Skocz do zawartości

Nikita_Bennet

V.I.P.
  • Postów

    8032
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Nikita_Bennet

  • Urodziny 05/20/1980

Kontakt

  • ICQ
    nikita_bennet@poczta.onet.pl

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    północna Polska/nke

Ostatnie wizyty

30499 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Nikita_Bennet

  1. Nikita_Bennet

    VAT w rolnictwie

    Co mogę kupuję do końca tego roku od paliwa po oleje itp. Będzie w zapas. I KSEF mnie zmotywował do tego
  2. i czasem zaliczają dzwona, w gminie u mnie już dwa auta skasowane z jeżami, jeden wojskowy jelcz a drugie to z prywatnej firmy firanka bo tym też wożą.
  3. tak to widziałem u jednego z użytkowników af i tak planuję, poza tym usztywnienie tylnego wózka. wg mnie za dużo dla osi i szybkich ciągników. Chyba że ktoś rozsądnie ładną pszeniczkę nie będzie sypał z czubem przy 1m burtach to mogą być bo do rzepaku jak znalazł.
  4. A co byś w D46 zrobił żeby poprawić fabrykę i docelowo zrobienie wywrotu. Koła TIR to zamówię w tym roku jeszcze, bałwanki, może resory nowe (i tu nie wiem jakie bo jest ich trochę). Na kilka wzmocnień ramy mam pomysł ale chętnie posłucham podpowiedzi. Docelowo max 5,5-6ton ładunku.
  5. dolną ramę zakładam, że wzmacniałeś - możesz jakieś fotki podrzucić tutaj lub na nikita_bennet@poczta.onet.pl. Chcę tej zimy trochę popracować nad przyczepami i szukam rozwiązań.
  6. nie ogarną bo obecny właściciel nie ma ciągłości umów - przerabiałem niedawno - wiem kto wyrejestrował i na jakiej podstawie, kopię mają w WK ale RODO i niech poprzedni właściciel ją rejestruje albo mi da papier na jakiej podstawie to wyrejestrowano + umowę kupna z nim. Ogólnie to dałem zdjęcie starego dowodu+kto to i jak nabył i potem z kim się ochajtał i jak to potem zostało wyrejestrowane ale nie podjęli się mówiąc że się nie da. Natomiast niedługo będę próbował ogarnąć to inaczej ale to czas pokaże czy mi się uda (legalnie oczywiście). i to jest problem bo nawet wiedząc skąd się kupiło ma to być na papierze.
  7. wyrzucić wyrzucili ale jak pójdziesz z dowodem rejestracyjnym to przywrócą.
  8. weź jak możesz prześlij mi nr ramy tej przyczepy bo nie chcę zgadywać jakie tam są cyfry. Ciągłość umów to podstawa. OC się nie przejmuj - ważne żebyś wykupił w dniu kiedy będzie umowa na Ciebie. Pogotowie rejestracyjne jest na facebooku ale wątpię aby pomogli.
  9. ciekaw jestem jak to świeci w nocy przy (pozycja+stop+kierunek). Masz może fotkę?
  10. też mam ten z tego co kojarzę, parę lat w C330M chodzi, wstawiony 2 czy 3 lata temu podobny do 10145 i po gwarancji bendix siadł i trudno z dostępnością było ale teraz już są. Nie narzekam jak na razie w 10145 kręci z 1 akku 110ah molla więc druga skrzynka pusta, nie ma kabla łączącego akku więc kolejna rzecz do sprawdzania odpada co roku. Ile wytrzymają nie wiem, czas pokarze
  11. wg tablicy rejestracyjnej i ufg.pl to marka SAM.
  12. z którego rozrzutnika? stara czarna białostocka 3,5 była na sztywno. Ogólnie nie wiem czy kupić 2 resory a z dwóch pozostałych mieć dawce na te co nie idą do wymiany czy nie walnąć 4 nowych tylko tutaj widzę że różne są te resory i w różnych cenach. Bardziej myślałem dołożyć po piórze bo dużo osób pisało że tak robi i temat zamknięty bo wozić więcej niż 6ton zboża nie będzie (nadstawki max 25-30).
  13. też mnie te resory zastanawiają - mam kilka D46 (teraz doszła kolejna) i mają różną ilość piór. W sprzedaży też mają w różnych cenach i różnej grubości i szerokości gotowe resory (po resorach od D47 patrzałem).
  14. fajny patent z beczkami
  15. @mikcom20 - i gdzie i jak ogarnąłeś resory? @kundys - a nie lepiej kupić nowe i dołożyć piór? W sumie które pióra i jak dokładasz bo tam są takie blaszki spinające te resory. Pytam bo chcę trochę poprzerabiać coś w D46.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v