szymon360

Members
  • Ilość treści

    140
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

10 Good

10 obserwujących

O szymon360

  • Ranga
    Zaawansowany
  • Urodziny 02/24/1999

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

1774 wyświetleń profilu
  1. szymon360

    fasola

    orientuje się ktoś jaka cena fasoli gmina Mircze ?
  2. U mnie taka sytuacja była że krowa sie wycielila z drugim cielęciem. lezala zaczela sie oczyszczać i przychodzimy a tu wisi wielkości jak wiaderko ale włożył ją wet i dalej sie zacięla owszem po tej sytuacji zrzucilaa piewsze a następne juz git. teraz juz zacielona z piątym cielakiem
  3. szymon360

    fasola

    ja zawsze do badyła sprzedaje
  4. szymon360

    fasola

    jaka cena w gminie Mircze?
  5. szymon360

    Ursus C-4011

    Dokładnie, była przerabiana jak w c360 17 lat temu a 5 lat temu kola przeżuciliśmy z 18 na 16stki
  6. szymon360

    Ursus C-4011

    Rozpoczęliśmy remont 40stki. Blok przygotowywany do przesztrzału😎
  7. szymon360

    fasola

    nie mam jeszcze oprysku po wierzchu na fasole. co roku była dawany afalon ale juz wycofali. co polecacie ?
  8. szymon360

    fasola

    ja pod spód dual gold i durzban. po wierzchu afalon albo zamiennik activus i co rok tak
  9. szymon360

    fasola

    Też mam 4 t przebranej i jak by ktoś z kupujących dał 4.5 zł to chętnie bym sprzedał . jak coś to na priv. no jak by 4.50 zl to tez. slyszalem od jednego ze jak skonczy sie kwarantanna to moze skoczyc do gory
  10. szymon360

    fasola

    mi jeszcze zostało na sprzedaz 4 t wybranej i co tu robic trzymac czy sprzedawac
  11. A spoko trzeba będzie się do agencji wybrać powiedzą coś ?
  12. jeżeli mam oborę uwiązową to jeśli zrobie za stodołą Pół hektara z pola łąki na wypas to kasę się dostanie czy trzeba jednak te 20% zwiększać stanowiska
  13. szymon360

    fasola

    po ile i gdzie w Tyszowcach dokładnie?
  14. szymon360

    fasola

    tak sprzedawałem zawsze teraz to nwm
  15. szymon360

    fasola

    lubelskie pow. hrubieszowski 4.00 na konto chyba na 30 dni
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj