waserq

Members
  • Ilość treści

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O waserq

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pompa poszła na stół do innego pompiarza. Dodam że po regeneracji wystąpił problem z paleniem. Dam znać jak pompa wróci z powrotem.
  2. Witam Panowie. Dawno nie korzystałem z forum ale chyba teraz nastąpiła pora. Mam problem z moim mf 255. A mianowicie nie równo pracuje na wolnych obrotach. Objaw wystąpił po regeneracji pompy wtryskowej. Wcześniej na starej, która nie była ruszana od nowości silnik cykał jak marzenie, równiutko w każdym zakresie obrotów. Zdecydowałem się na regenerację poniewaz traktor cały czas mocno dymił. Silnik po kapitalce 150mth temu. Koncowki wtrysków też wymieniane wtedy, teraz sprawdzony wszystko ok. Przestawienie zapłonu nic nie pomaga. Drodzy koledzy mam nadzieję że pomożecie, bo zaczyna mnie to już troszkę denerwować. Ps. Dodam że po regeneracji dymienie ustąpiło praktycznie do zera.
  3. Nic nie jest wyrobione. Po prostu w jedną stronę jest wszystko ok, a w drugą nie może wypchać siłownika w pewnym momencie. Jeżeli byłoby wyrobione na frezach to we szystkie strony by ślizgało. Jest taki punkt podczas skręcania gdzie koła stoją, a ja dalej kręce kierownicą, ale dalej jest już wszystko ok.
  4. Zapomniałem dopisać, olej oczywiście jest.
  5. Witam. Jest to mój pierszy post na forum więc bardzo proszę o wyrozumiałość A więc zaczynam. Od jakiegoś czasu mam problem ze wspomaganiem w ursusie 4514(rok produkcji: 2003, mtg: 2800). Problem polega na tzw przeskakiwaniu wspomagania. Po prostu kręcąc kierownicą w jedną stronę jest wszystko ok, natomiast w drugą muszę wykonąć ok. jeden obrót więcej ponieważ tak jakby coś slizgało podczas kręcenia. Ciężkość kręcenia ogólnie jest wporządku. Jeżeli ktoś spotkał się z podobnym problemem, bardzo proszę o jakąś wskazówkę i pomoc. Z góry dzięki. PS. Podczas jazdy występuje objaw tzw "pływania po całej jeźdni". Cały czas muszę kontrować kołem kierownicy, by utrzymać prostą linię jazdy.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj