Wyjście na obrotomierz podłączamy pod jedną z trzech wyjść stojana, przed mostkiem prostowniczym. Ja rozkręciłem alternator, odkręciłem jedna ze śrub łączących podłączenie stojana z mostkiem prostowniczym. (Na zewnątrz alternatora widać końcówki tych śrub osadzonych w plastikowych osłonach). Podłączyłem kawałek przewodu, (na zdjęciu przewód koloru niebieskiego obok żółto zielonego) pod końcówkę śruby i skręciłem, należy uważać żeby zwarcia z masą nie zrobić.
Należy pamiętać przed rozbiórka alternatora, w pierwszej kolejności zdemontować szczotki i odłączyć akumulator!!!
W obrotomierzu jest szeroka regulacja, wiec do każdego przełożenia da się zamontować i wyregulować obroty.
Tak można dokupić czujniki, ja zamówiłem na aliexpres w jednym sklepie. Czujniki pasują bez żadnych przeróbek, tylko w zbiorniku paliwa trzeba otwór wywiercić.
Wieczorem opiszę i zrobię zdjęcie
Wskaźnik i obrotomierz kupiony na aliexpres. Obrotomierz podpięty pod alternator. Tylko musiałem dorobić wyjście z alternatora na obrotomierz. Wszystkie wskaźniki działają, w zbiorniku zamontowany czujnik poziomu paliwa. Co do wytrzymałości to multiwskaźnik mam już rok, a obrotomierz świeży zakup , sam jestem ciekaw ile to wytrzyma.