adach53

Members
  • Ilość treści

    34
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

1 Neutral

2 obserwujących

O adach53

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Pompa jak i podnośnik wyciągnięta własnoręcznie z częściowo spalonego Zetora 7211 (przywieziona ze Słowacji) jakieś 3 lata temu więc wątpię aby była od Lublina
  2. adach53

    Haki CBM

    Haki sprawdzają się bardzo dobrze , całość w 100% moje wykonanie (nie polecam zakupu najtańszych z allegro ) w tym przypadku cena oznacza jakość i długoletnią bezproblemową eksploatację . Pozdrawiam
  3. nie ma sprawy ale za jakieś 2 tygodnie (teraz nie ma mnie w kraju) podaj adres e-mail to wyśle jak tylko będę miał
  4. Na drugim przyłączu siłownika wkręcone są filtry tzw. stożki właśnie po to aby filtrować zanieczyszczenia i odpowietrzać cylinder
  5. Jeśli zamknę dopływ oleju na schowanych tłoczyskach (siłowniki jednostronnego działania) olej nie będzie tłoczony do nich, działa tylko siłownik głowny w plecaku podnosnika , jeśli zaś tłoczyska siłowników będą wysunięte (ramiona podnośnika w górze) i zamknę zawór wtedy podnośnik nie opuści
  6. W układ wpięty jest zawór kulowy - dwudrożny ( zawór jest wpięty na zasilaniu siłowników)
  7. Za tę oś z siłownikiem i nowymi oponami wyszło mnie około 900 zł , starą oś z szerokimi kołami sprzedałem za 1100 zł. Jak dobrze poszukasz to w 1000 zł się zmieścisz + Twoja robocizna ,której nie liczę
  8. W zasadzie niewiele , oś była kompletna trzeba było tylko wyciąć oryginalne mocowanie od Bizona i wspawać grubą rurę odpowiedniej średnicy. Przy okazji wymieniłem tuleje w przodku .Zapomniałbym dodać że trzeba było wyciąć drążek poprzeczny łączący koła i zastąpić go profilem bo haczył o misę olejową ciągnika. Polecam tą przeróbkę
  9. adach53

    Podnośnik

    szpilki mają ten sam wymiar , przed montażem wyczyściłem gwinty i dałem nowe szpilki . Kilkanaście lat temu kiedy jeszcze c-360 pracował z maszynami pękła obudowa podnośnika , poszukałem w necie i znalazłem spalonego zetora z tym własnie podnośnikiem (zetorowski podnośnik jest masywniejszy ma wyjścia pod siłowniki i filtr zewnętrzny ) dodatkowo rozdzielacz ma możliwość regulacji szybkości podnoszenia. Moim zdaniem przeróbka ma sens . Pozdrawiam
  10. będzie na pewno lepsza od oryginału i ma lepszy skręt
  11. adach53

    Podnośnik

    w zasadzie tak ,czasami były jakieś komplikacje ale wszystko idzie ogarnąć
  12. Dzięki , miło usłyszeć takie słowa. Pozdrawiam
  13. nie ma sprawy za dwa tygodnie będę w Polsce to zrobię zdjęcia i wstawię (obecnie mam tylko takie na telefonie)
  14. pewnie kwestia regulacji pompy i ich jakości ,na swoim przykładzie mogę powiedzieć ,że części od zetora są lepiej wykonane i dlatego staram się oryginalne zastępować nimi
  15. Tak ciągnik od kilku lat pracuje w zasadzie tylko w ładowaczu ,przeróbki to pomysły własne i podpatrzone , w wolnej chwili lubię coś podłubać przy niej . W nowych ciągnikach raczej za wiele nie da się pogrzebać
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj