Skocz do zawartości

peugeot

Members
  • Postów

    1060
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

4 obserwujących

Ostatnie wizyty

3105 wyświetleń profilu

Osiągnięcia peugeot

  1. W płycie głównej czasami wypalają się ścieżki, problemem jest to że składa się ona z kilku warstw, do wewnętrznych nie ma prostego dojścia aby je ewentualnie naprawić .Przed zakupem należało by sprawdzić jej stan bo tania nie jest.
  2. peugeot

    Koronawirus

    Z tego co niektórzy mówią to tam można gadać tylko z tubylcami, a to by oznaczało że całe agrofoto to zaświaty. Oj, chyba było gorzej niż myślałem.
  3. peugeot

    Koronawirus

    Ja już miałem rok temu zgnić albo zamienić się w zombi, no i co nic. Wszyscy których dobrze znam i szczepili się przeciw korona wirusowi mają się dobrze, oj coś te przepowiednie to typowe wymysły oszustów. Dajcie pokój to już nie jest modne.
  4. Wentylator jest pod siedzeniem kierowcy, trzeba zdemontować siedzenie i podłogę .
  5. Najpierw kup instrukcję obsługi i się z nią zapoznaj. To podstawa która pozwala uniknąć niektórych przykrych konsekwencji .
  6. Pewnie buczy wentylator świeżego powietrza, a wentylatory obiegu wewnętrznego stoją . Powodem awarii może być np: bezpiecznik , rezystor ograniczający obroty, bezpiecznik termiczny, uszkodzone silniki .
  7. Diagnostyka i test serii 7000 to: TM1501 . Jest tego trochę w necie (w j. angielskim) i można pobrać.
  8. Postojowe nie mają przekaźnika i są zabezpieczone bezpiecznikami f34 i f35 .
  9. 0.5 W musi wystarczyć, a jak się spali to CAN jest gdzieś uszkodzony. Napięcie między liniami magistrali to w uproszczeniu max 2V , to te 0.5 W jest już przesadą .
  10. Tu możesz pobrać za darmo w języku polskim. https://techpubs.deere.com/pl/Search/Equipment
  11. W 11xx tego nie rozbierałem. Widać tu nakrętkę nakręconą na wale, odkręć ją i spróbuj lekko odsunąć koło pasowe od sprzęgła elektrycznego, może coś wpadło pomiędzy okładziny a może zardzewiało. W każdym razie trzeba to przejrzeć.
  12. Sprawdź czy ktoś nie zablokował tego sprzęgła, robi się to poprzez usunięcie tulejek dystansowych i wkręcenie do oporu dwóch śrub ( muszą trafić w wywiercone otwory ) na kole pasowym. Wykręć dwie widoczne z zewnątrz śruby ( chyba na klucz imbusowy ) i sprawdź czy coś się zmieniło . Możliwe że sprzęgło miało duży poślizg i z tego powodu zostało zablokowane .
  13. peugeot

    Przekaźniki case

    Taki przekaźnik kupisz w sklepie z częściami do samochodów osobowych albo ciągników rolniczych. Pomyśl, poszukaj, czekanie na gotowca niczego Cię nie nauczy .
  14. W jakiej maszynie to sprzęgło pracuje?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v