Adeq95

Members
  • Ilość treści

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

2 Neutral

O Adeq95

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Też jestem ciekaw, może chodzi o zestaw kabli do TEXy?
  2. Właśnie o to chodziło, że czasami maszyna na tyle płata figle, że podłączenie komputera może nakierować chociaż z której strony do maszyny podejść. Nawet kody błędów wydaje mi się że będzie można odczytać w miarę sensowny sposób, bo wiadomo nie wszyscy posiadają wszystkie manuale i książki kodów błędów do każdej marki, a w internecie często nic nie można znaleźć. Kwotę rzuciłem orientacyjnie, chociaż miałem nadzieję że będzie oscylować w granicach 15-20 tys. Większość swojego czasu siedzę w samochodach i tutaj uniwersalne testery mają rację bytu bo nawet jakąś chińską podróbką za 2 stówy można ogarnąć 90% aut jeżdżących po drogach z obd2 i to nie tylko odczytując błędy a robiąc podstawowe kalibrację, dokładną diagnostykę i wiele innych fajnych rzeczy. Aczkolwiek nie neguje, że oryginalny tester a uniwersalny to "niebo a ziemia" . Tylko w przypadku samochodów oryginalny tester dedykowany do danej marki albo koncernu kosztuje max kilka tys zł a do ciągników i maszyn co najmniej kilkanaście jak nie kilkadziesiąt i za cenę testera tylko do AGCO można kupić zestaw kilku oryginalnych, dedykowanych dla danej marki diagnoskopów do osobówek takich np. I-COM do BMW, Lexia do PSA, CLIP do Renówek, Tech do Opla, coś do meśków, volvo itd. itd. Wydaje mi się że to wszystko dlatego, że nie produkują chińczyków do ciągników tak jak do osobówek - chyba że o czymś nie wiem to chętnie kupiłbym takiego klona do AGCO za ułamek ceny Chyba że ma ktoś jakieś dojście albo link do oryginalnych testerów do maszyn w dobrych cenach
  3. OK, dzięki bliżej kupna na pewno się odezwę
  4. Ok, dzięki za propozycję, a w razie czego z jakiej części polski jesteś?
  5. Przecież chyba każdy wie o tym że sam tester nie wystarczy tylko trzeba mieć "co pod czapką nosić". Napisałbyś jak sprawuje się TEXA i czy da się nią zrobić m.in. kalibrację skrzyni, hydrauliki, aktualizacja softu itp.? Z jakimi markami działa bezproblemowo a z jakimi są problemy?
  6. Witam, czy ktoś z forum użytkuje interfejsy diagnostyczne takie jak np. JALTEST, TEXA, a może coś innego z uniwersalnych testerów. Chodzi mi o opinie ludzi którzy na tym pracowali a nie tych które "coś gdzieś słyszały". W głównej mierze chodzi mi czy nadają się do konkretnej diagnostyki i czy poradzą sobię z kalibracją skrzyni, hydrauliki, programowaniem czujników itp. Wiem że najlepszym rozwiązaniem jest kupno interfejsów oryginalnych do poszczególnych marek ale chciałbym uzyskać informację czy te uniwersalne za "grubą kasę" się do czegoś nadają, bo wydawać 15 tys na coś czym można tylko odczytać i ewentualnie skasować błędy nie ma sensu. Wiem że kilka tematów odnośnie interfejsów już było ale nikt nigdzie nie napisał jak działają w praktyce więc zakładam nowy temat. Pozdrawiam
  7. Dzięki, już coś tam udało mi się znaleźć, błędy dotyczyły wyjść hydraulicznych ale pojawiają się sporadycznie. Może czyszczenie zaworów wystarczy, chyba że wie ktoś może czy jest tam jakaś kalibracja odnośnie wyjść hydraulicznych?
  8. Witam, czy ktoś z posiadaczy lub użytkowników Claasa Mega 360 podpowie czy jest w nim jakaś kalibracja czujnika strat ziarna? W ubiegłym sezonie mam wrażenie że zaczął trochę oszukiwać, ponieważ mimo tego że próbowaliśmy jeździć z dosyć dużą prędkością paliły się tylko dolne, zielone diody. Dosłownie kilkukrotnie udało się dobić do czerwonego pola. Do tej pory musieliśmy kosić ze znacznie niższymi prędkościami aby nie pokazywał strat. Regulacja przestawiania czujnika na inny rodzaj zbóż działa poprawnie, ale mimo tego wydaje mi się, że zaniża trochę wartości. Sytuacja zaczęła się od tego, że przez chwilę po pierwszym wyjeździe kombajnu na pole nic nie pokazywał, a później sytuacja niby wróciła do normy ale nie wiem czy pokazuje prawidłowo. Jest jakiś sposób żeby sprawdzić czy działa poprawnie?
  9. Niee, ciecz na nie nie leci ale wiadomo jak to przy pryskaniu, zawsze coś na nie pryśnie. A poza tym opryskiwacz często stoi na podwórku stąd potrzeba jakichś szczelnych/hermetycznych lamp. A nie masz problemu ze miga Ci szybko kierunkowskaz?
  10. Witam, Poszukuję szczelnych lamp zespolonych do opryskiwacza. Ma ktoś może jakiś sprawdzony model taki w którym występuje gumowa uszczelka między kloszem lampy a obudową? W poprzednich ich nie było, dostała się chemia i woda i wszystko w środku zgnite, bezpieczniki co chwile spalone . Wszystkie uniwersalne, dostępne w stacjonarnych sklepach nie mają takich uszczelek. Miał ktoś styczność z takimi lampami WESEM, Hella albo coś innego markowego? Myślałem również o dopasowaniu od jakiejś innej maszyny, koparki, przyczepy, ale mało tego dostępnego od ręki żeby obejrzeć, pomacać. Nie chcę ledów ze względu na to że szybko będą migały kierunki i nie będzie działać kontrolka w traktorze . Jakby ktoś miał sprawdzony link z takimi lampami to podrzućcie. Z góry dzięki za pomoc
  11. Właśnie szukam najlepiej czegoś sprawdzonego bo szkoda wydawać kasę na coś co mi się nie przyda, ale dzięki za link
  12. Kolego bawiłeś się może ze starszym bratem? Valtra t182 na skrzyni Direct. Słyszałem że te wersje też mają identyczne silniki i różnią się tylko oprogramowaniem. Zastanawia mnie ile ta skrzynia i silnik może znieść bezawaryjnie 900Nm max?
  13. Adeq95

    SPAWARKA

    Powinien dawać radę, warunek to jak najbardziej wyprostowany przewód podczas spawania. Ale jakbyś chciał kiedyś pospawać aluminium to jednak lepiej zainwestować w 4 rolki. I wiadomo przy 4 rolkach masz dużo stabilniej podawany drut co wpływa na jakość i estetykę spawu Ze swojej strony w temacie chińczyków jak ktoś szuka czegoś do drobnych robót to polecam mały inwerter, sam mam Weldmana Micro Mig 200. Męczę już go prawie rok i złego słowa nie mogę powiedzieć. Teraz jedyne co to kupiłbym wersję z Euro złączem. Wiadomo że konstrukcji tym się nie pospawa ale do roboty przy autach i jakichś innych drobnych napraw sprawuje się bardzo fajnie. Do poważniejszych spawów mam MMA.
  14. Witam, czy posiada ktoś instrukcję napraw (serwisówkę) do Valtry T182 Direct lub podobnych? Albo może jest gdzieś w czeluściach internetu jakiś sprawdzony spis kodów błędów do ciągników marki Valtra?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj