Skocz do zawartości

krzysztofcvb

Members
  • Postów

    82
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

2 obserwujących

O krzysztofcvb

  • Urodziny 12/12/1991

Informacje

  • Płeć
    Mężczyzna
  • Lokalizacja
    LCH

Ostatnie wizyty

3297 wyświetleń profilu

Osiągnięcia krzysztofcvb

  1. Nie wiem jak to wygląda w Mf 690 ale mam kilka zdjęć z mf 590 (bez multi power ) tylko że słabej jakości.
  2. Staw 22-151 Lubelskie
  3. Ja tam mierze każde koło przed zaczęciem sciągania zazwyczaj do początku wału a po za tym widać na wale gdzie koło było.
  4. Porządny ściągacz i musi iść, najwyżej można podgrzać ale wtedy tuleja plastikowa do wymiany. Pamiętaj tylko nie wykręcaj nakrętek ze szpilek przed zdjęciem pierwszego koła bo wystrzeli. Zmierz odległość miedzy kołami z pierwszego a drugiego wariatora (tylko zmierz miedzy kolami które są z klinami) aby potem tak samo złożyć. Trzymaj zdjęcie mojego ściągacza bo bez niego to nie podchodzę do takiej roboty bo szkoda nerwów.
  5. Instrukcja napraw Massey Ferguson Seria 500 550-565-575-590 po angielsku. https://megawrzuta.pl/download/a7e55759e40acc9fe0ea3b89a38deff3.html
  6. Wariator na młocarni jeszcze siedzi jak nie wyjdzie do soboty to będą radykalne kroki. ściągacz do klinów też zrobiony ale zaczyna się giąć. Te szpilki zespawane są w wariatorze (młocarni) na wale jezdnym. ta połówka wariatora ściskana jest w stronę środka i na nakrętki nie działa żadna siła. Okazało się szpilki zbyt głęboko wchodziły w wariator wytarły kilka mm w wariatorze.
  7. Pytanie czemu ktoś taki zabieg przeprowadził pospawane są nakrętki na szpilkach od wariatora na wale jezdnym i szpilki latają luźno, podkładem pod nakrętkami żadnych nie ma. Powinny być chyba skręcone maksymalnie.
  8. W tamtym roku wymieniałem te listwy, kupiłem je bez nawierconych otworów bo u mnie otwory nie były w rzędzie a fabrycznych miejscach gdzieniegdzie blacha była słaba. Heder zdejmowałem, łańcuchy też oraz ośkę (od strony hedera) z kołami od tych łańcuchów ale jak kto lubi. Po zdjęciu ktoś chudszy spokojnie może się położyć w gardzieli i kręcić pod tą blachą co są mocowane listwy. Łańcuchy spokojnie można wciągnąć dwoma sznurkami zaczepionymi po brzegach.
  9. Wybijak do klinów mam ale nie zdaje egzaminu. Jutro spróbuję wbić ten wariator do środka ale muszę o coś oprzeć drugą stronę młocarni aby nie sprężynowała, jak nic to nie da to pomyśle cos nad ściągaczem. Poprzedni właściciel chyba molestował ten klin bo był już trochę sfatygowany.
  10. Panowie pomóżcie nie mogę zdjąć drugiego wariatora na młocarni jest jak przyspawany. Ściągacz na zdj nie daje rady, koło zębate jak i te mniejsze zaczęło się już wyginać wariator był podgrzewany (zwykłym gazem) oraz tłuczony młotem. Klin ani o minimetr się nie ruszył, do klina był spawany pręt gwintowany (z 10 razy) za każdym razem puszcza w miejscu spawu. Jakieś porady miło widziane bo gumówka czeka w pogotowiu.
  11. W mf590 na 100% są dwie pompy, nie trzeba strzelać w ciemno wystarczy poczytać. Jedna odpowiada za podnośnik tuz a druga za hydraulikę zewnętrzną (i inne rzeczy). Jeżeli ktoś wymieniał proszę o opinie zamienników oraz dodanie jakiej firmy to pompa.
  12. Przymierzam się do kupna pompy hydrauliki zewnętrznej i nie wiem jaką wybrać ceny zamienników są różne od 999 do 1500zł. Ktoś coś poleci bo nie wiem co wybrać, czy wyższa cena na pewno równa się wyższa jakość.
  13. Witam mam pewien problem z rozrusznikiem szybkoobrotowym a mianowicie gdy go załączę kręci silnikiem od 2 do 4 sekund a potem jakby się koło zębate się cofało. Elektrowłącznik był wymieniony i nie ma poprawy, dodam że niby dobrzy pracuje gdy jest wyjęty z ciągnika. Drugi problem też dotyczy rozrusznika (oryginał) a sprawa ma się tak w tej chwili mam założony stary rozrusznik ale nie mam prądu na desce rozdzielczej. Ciągnik pali normalnie z kluczyka tylko prądu brak wszędzie indziej (gdzieś zwara była). Na rozruszniku szybko obrotowym jest wszystko ok. Ktoś coś podpowie lub który oddać do naprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v