rafalski876

Members
  • Ilość treści

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O rafalski876

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jestem za, tylko parter, bez piwnicy i bez schodów.
  2. rafalski876

    Kukurydza

    Qq w qq 2
  3. rafalski876

    Kukurydza

    Dokładnie tak, talerzowy, talerze nacinające do nawozu, talerz falisty i gwiazdy do siewu w mulcz.
  4. rafalski876

    Kukurydza

    Monosem, bezorkowo, bez jakiejkolwiek uprawy.
  5. Docieranie silnika po remoncie to prawie maksymalne jego obciążenie.
  6. Fajna sprawa, mógłbyś przesłać mi więcej zdjęć jak to jest dokładnie połączone?
  7. rafalski876

    Pszenica ozima

    Dzięki koledzy za zainteresowanie i podpowiedzi
  8. rafalski876

    Pszenica ozima

    Dzięki za podpowiedź koledzy ;) Ale czy dawać coś pogłównie teraz czy po zbiorze i przyorać?
  9. rafalski876

    Pszenica ozima

    Co może być z nią nie tak?
  10. Witam, dołączę się do tematu. Niedawno wymieniałem wszystkie te tuleje w przedniej osi, ciągnik MF 6180. W moim przypadku były tam dwie tuleje mosiężne (przód - tył), dwie tuleje stalowe (przód - tył) i dopiero czop zlany z osią (przód osi). Jeśli tuleje nie za bardzo wyrobione to niema dużo roboty. Z racji tego, że mam przedni TUZ całą przednią oś musiałem wyciągnąć w bok ciągnika (trzeba zdemontować przednie koła, jeżeli niema przedniego TUZ-a można wyjechać osią do przodu na kołach). Wiadomo, że trzeba rozpiąć łącznik wałka przedniego napędu i odkręcić przewody od siłownika wspomagania. Lewarek podstawiłem pod ramą przedniego TUZ-a (pod miską olejową) w takim odstępie żeby można było odkręcić i opuścić całą przednią oś. Następnie porządny klucz nasadowy 30 mm i 24 mm, grzechotka, przedłużka, kawałek rury... i odkręcamy wspornik przedniej osi od ramy ciągnika. Ja poluzowałem te 8 śrub i podstawiłem dorobiony wózek pod całą przednią oś, potem odkręciłem śruby całkowicie (oś leżała już całym ciężarem na wózku). Podniosłem cały ciągnik na lewarku tak żeby można było wyjechać przednią osią w bok ciągnika. Później wymiana uszkodzonych tulejek, oleju w mechanizmie osi, oleju w zwolnicach i wszystkie czynności w drugą stronę... U mnie na tej przedniej obudowie takich spawów nie było i wygląda no to że na tym zdjęciu tulejki "stoją" w miejscu. Wygląda raczej że ktoś już coś kombinował bo czop tej osi obracał się w tulei stalowej a powinno być tak żeby obudowa z tulejką mosiężną obracała się na tulei stalowej która raczej musi być osadzona dosyć ciasno na czopie. U mnie to wyglądało tak:
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj