SławekL

Members
  • Ilość treści

    24
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

O SławekL

  • Ranga
    Nowicjusz

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna

Ostatnio na profilu byli

525 wyświetleń profilu
  1. Witam! dziś pogrzebałem troszkę.Wymieniłem wkład filtra powietrza,rozebrałem zapłon,ustawiłem na nowo początek wtrysku zgodnie ze sztuką ale niestety zajrzałem do chłodnicy a tam sucho.Dolałem jakies 3 litry płynu do pełna.Odpalił bez problemu nie przycinało go anie nic.Zakopcił tak jak powinien.Nie pracowałem nim dziś ale popyrkał z 20 min.I chyba wiem co się dzieje.Praktycznie odrazu po odpaleniu wytwarza się ciśnienie w chłodnicy.Odkręcając korek wyleci trochę płynu,zakręcę i dosłownie za 10 sekund ponownie wytważa się ciśnienie.Jak odkręci się korek to z chłodnicy uchodzi para a płyn jest letni.Teraz myślę że to uszczelka pod głowicą musiała pacnąć.Płynu w oleju niema napewno oleju w płynie raczej też nie.Teraz zastanawiam się czy jutro popracować nim i zobaczyć co się będzie dzało czy na warsztat prowadzić.
  2. Mocy ma tyle samo tylko ciężko kręci jakby go przyblokowywało cos i jak juz odpali to kopci kilkanaście sekund.Jutro odkręcę dekielek przy sprężarce i zobacze może te dwie śróbki się odkręciły.Poczatek wtrysku ustawiałem z 2 lata temu.Jutro ustawie go na nowo.Może mi się wydaje ale jakby wibracje były dziś jakieś większe.Także myślę że ten zapłon to może dobry trop.
  3. Czyli mam ustawić na nowo początek wtrysku?
  4. Dali przez pomyłką odwrotną pompę w sklepie.cały olej wywaliło do skrzyni pośredniej.Oddałem pompę tą uszkodzona już i dali mi właściwą za darmo.Wszystko gra.Zamykam temat i dziękuje wszystkim.
  5. Witam koledzy! Prosze o porade ludzi z doświadczeniem.A mianowicie pacjent to mój mtz 82 którym pracuję 4 lata z przyczepą zrywkową.Pracował poprawnie.Nie kopcił nadmiernie i ma moc normalną.Kilka dni temu zgaciłem go jadąc na biegu zdusiłem go zamykając mu dopływ powietrza,spuściłem gaz i na luzie zjechałem jeszcze tak z 15 metrów.Pogadałem z 15 minut,siadam do niego i zonk ledwo kręci tak jakby go blokowało co chwile.Po kilku próbach ledwo odpalił.Zakopcił mocno po odpaleniu na szaro niebiesko z 15 20sekund.Potem przestał kopcić.Pracójetak kilka dni ale ciągle po zgaszeniu i chwili postoju z oporem zapalił jakby coś przy odpaleniu go blokowało.Rano tez ciężej zapala.Dziś przy pracy zauważyłem że tempetatuje nienaturalnie wzrosła o jakieś 15 20stopni do dnia wczorajszego a warunki takie same.Ciśnienie oleju także delikatnie jest większe.Godzin nie wiem ile ma ale sporo. 93rok.Stan oleju bez zmian płynu też.Jakies pomysły so sie dzieje?
  6. SławekL

    Valtra 8050

    wałek wygląda na zmęczony.Hałasu nie słychać w środku kabiny tylko jak używam wciągarki bo stoję z boku.W każdym bądź razie dzięki za podpowiedz.Pozdrawiam i zamykam temat. Dzięki za informację.U mnie tez w kabinie nie słychać tylko jak stoję z boku bo używam wciągarki do dłużycy.Puki co zamykam temat.Pozdrawiam
  7. SławekL

    Valtra 8050

    Witam.Może nie odpuściłem do końca hamulca ręcznego.A odnośnie wałka jak sądzisz czy jego praca powinna dyć słyszalna.?
  8. SławekL

    Valtra 8050

    Rewers mam wajcha z prawej.
  9. SławekL

    Valtra 8050

    Mam jeszcze pytanie bo dziś byłem valtrą w pracy cały dzień.Ogólnie jeżdzi się Ok.Ale zauważyłem że wom trochę hałasuje pod obciążeniem(przy wciągarce) . Druga rzecz to to że czasem po odpaleniu ciągnik nie jedzie.zapalam czekam chwile aż stop zgaśnie bieg rewers a ciągnik stoi. Gasze odpalam i jest wszystko ok.Może koś napisać coś na ten temat jakieś pomysły a może żle coś uruchamiam?Z góry dzięki za porady Mam jeszcze pytanie bo dziś byłem valtrą w pracy cały dzień.Ogólnie jeżdzi się Ok.Ale zauważyłem że wom trochę hałasuje pod obciążeniem(przy wciągarce) . Druga rzecz to to że czasem po odpaleniu ciągnik nie jedzie.zapalam czekam chwile aż stop zgaśnie bieg rewers a ciągnik stoi. Gasze odpalam i jest wszystko ok.Może koś napisać coś na ten temat jakieś pomysły a może żle coś uruchamiam?Z góry dzięki za porady
  10. SławekL

    Valtra 8050

    Nie bardzo wiem co to znaczy.Proszę opisz więcej.Na temat tego traktora.Ja wiem że to 6 tka sisu ma 4 biegi(wajch apo środku i 3 półbiegi(dwa guziki) rewers(pierwsza wajcha) żółw zając(ostatnia).I tyle wiem Na blacie ma 10800mtg kupiony od rolnika
  11. SławekL

    Valtra 8050

    Mam trochę stres bo to mój pierwszy inny niż Mtz ciągnik.Ale ten symbol świecy ma zgasnąć czy po prostu 30sekund i wystarczy.Ogólnie w czwartek go przywiozłem i był u mechanika bo oleje i filtry wymieniali.Też mówili że rano długo kręcił..A jak zapalać to na wolnych obrotach czy gazu mu dać?
  12. SławekL

    Valtra 8050

    Z przełącznikami już ogarnełem.Dziś rano poszedłem palić a tu zonk.W nocy ok -3 było.Długo kręcił i zagadć nie chciał.Dopiero na plak zapalił.Może coś zle zrobiłem bo dopiero po odlaleniu zobaczyłem że po przekręzeniu zapłonu i kawałek dalej jest symbol świecy żarowej.Trzega trzymać aż zgaśnie czy jak.wiem że ma świece płomieniową na rope.Ajak wam zapalają?
  13. SławekL

    Valtra 8050

    Dziękuje koledzy za informacje bardzo mi to pomogło.Jeśli chodzi te przyciski od nepędu i blokady to powinny być w pozycji wyłączonej podczas normalnej jazdy.To znaczy przyciśnięte w lewo,bo włącza się w prawo na zielone tak? Proszę o informację jeszcze do czego jest mała wajcha po prawej stronie kierownicy
  14. SławekL

    Valtra 8050

    Witam kupiłem właśnie Valtre 8050 99rok.Proszę użytkowników o informacje po poszczególnych przyciskach w kabinie wraz z wyjaśnieniem.Głównie chodzi mi o załączanie przodu wałka blokady podnośnik itp.z góry dziękuje.Oświetnenie już ogarnełem A jeszcze gdzie się wlewa płyn do npryskiwaczy.Może ma ktoś instrukcje obsługi.Dzięki
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj