zxy

Members
  • Ilość treści

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O zxy

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Siemka Może mi ktoś wytłumaczyć jak to z tym jest. Sprawdzenie oleju w skrzyni biegów, niby czynność banalnie prosta, ale sprawę komplikuje tur. Czy przy sprawdzaniu oleju w skrzyni tur musi być maksymalnie opuszczony czy zostawiamy go na takiej wysokości na której z nim zwykle jeździmy?? Udało mi się znaleźć parę tematów na internecie, ale zdania na ten temat są podzielone. Za wszystkie odpowiedzi dzięki 😊
  2. Napisałem, w miarę możliwości i jak czas pozwoli wpadnij na swoją pocztę 😊
  3. Dobra robota! Można się jakoś z Tobą skontaktować na priv? bo "nie możesz otrzymywać wiadomości".
  4. Wiedzę, że temat dość "cichy" od jakiegoś czasu, ale może ktoś się odezwie. Mam problem z ładowaczem, otóż cieknie mi z szybkozłączy( te, które są nad rozdzielaczem tura) myślałem, że to uszczelniacze więc powymieniałem. Nadal to samo Wymyśliłem, żeby "wywalić" te szybkozłącza wraz z wtyczkami w które je się wpina i przewody której są przykręcone do każdego szybkozłącza przykręcić bezpośrednio do rozdzielacza tura. Przejdzie takie coś ?? Dzięki za wszystkie odpowiedzi.
  5. Temat założyłem bardziej z ciekawości niż potrzeby, chociaż w przyszłości na pewno mi się przyda. Jak to jest z tą regulacją w NH TD80D? Pedały w podłodze- regulacja nie odbywa się za pomocą linki, lecz cięgna pod kabiną. Jeśli sprzęgło bierze za wysoko to trzeba cięgno popuścić czy podkręcić? Jakoś nie mogę sobie tego wyobrazić ;D Lepiej żeby było trochę luzy jałowego czy "na sztywno"? Nie wiem czy poprawie rozumiem definicje luzu jałowego. W moim toku myślenia sprzęgło nie bierze od razu lecz po wciśnięciu pedału o te kilka mm, jeśli moje myślenie jest złe to będę wdzięczny za prawidłowe wytłumaczenie i odpowiedź na pytania.
  6. Siemka Mam problem ze swoim NH mianowicie: wskazówka od temperatury cieczy słodzącej "skacze" po skali, gdy się podniesie po kilku sekundach opada. Wcześniej pracując z belarką temperatura wahała się w granicach zielonego pola(obr. silnika 1500-1900). Teraz podchodzi ona pod zielone i opada i tak co kilka sekund. Myślę o uszkodzeniu czujnika temperatury lub termostatu. Dodam tylko, że chłodnica nagrzewa się do półowy(na górze gorąca na dole zimna).
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj