Adeq95

Members
  • Ilość treści

    20
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Adeq95

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. ehh szkoda, w innych ciągnikach można takie rzeczy robić z poziomu operatora tylko deutz coś to poblokował jak tak. Traktor ma coś koło 7000mth, a jaka mniej więcej jest żywotność tych skrzyń?
  2. Od jakiegoś czasu delikatnie szarpie podczas zmian biegów. Wcześniej tego nie było. Jesteś pewien że bez komputera nic się nie da zrobić? nie ma jakiegoś ukrytego menu do autokalibracji??
  3. Witam, Orientuje się ktoś jak wykonuje się kalibracje skrzyni, sprzęgła itp. w Deutz Fahr agrotron 620 TTV ? Da się to zrobić z poziomu ciągnika bez wizyty serwisu? Może ma ktoś instrukcję serwisową do takiego sprzętu??
  4. Wtrysk mógł się zawiesić, pojeździj trochę może się uspokoi, jak nie to wtryski do wyjęcia i sprawdzenia/czyszczenia na stole. Wentylator idzie na pełne obroty bo pewnie sterownik widzi niewłaściwą temperaturę na jakimś czujniku i tak się asekuruje przed ewentualnym przegrzaniem.
  5. Witam, odgrzebuje trochę temat ale mam pytanie czy ktoś z was używał jakiejś kamerki bezprzewodowej którą można sparować z androidem. Chodzi mi o to żeby znaleźć bezprzewodową kamerkę z wbudowanym akumulatorkiem, dorobić do niej wspornik z silnym magnesem. Można wtedy używać jednej kamerki do kombajnu podczas podczepiania wózka z hederem albo używać jej w sytuacji gdy sami musimy przyczepić dwie przyczepy ze sobą co w trudnych warunkach bez drugiej osoby nie jest takie łatwe i przyjemne - taka kamerka zastąpiłaby konieczność kilkunastorazowego wysiadania z ciągnika. Myślę że pomysł całkiem fajny tylko nie wiem czy coś takiego zdałoby egzamin w polu.
  6. Z tego co kojarzę to w valtrze jak odepniesz czujnik od filtra oleju to kontrolka gaśnie jak się wcześniej świeciła, i jak odepniesz kabel to się nie zaświeci i nie wyświetla błędu na terminalu.
  7. Też jestem ciekaw, może chodzi o zestaw kabli do TEXy?
  8. Właśnie o to chodziło, że czasami maszyna na tyle płata figle, że podłączenie komputera może nakierować chociaż z której strony do maszyny podejść. Nawet kody błędów wydaje mi się że będzie można odczytać w miarę sensowny sposób, bo wiadomo nie wszyscy posiadają wszystkie manuale i książki kodów błędów do każdej marki, a w internecie często nic nie można znaleźć. Kwotę rzuciłem orientacyjnie, chociaż miałem nadzieję że będzie oscylować w granicach 15-20 tys. Większość swojego czasu siedzę w samochodach i tutaj uniwersalne testery mają rację bytu bo nawet jakąś chińską podróbką za 2 stówy można ogarnąć 90% aut jeżdżących po drogach z obd2 i to nie tylko odczytując błędy a robiąc podstawowe kalibrację, dokładną diagnostykę i wiele innych fajnych rzeczy. Aczkolwiek nie neguje, że oryginalny tester a uniwersalny to "niebo a ziemia" . Tylko w przypadku samochodów oryginalny tester dedykowany do danej marki albo koncernu kosztuje max kilka tys zł a do ciągników i maszyn co najmniej kilkanaście jak nie kilkadziesiąt i za cenę testera tylko do AGCO można kupić zestaw kilku oryginalnych, dedykowanych dla danej marki diagnoskopów do osobówek takich np. I-COM do BMW, Lexia do PSA, CLIP do Renówek, Tech do Opla, coś do meśków, volvo itd. itd. Wydaje mi się że to wszystko dlatego, że nie produkują chińczyków do ciągników tak jak do osobówek - chyba że o czymś nie wiem to chętnie kupiłbym takiego klona do AGCO za ułamek ceny Chyba że ma ktoś jakieś dojście albo link do oryginalnych testerów do maszyn w dobrych cenach
  9. Ok, dzięki za propozycję, a w razie czego z jakiej części polski jesteś?
  10. Przecież chyba każdy wie o tym że sam tester nie wystarczy tylko trzeba mieć "co pod czapką nosić". Napisałbyś jak sprawuje się TEXA i czy da się nią zrobić m.in. kalibrację skrzyni, hydrauliki, aktualizacja softu itp.? Z jakimi markami działa bezproblemowo a z jakimi są problemy?
  11. Witam, czy ktoś z forum użytkuje interfejsy diagnostyczne takie jak np. JALTEST, TEXA, a może coś innego z uniwersalnych testerów. Chodzi mi o opinie ludzi którzy na tym pracowali a nie tych które "coś gdzieś słyszały". W głównej mierze chodzi mi czy nadają się do konkretnej diagnostyki i czy poradzą sobię z kalibracją skrzyni, hydrauliki, programowaniem czujników itp. Wiem że najlepszym rozwiązaniem jest kupno interfejsów oryginalnych do poszczególnych marek ale chciałbym uzyskać informację czy te uniwersalne za "grubą kasę" się do czegoś nadają, bo wydawać 15 tys na coś czym można tylko odczytać i ewentualnie skasować błędy nie ma sensu. Wiem że kilka tematów odnośnie interfejsów już było ale nikt nigdzie nie napisał jak działają w praktyce więc zakładam nowy temat. Pozdrawiam
  12. Dzięki, już coś tam udało mi się znaleźć, błędy dotyczyły wyjść hydraulicznych ale pojawiają się sporadycznie. Może czyszczenie zaworów wystarczy, chyba że wie ktoś może czy jest tam jakaś kalibracja odnośnie wyjść hydraulicznych?
  13. Niee, ciecz na nie nie leci ale wiadomo jak to przy pryskaniu, zawsze coś na nie pryśnie. A poza tym opryskiwacz często stoi na podwórku stąd potrzeba jakichś szczelnych/hermetycznych lamp. A nie masz problemu ze miga Ci szybko kierunkowskaz?
  14. Witam, Poszukuję szczelnych lamp zespolonych do opryskiwacza. Ma ktoś może jakiś sprawdzony model taki w którym występuje gumowa uszczelka między kloszem lampy a obudową? W poprzednich ich nie było, dostała się chemia i woda i wszystko w środku zgnite, bezpieczniki co chwile spalone . Wszystkie uniwersalne, dostępne w stacjonarnych sklepach nie mają takich uszczelek. Miał ktoś styczność z takimi lampami WESEM, Hella albo coś innego markowego? Myślałem również o dopasowaniu od jakiejś innej maszyny, koparki, przyczepy, ale mało tego dostępnego od ręki żeby obejrzeć, pomacać. Nie chcę ledów ze względu na to że szybko będą migały kierunki i nie będzie działać kontrolka w traktorze . Jakby ktoś miał sprawdzony link z takimi lampami to podrzućcie. Z góry dzięki za pomoc
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj