Stefan56

Members
  • Ilość treści

    46
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O Stefan56

  • Ranga
    Nowicjusz

Ostatnio na profilu byli

219 wyświetleń profilu
  1. Stefan56

    fasola

    Osobiscie jak bym cie znał to bardzo chętnie ale i na tym forum są handlarze wiec niestety.
  2. Stefan56

    fasola

    Wylamuja sie handlarze jezeli masz czym handlowac i umiesz sie targowac to wygrales.w tym roku handlarze sie wojuja o towar sami jeszcze zobaczycie. Jezeli bym powiedzial kto bierze towar po tej cenie zaraz by go za szczuli koledzy z branzy.
  3. Stefan56

    fasola

    Jest 4zl tylko to wszystko po cichu. Zachowajmy spokój.
  4. Stefan56

    fasola

    Spokojnie z tą sprzedażą nie wylamujcie sie tak szybko.Co to jest za cena ludzie.
  5. Stefan56

    fasola

    Witajcie ma ktos nasiona aury czystej 100kg?
  6. Stefan56

    fasola

    Oczywiście rzecz jasna lepiej nie sprzedawajcie jak nie musicie.
  7. Stefan56

    fasola

    Skup mietkie. jas 3zl + wat czerwona 4.30
  8. Stefan56

    fasola

    Skywalker pewnie by po 2zl chciał chandlarzyna jeden z kilku przyczajonych na tym forum uwaga na to co piszecie,tak jak ktos juz kilku krotnie powtarzał.
  9. Stefan56

    fasola

    A asahi i inne micro mozna pryskac jak kwitnie?
  10. Stefan56

    fasola

    Mozna ostatnio pryskalem asashi 05 litra gwarant 2l i insektycydy. A kiedy najlepiej podsypac fasole juz ma pierwsze kwiatostany to pielnik czy podsypywanie ? Doradzcie
  11. Stefan56

    fasola

    U mnie fasola siana 17 kwiecien i juz paki kwiatowe sie ukazuja a gasieniczka jak byla tak jest po zabiegach nurelle i decis wciąż wpier... fasole i co dalej durzbana dopier... w nocnym oprysku co ja bierze?
  12. Stefan56

    fasola

    To co konkretnie polecacie na tą gasieniczke bo w sklepie wciskają Decis mega znacie to i czy pomoze? Lub jeszcz3 nurelle d 550
  13. Stefan56

    fasola

    U mnie juz 5lat jak na polu rzepaku nie bylo i skubany dalej wylazi pole czysciutkie tylko rzepak inne siewki bieleja odrazu zapewne od doglebowek niektory rzepak rowniez usycha ale tylko garstaka
  14. Stefan56

    fasola

    Dzięki Ravoj ! Pod korzeń polifoska 220kg powinna sobie pociągnąć zwlaszcza przy tych wilgociach.To czyli chwasty zwalczać rzepak pojdzie na pierwszy rzut a ile razy mozna pryskac dawek dzielonych basagranu jest napisane ze dwa zabiegi po 1.25 a jak by tak okroic do 800ml to wyszlo by po 3 zabiegi?
  15. Stefan56

    fasola

    Witajcie! Ale tu sie cicho zrobiło jak tam wasze fasoliska? Zarastają bo moja ma sporo samosiew ów rzepaku a propo jak doradzilibyscie najpierw basagran czy odzywka fasola spora juz potrojne listki
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj