Macgajwer

Members
  • Ilość treści

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

3 Neutral

O Macgajwer

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Gdy napompujesz pompką cylinderek ma problem powrócić bo są przewody elastyczne rozwarstwione, to może być to.
  2. Wyczyść ten otwór myjką wyciorem albo czymś, zapchaj silikonem wysokotemperaturowym aż wyjdzie z drugiej strony, jak by woda nieszła do oleju to supcio.
  3. Otwór jest na wylot na zdjęciu jest włożony przewód.
  4. Sprubóję rozwiązać ten problem, a więc SPN to skrót defect code, FMI to skrót od failure mode identifier, więc coś z tylnym wałkiem odbioru mocy, też mam ten błąd w Proximie 90 cl, wom włącza się przyciskiem niewiem jak w waszych, może być przez to że niewłączyłem wajchą i nacisnełem przycisk, zgrabiałem na zależnych wysiadłem z ciągnika zapiszczał sygnał wyłączył wom i wyłączył silnik i jeszcze złączyłem kable te od siedzenia mogłem usuwać gałęzie z pokosu wsiadać wysiadać jak belowałem ale tylko do ponownego włączenia silnika potem musiałem rozłączyć kable poizolować, w siedzeniu jest włącznik złapałem go na trytke, w siedzeniu są dwa otwory można złapać ten włącznik trytytką, siedzisko można podnieść i wysunąć po wykręceniu dwóch wkrętów na krzyżak. FMI strona lnx numeralkod, SPN strona xee.
  5. Jeśli taki sam czas upływa po odpaleniu zanim się zatrzyma to może być problem z płytą rezystor do wymiany.
  6. Posiadam 8441.31 czyli proxima 90 Pininfarina z DPF EGR zadzwoniłem na serwis bo się DPF zapchał myślałem o zakupie takiego samego jak fabrycznie zamontowany ale serwis nieprzyjechał zadzwoniłem do nich do sklepu mówię potrzebuje filtr DPF sprzedawca mówi filtr serwisowy DPF tylko przytaknełem cena 1150 z przesyłką filtr z kwasówki silnik śmiga jak w pierwszych godzinach po zakupie. Dlaczego się zapchał on się wypala gdy silnik ma obciążenie z pługiem lux z bronami lux z agregatem lux z z belarką zapycha się filtr poniewarz niema wstępnego zgniotu i tak to.
  7. Przedmuch z komory spalania. Napęd pompy płynu ma napęd z rozrządu i w pompie jest otwór w razie gdy uszczelniacz się zużyje płyn nie przedostanie się do oleju, na początku na obrotach wygania płyn.
  8. Do silnika API cg4 8l, do chłodnicy 17,25l, hydraulika ISO 46 zielony i czerwony mieszalne nie pienią się, skrzynia 11l manitou czerwony nic innego niezalewać, hamulce 1 litr, zwolnice 0,6l sae 80w90, do wspomagania hamulców 1l olej zielony, do spryskiwaczy, zimy mamy srogie to tak na minus 40, swożnie dżwi HD ngli2 i reszta krzyżaki swożnie, w most przedni manitou special immersed brakes 5.30l tylny 6.30, przedni tylny reduktor po 0.75, k
  9. Możliwe że jest nieszczelność i powietrze ucieka w okolicy zaworu pneumatycznego wom.
  10. Ustaw rewers czyli dźwignię przód tył w pozycji neutralnej czyli na luz.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj