Majster09

Members
  • Ilość treści

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

O Majster09

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Jeżeli odmą nic nie wyrzuca a turbo jest podejrzane, warto sprawdzić. Jak nie rzuca oleju do dolotu to wystarczy odkręcić rurę wylotową z turbo od strony gorącej i zobaczyć czy nie jest "mokre". Luz musi mieć, nawet nowe ma, oczywiście musi się mieścić w jakimś zakresie. Jak jest po regeneracji to bardzo możliwe że się skończyło.
  2. Skoro bierze olej to nie ma sensu szukać przyczyny w kącie wtrysku. Olej może brać przez pierścienie, prowadnice zaworowe (ale to raczej odpada), turbosprężarkę lub może wrzucać przez odmę jeżeli idzie ona do dolotu. Jaki był powód remontu silnika? Ogólnie to dobrze poskładany silnik praktycznie od razu może pójść w pług i jak nie chodził dobrze od chwili pierwszego uruchomienia to coś zostało źle złożone lub jakaś część jest wadliwa.
  3. Tłumik spawany z gotowego tłumika i rury 2 cale, pełny przelot. Z daleka słychać jak się jedzie. Siewnik obsiewa 4ha i bez problemu daje sobie rade.
  4. Witam! Ile może mieć bicia półoś w t25? Pytam bo kupiłem półoś używaną i po włożeniu do zwolnicy końcówka z frezem bije ponad 1,5mm. Logicznie myśląc to na frezie w satelicie nie ma tyle ruchu żeby mogło to swobodnie chodzić.
  5. Tak, przyczepka od dzika z dorobionym uchem w miejsce bolca, znawcy tematu więdzą o jaki chodzi
  6. Jak jest świeży smar to nie trzeba tam zaglądać, co innego jak ktoś nie rusza tego kilka lat i później trzeba luzy kasować. Żeby nasmarować łożysko zewnętrzne tą smarowniczką i tak trzeba odkręcić dekielek, ale smarownicą jest sporo wygodniej niż pakować w dekielek i dokręcać za każdym razem, przy okazji pakując brudny smar z jednego łożyska na drugie...
  7. Butla turystyczna była testowana na ciśnienie które panuje w butli podczas pracy to jest rozwiązanie bezpieczne, a zbiornik od powietrza po prostu nie został do tego wykonany i lepiej nie kombinować. I do tego butla jest napełniana do odpowiedniej ilości a w takiej będzie spory problem żeby nie przepełnić. Podczas poruszania się po drogach publicznych butla jest zdemontowana.
  8. Jako wskaźnik poglądowy przy strojeniu instalacji pewnie by się przydał, ale raczej egt jest nawet niższe na gazie niż na samym ON bo mam lekki wyciek z pokrywy zaworów i olej na kolektorze wydechowym się nie wypala także o egt jestem spokojny, a druga sprawa to ten ciągnik nie jest przeciążany a w dieslu zaszkodzić może jedynie za dużo paliwa bo temperatura rośnie wraz ze wzrostem ilości paliwa do powietrza. Z moich wyliczeń wynika że ten silnik bez przeciążenia cieplnego i spalania stukowego spalił by spokojnie 2l gazu przy 2000rpm na godzinę więc o uszkodzenie silnika byłbym spokojny. Dodam jeszcze że w przypadku jakiegoś przeciążania silnika c330 na samym ON delikatnie paruje z odmy i to jest znak że już mu trzeba odpuścić jak się nie odpuści to zapieka pierścienie lub zaciera się silnik i jest pozamiatane, ale od założenia gazu nic takiego się nie działo. Z resztą ten silnik ma 2l pojemności i tylko 30km czyli wysilenie tego silnika jest znikome i nie wiem co trzeba zrobić żeby ten silnik zajechać.
  9. W moim rozwiązaniu jest czujnik położenia wału i położenia pedału gazu, ilość gazu jest zależna od obrotów i położenia pedału gazu. Regulacja dawki odbywa się poprzez zmianę wartości na mapie 3d, gaz podawany jest raz na jeden cykl pracy bezpośrednio do kanału w głowicy danego cylindra. Oczywiście raz do jednego raz do drugiego w pełnej sekwencji.
  10. Zgadza się, jak ktoś robi 10mth w roku to może i to by działało, ale przy pracy 150mth i więcej w roku taka piasta długo nie pociągnie bez smaru.
  11. Czekałem na ten komentarz, różnica kosztu samego paliwa to ok. 4zł na mth, wystarczy to pomnożyć przez 150mth w roku to zostaje na naprawy i porządny olej. A przy okazji po włączeniu gazu ciągnik lepiej wchodzi na obroty i nie kopci
  12. Te akurat nie były rozbierane tylko wiercone na ciągniku, ale jak by ktoś chciał to zrobić jak należy wypadało by rozebrać i wymyć wszystko do czysta. Ale raczej opiłki się nie dostały na łożyska bo piasty były pełne smaru i podczas wiercenia pod koniec wyszedł czysty smar za wiertłem.
  13. W c 330 nie ma miejsca na butlę 11kg więc gaz będzie z butli turystycznej 5kg zamontowanej pod lewym stopniem, w miejsce butli od instalacji pneumatycznej. Na testy gaz był brany z butli 2kg turystycznej bo ciągnik miał palić 0,5l gazu resztę ropy ale w czasie testów wyszło że wszystko dobrze chodzi to dawka gazu została zwiększona. Mnie kosztowała ta instalacja 300zł i dzień roboty, ale wszystkie elementy praktycznie miałem z rozbiórki samochodu.
  14. Prawdopodobnie pierwsza instalacja sekwencyjna w ciągniku c 330, spalanie gazu ~1,2l i ON ~0.7l na motogodzinę pracy przy obciążeniu 3/4, przy mniejszym obciążeniu pali mniej ON, natomiast spalanie gazu minimalnie idzie w dół.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj