Skocz do zawartości

Podkarpacie

Members
  • Postów

    33
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    Okolice Dębicy

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Podkarpacie

Nowicjusz

Nowicjusz (1/14)

0

Reputacja

  1. Nic nadzwyczajnego nie widzę żadnej różnicy ze Złoteckim w ilości mth do remontu kiedyś może były najlepsze teraz już nie tylko opinia została i tak to trwa ale każdy niech zakłada co chce ja wiem z własnego doświadczenia
  2. Ja zawsze zakładam własnie Prime lub Złoteckiego zresztą niema różnicy dla Primy tłoki i tuleje dostarcza Złotecki , kiedyś dobre były Zetor PDC ale już zrypali tłoki w nich tak jak w Mahle
  3. Trzeba szukać a nie labidzić ze się nie da ot i cała filozofia i trzeba być cierpliwym ten kolega co kupił dał ogłoszenie na FB w grupach z maszynami i po 2 tygodniach sie zgłosił koleś i pojechaliśmy i wziął od reki ale miał ofert dość nie mało tak ze cierpliwości i szukać samo pod dom nie przyjdzie To kolega kupił a dołożone było 600 zł i śmiga zarypiscie dosłownie, rok 83 była kupiona od kolesia co chyba '' nadużywa alkoholu tak mis się zdaje '' ona stała 3 lata w stodole był jeden kurz na niej nawet poznać nie szło czy to 30 i miała zajechana pompę paliwa bo nie było w niej oleju po regeneracji pompy,końcówek wtryskiwaczy kilku rurek od paliwa i sprawdzeniu reszty +płukanka silnika ( jeździł koleś na Superolu stale i zmieniał co 4 lata !! była taka maź w środku ze chyba wiadro tego przed myciem wyskrobałem po myciu silnika zalany Turdusem i już 2 wymiany i silnik w środku jak z fabryki ), filtry i regulacje, chodzi super
  4. Wole grata c 330 i sobie ja samemu wyremontować byle skrzynia i tylny most był w miarę niz T25 Ta była kupiona za 6
  5. Jak kupisz T25 w idealnym stanie to może być ale jeśli w skrzyni cos będzie nie tak ( przekleństwem sa latające łożyska w obudowie skrzyni o układzie kierowniczym i hamulcach to juz nawet nie wspomnę ) to będziesz kloł sam na siebie ze nie kupiłeś cos innego ja doradzam to co o nich wiem a miałem juz z kilkoma do czynienia wolał bym szukać poł roku c 328-30 niz kupić rusina sa egzemplarze w dobrym stanie ale to trzeba naprawdę trafić no ale to juz Twoja kasa Twoja decyzja ( a jeśli chodzi o silnik to zle robisz mogłeś całość za ileś tam wystawić a nie sam silnik zostanie Ci reszta koło domu i co dalej ??) Jak sie nie szuka to samo sie nie znajdzie https://www.facebook.com/groups/1619324851418302/permalink/2521953807822064/?sale_post_id=2521953807822064 poszedł za 5 tysiecy bo miałem po niego jechać a takich po 5-6 to juz widziałem kilkanaście Zetorki12 Ty myślisz ze jak handlarz sprzedaje 30 za 10 tysięcy to dał za nia 9,5 ??? https://sprzedajemy.pl/sprzedam-ursus-c330-inowroclaw-2-e30984-nr57170731 ,, https://sprzedajemy.pl/witam-mam-na-sprzedanie-ursusa-c-330-lodz-2-e30984-nr57669922 i wiele wiele więcej bym znalazł nawet za 5
  6. Mozna znalesc c 328-30 za 6-7 tysięcy tylko trzeba poszukać
  7. HMM wolał bym c 328 lub 330 do remontu jak pomyśle o T25 to mi sie coś dzieje naprawiałem już ich kilka i powiem ze to jest tragedia jedynie co to silniki jak dobrze zrobiony to są ok a reszta to jakaś pomyłka ( była na FB fajna oryginalna c 330 z 76 roku podobno na chodzie stała za jakimś garażem za 5 tysięcy ale rzucili sie jak na wódkę i ja chyba juz kupili
  8. Zapytaj na for Retro Traktor oni tam maja te sprawy obcykane
  9. Witam oryginalnie w c 325 były inne tuleje i tłoki niż w c 330 ale przerabiają bloki lub tuleje i podobno pasuje, nigdy nie robiłem remontu oryginalnego bloku 25 ale słyszałem o tych przeróbkach , w c 328 juz można zakładać zestawy od c 330 ( a jesteś pewny ze blok to oryginalny c 325 gdzie ma odprężnik ??? Pierścienie nie były ,,zamkami w stronę dolotu i wydechu był jeden zestaw pierścieni wadliwy
  10. Witam tak teraz robią te panewki Grubościenne niestety z 1 kołnierzem jeśli wał jest nominał to można dołożyć od dołu półpierścień od c 330 ten dolny z wypustka tylko trzeba w stopie zrobić wycięcie ten pół pierścień ma byc na 5 szlif ale da sie to zrobić tylko gdy jest wał nominał lub trzeba zamówić panewki w Bimecie z 2 kołnierzami ale sa drogie ( ja już zakładałem kilka tych panewek grubościennych z 1 kołnierzem i jakoś to hula na razie ciśnienie trzymają , prawdo podobnie wał szybciej dostanie luz po osiowy niż gdy by miały 2 te pierścienie oporowe ale co zrobic )
  11. Witam mam wymontowane sprzęgło w c 330 stary typ i czy ktoś mógł by mi podać odległość od piasty tarczy do pierścienia wyciskowego sprzęgła , żebym po zjechaniu nie musiał się bawić w regulacje
  12. Wiat sory ze tu ale nie chce zakładać nowego tematu .Czy spotkał się juz ktoś z takim czymś ze nowe pierścienie Prima przy oczywiście odpowiednim montażu tłoka w tuleje ( z opaska + olej, napisy top do góry ) i by zostawiały ślady tak jak by rysy na łączeniu pierścieni na 2 tulei nie zostawiają takich śladów, wadliwy jeden zestaw pierścieni czy jak ? zestawy są nowe tuleje +tłoki + pierścienie , co z tym robić ryski pionowe są minimalne ale są
  13. Witam a miał ktoś może już w swojej c 330 zestaw naprawczy silnika firmy Prima bo widzę takie w sprzedany , mam robić szwagrowi silnik w 30 i bym może spróbował tylko ciekawy jestem waszej opinii
  14. Witam reszta poszła do szwagra blok nie był nigdy rozmrożony chodził do końca prawidłowo nawet sa w nim panewki P1 a osiowanie nie było takiej potrzeby robić
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v