

    Zwykle pod koniec marca przymrozki dokuczaja.. a teraz człowiek teskni za nimi -14 cala noc teraz -12
  11. Pogoda

    Ja pierdziele musze grzac w kontenerze.. bo mi sadzeniaka zmrozi.. prosilem zeby nie przywozili..juz butla poszła.. u mnie -20 podkarpackie
  12. sadzeniaki

    arielleto dziwna odmiana jedyna która posadzona w ca potrafila spekac w 95% u 4 różnych rolników normalnie granaty cos takiego w lordzie nigdy sie nie zdażyło plon tez mniejszy od lorda smak gorszy mozliwe ze minimalnie wczesniejsza od lorda 3-4 dni ale duzo wieksze wymagania np tajfun, denar przy podobnym nawozeniu spokojnie 1/5 plonu wiecej ogólnie nie polecam pozatym dosc szybko sie wyradza...
  13. Pogoda

    [color=#000000][font=Arial, 'Liberation Sans', FreeSans, sans-serif][size=3] Itak nie jest zle:[/size][/font][/color][color=#000000][font=Arial, 'Liberation Sans', FreeSans, sans-serif][size=3] "Szalę goryczy przelało zimne i deszczowe [url=""%20id="_ic_13"]lato[/url]. 1980 rok okazał się jednym z kilku najzimniejszych na przestrzeni ostatniego półwiecza. Kiepska pogoda, wysokie ceny i pogarszająca się sytuacja życiowa zmusiła Polaków do rozpoczęcia masowych strajków, które zakończyły się upadkiem PRL.[/size][/font][/color][color=#000000][font=Arial, 'Liberation Sans', FreeSans, sans-serif][size=3] Jeszcze bardziej dotkliwy brak wiosny był w 1816 roku, kiedy w atmosferze unosiły się gigantyczne ilości popiołów pochodzących z erupcji wulkanu Tambora na Indonezji. Nastąpiło przejściowe ochłodzenie klimatu, które sprawiło, że śnieg leżał w Polsce aż do maja.[/size][/font][/color][color=#000000][font=Arial, 'Liberation Sans', FreeSans, sans-serif][size=3] Lato okazało się tak chłodne, że pojawiło się określenie "rok bez lata". Zniszczeniu ulegały uprawy, ludzie głodowali i plądrowali magazyny ze zbożem, wzrastała przestępczość. Kraje zachodniej Europy zmuszone zostały do ogłoszenia stanu klęski żywiołowej. Popioły zwiększyły natężenie opadów, sypał brązowy śnieg, szalały burze, dochodziło do masowych powodzi.[/size][/font][/color][color=#000000][font=Arial, 'Liberation Sans', FreeSans, sans-serif][size=3] Pozostaje mieć nadzieję, że tegoroczna wiosna taka nie będzie i już w kwietniu odczujemy zdecydowane ocieplenie. Warto dodać, że przed rokiem marzec kończył się przyjemnymi 20 stopniami, a kwiecień przyniósł pierwszy upał, w niektórych regionach naszego kraju najwcześniejszy w dziejach meteorologii.[/size][/font][/color]
  14. Pogoda

    tak to wyglada kazdy liczy ze rok do roku podobny, a mnie w sumie cieszy ze przynajmniej teraz cisza o globalnym ociepleniu.. zauważyliscie? pogoda swoje nadrobi.. i nawet moje nawozy rozsiane na rzepaki mysle ze nie na marne u nas ziemia pod sniegiem rozmarznieta.. co roku panowie to kalendarz podobny a nie ceny i pogoda.. zreszta jak to bedzie rok dobry cenowo dla zbóż to cud bo niepamietam aby cos placilo 4 lata pod rzad.. obym sie mylił..
  15. Rzepak i nawożenie [połączone]

    no jak ozimina zmarznieta to juz tylko plug, swoja droga ja rozsialem pod rzepak siarczan amonu, nawiozlem 6ha kurzakiem zgruberowalem poplony, nie wszedzie sa takie same warunki jedni maja mróz gdzie indziej susza w innej czesci ulewy..
×